Reagilasta unettomuutta!

Onko muita jotka ovat saaneet Reagilasta unettomuuden? Jatkoitteko käyttöä silti? Onko muita jotka ovat saaneet Reagilasta katkonaiset yöunet?

Yöunet ovat lyhentyneet tunnilla, herään puolituntia nukahtamisen jälkeen, mutta saan sitten taas unta.
4342
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Reagila ja Abilify aiheuttivat minulle todella pahaa unettomuutta. Ne ovat olleet pahimmat lääkkeet aiheuttamaan unettomuutta. En suosittele niitä, mutta Rxulti on parempi versio Reagilasta ja Abilifystä. Sen vaikutus on samankaltainen mutta se ei aiheuta haittoja yhtä paljon. Siitä tulee myös vähemmän unettomuutta.

Äänestä
  • 🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

    ❤️ ­­­N­­­y­m­f­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

    🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Äänestä

Olen syönyt Reagilaa joitain kuukausia. Ensimmäiset kuukaudet se aiheutti yöllistä heräilyä ja valvomista useita tunteja yössä. Koska hyödyt olivat silti suuremmat, jatkoin syömistä esim. masennus puolittui ja itsemurhaisuus loppui. Valvominen väheni vähitellen, ja nyt alkaa olla jo ohi. Aloitusannoksesta on nyt jo triplattu.

Äänestä

Reagila aiheutti aluksi unettomuutta, mutta tilanne tasaantui parissa-kolmessa viikossa. Koska lääkkeen hyödyt (masennusoireiden, itsesyytösten ja passiivisuuden väheneminen noin muutamia mainitakseni) ovat niin suuret, jatkoin käyttöä sisukkaasti, enkä kadu. Syön Reagilaa minimiannoksella 1.5 mg/vrk. Annosta yritettiin nostaa litiumia hiukan vähennettäessä vapinan takia, mutta aloin saada pahoja haittavaikutuksia, joten annos laskettiin alkuperäiselle tasolle.
Olen nyt käyttänyt Reagilaa puoli vuotta, ja ainakin yhdistettynä litiumiin se on muuttanut elämän todella paljon parempaan suuntaan.
Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö tyyppi 1. Aluksi Reagilan vaikutus - aktivoituminen ja unettomuus - olivat niin yllättäviä, että pelkäsin jo hypomaniaa. Niin ei kuitenkaan ollut, ja olo tasaantui, vaikka hyvät vaikutukset jäivät.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Onko muita jotka ovat saaneet Reagilasta unettomuuden? Jatkoitteko käyttöä silti? Onko muita jotka ovat saaneet Reagilasta katkonaiset yöunet?

Yöunet ovat lyhentyneet tunnilla, herään puolituntia nukahtamisen jälkeen, mutta saan sitten taas unta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu