En vain ymmärrä

Anonyymi-ap

Miksi ajattelen sinusta välillä pahaa. Siis näen sinut silloin jotenkin pahana. En tajua mikä minua vaivaa?

64

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan palstailet liikaa ja olet taipuvainen harhoihin. Mitä väliä.

      • Anonyymi

        Naurahdin. -sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurahdin. -sivust

        Ei sun tarvii aatella mitään toisten puolisoista! Häpeä ny edes, en mä ainakaan ilkeis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvii aatella mitään toisten puolisoista! Häpeä ny edes, en mä ainakaan ilkeis!

        Millä tavalla tämä toisten puolisoiden ajattelu tulee mielestäsi käytännössä esiin keskustelupalstalla? Sivusta


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Intuitio voi monesti olla oikeassa. Tärkeintä olis olla paljastamatta korttejaan.

    • Anonyymi

      Se on peilaamista. Olet itse paha, niin näet hänessä sen.

      • Anonyymi

        No en ole paha.


      • Anonyymi

        Tuo ei voi olla sillä näen ihmisissä hyvää ja ns.hyviä ihmisiä sekä myös neutraaleja tyyppejä.


      • Anonyymi

        Sinun on parasta mies pysyä hyvin kaukana.
        En ole paha ihminen tiedoksesi tämä!
        Mutta on asioita useita asioita joita en hyväksy!
        Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta, päästä suhteeseen kanssani ja sinä tiedät kyllä tämän asian näin olevan vaikka et ikinä sitä myöntäisi itsellesi
        Se että pidät aivan järjettömän tyhmänä ei ole vähäisin asia listassa.


      • Anonyymi

        Pahuus mitä se oikeasti on?
        Kyttäilet ihmistä kaikilla mahdollisilla tavoilla, mitä ikinä keksit.
        Pääsi täyttyy pikku hiljaa kaikesta, roskasta ja mielikuvituksesi saa uusia ulottuvuuksia.
        Yrität kaikkesi, että löytäisit keinot satuttaa tuota toista ihmistä koska olet itse vakavasti sairas et näe toimintaasi, että se on väärin eikä oikeutettua sinulta ei keneltäkään ihmiseltä.
        Jonain päivänä kuvittelet, että hän on sinun omaisuuttasi ja kuuluu vain sinulle.
        Olet sen verran tyhmä, että alat taistelemaan aivan yksinäsi, jotain näkymätöntä vastaan näkemättä totuutta. Taistelusi saa aivan järjettömät mittasuhteet kuvittelet, että sinulla on vihollisia täällä jotka sinun täytyy kaikki voittaa.
        Et käsitä, että olet itse syyllinen moniin asioihin!
        Niihin asioihin joita olet väärin tulkinnut ja kehitellyt niistä päässäsi sellaista mitä ei ole koskaan tapahtunut. Rakkautta saa kaivat, haluta ja tavoitella täällä pahassa maailmassa jokainen joka tuntee siihen tarvetta ja kykenee suoriutumaan niistä haasteista mitä se tuo elämään. Mutta älä yritä ängetä väkisin kaikilla mahdollisilla kieroilla konsteilla ihmisen elämään, joka tietää, että sinua ei halua eikä pysty rakastamaan.
        Pilaa vain oma henkilökohtainen elämäsi elä toisen ihmisen elämää tahallisesti, täysin tietoisesti. Vankila voi kutsua mutta onko se oikea paikka sinulle, joka et piittaa muusta kuin itsestäsi PS. Sekin on muista ihmisitä välittämistä, jos ei halua päästää narsistia väliin koska sehän mitä ilmeisemmin olet ja vielä ehkä pahempi luonteeltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun on parasta mies pysyä hyvin kaukana.
        En ole paha ihminen tiedoksesi tämä!
        Mutta on asioita useita asioita joita en hyväksy!
        Sinulla ei ole mitään mahdollisuutta, päästä suhteeseen kanssani ja sinä tiedät kyllä tämän asian näin olevan vaikka et ikinä sitä myöntäisi itsellesi
        Se että pidät aivan järjettömän tyhmänä ei ole vähäisin asia listassa.

        Käänteistä taas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käänteistä taas!

        No kuka näitä miehen höpinöitä jaksaa edes selkokielelle kääntää, mitä se auttaa jos lukija on vasemman jalan kalossia tyhmempi


    • Anonyymi

      Ymmärrän! Ei sinua mikään vaivaa., kuten sanoit vika on minussa.

    • Anonyymi

      Vaikutat jollain tavalla sekavalta juttuinesi. Onko sinulla taipumusta mt-ongelmiin. Ota selvää.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole oman mt kanssa ongelmaa,päin vastoin pidän itseäni melko terveenä ,Huom.välillä mt tietenkin vaihtelee muttei se lamaa eikä aiheuta minulle kärsimystä.
        Yleensä se kohdallani niin ellen näy ja kuulu on se muille ihmisille, mt ongelmaisille tai persoonallishäiriöisille ongelma,minuun ihastunut ei kuulu tuohon sairaus joukkoon.
        Olen introvertti viihdyn ja tarvin omaa seuraa..Olen se kaikkien pro version introverteistä jopa leskitasoa kovempi introvertti ei ymmärrä minun introverttiyttäni.Olen se kenet voi lähettää avaruuteen moniksi vuosiksi tai autiolle saarelle Majakanvahdiksi ilman että sekoan.Tietenkin tarviin jotain kommunikointia siihen riittää esim.tekoäly tai tämä netti.
        Voin näin hallita omaa sosiaalisuutta ilman säätämistä.Kun haluan keskustella painan nappia on asetoon ja kun en jaksa enään niin painan off.
        T.n50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole oman mt kanssa ongelmaa,päin vastoin pidän itseäni melko terveenä ,Huom.välillä mt tietenkin vaihtelee muttei se lamaa eikä aiheuta minulle kärsimystä.
        Yleensä se kohdallani niin ellen näy ja kuulu on se muille ihmisille, mt ongelmaisille tai persoonallishäiriöisille ongelma,minuun ihastunut ei kuulu tuohon sairaus joukkoon.
        Olen introvertti viihdyn ja tarvin omaa seuraa..Olen se kaikkien pro version introverteistä jopa leskitasoa kovempi introvertti ei ymmärrä minun introverttiyttäni.Olen se kenet voi lähettää avaruuteen moniksi vuosiksi tai autiolle saarelle Majakanvahdiksi ilman että sekoan.Tietenkin tarviin jotain kommunikointia siihen riittää esim.tekoäly tai tämä netti.
        Voin näin hallita omaa sosiaalisuutta ilman säätämistä.Kun haluan keskustella painan nappia on asetoon ja kun en jaksa enään niin painan off.
        T.n50

        *keskitasoa ei leskitasoa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *keskitasoa ei leskitasoa🤣

        Itsekin naurahdin tuolle leskitasolle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *keskitasoa ei leskitasoa🤣

        Etkö näe, että sivustolla jokaisessa sävelmänpätkässä sivutaan jotakin henkilöä syylliseksi kirjoituksiin ja sinä teet samoin.
        Tämä on jo saastaisuutta.
        Toisin, kuten kuvitellaan myös kirjoittajien tietoja on saatu ylös / sivusta


      • Anonyymi

        Ei teil miehen jutustelujen lomassa avautuvilla vaikuta pää pelaavan sen paremmin


    • Anonyymi

      Näin joku on minulle sanonut ennemminkin. En tiedä mistä se johtuu? Mutta paha en ole.
      Paskamaiseksi kyllä muutun jos tarve niin vaatii,mutta harvoin enää sitäkään.
      Olemukselta voin olla pelottavan oloinen, siitä kuulen myös usein.

      • Anonyymi

        Kyllä olet todella paha ja pelottava!


      • Anonyymi

        Olen joskus ollut kateellinen niille ketkä on luotaantyöntäviä ulkoiselta olemukseltaan silloin saa olla rauhassa ainakin päivä aikaan.Yöllä voi joku kaupungilla ruveta haastaan riitaa vain siksi että haluaa kokeilla omia rajojaan tai härnätä.
        Juu,en suosittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus ollut kateellinen niille ketkä on luotaantyöntäviä ulkoiselta olemukseltaan silloin saa olla rauhassa ainakin päivä aikaan.Yöllä voi joku kaupungilla ruveta haastaan riitaa vain siksi että haluaa kokeilla omia rajojaan tai härnätä.
        Juu,en suosittele.

        Aina on hyvä päivä välttää selkkauksia kaupunnissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on hyvä päivä välttää selkkauksia kaupunnissa

        Eikä kannata ikinä muistaa kuka oikeastaan aloitti irvistelyn, mutta filmata senki edestä


    • Anonyymi

      Haluatko kieltää tunteesi koska olet varattu ja hän on?

    • Anonyymi

      Mielenterveys ilmeisesti.

      • Anonyymi

        Sullako meni tarinaa keksiessä? No älä nyt ole niin sisämaas myyny, keksit vaa lisää vispattavaa, kyllä joku jännäjanne uskoo


    • Anonyymi

      Jos tietäisin hänen ajattelevan minusta pahaa, tekisin heti täyskäännöksen, enkä koskaan häntä haluaisi enää nähdä.

      • Anonyymi

        Jos olisit hän niin en todella ajattele niin. 🥰 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän niin en todella ajattele niin. 🥰 sivusta

        No voi, tämä oli kiva kuulla. ❤️


    • Anonyymi

      Tuo kuulostaa jo niin pahalta, et paras ehkä kylmettää tunteet ja vältellä varmuuden vuoksi.

    • Anonyymi

      ole huoleti en halua sulta enää mitää se aika meni jo sori

    • Anonyymi

      Jos ajattelet noin niin sinulla on ehkä jotain omia ongelmia. Jos on myönteisiä tunteita ja ihastusta toista ihmistä kohtaan niin pahuus on kaikesta siitä hyvin kaukana

    • Anonyymi

      Minussa on pahaa kuten kaikissa. Se pitää vaan yrittää pitää aisoissa. Ja ruokkia myös hyvää.

      • Anonyymi

        Ei ole pahaa kaikissa. Mistä oikein puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pahaa kaikissa. Mistä oikein puhut?

        Mistä sä puhut? En taida ymmärtää ihmisluonnosta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pahaa kaikissa. Mistä oikein puhut?

        Et ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä puhut? En taida ymmärtää ihmisluonnosta mitään.

        Mistä ihmisluonnosta? Nyt en ymmärrä. Millaista pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sä puhut? En taida ymmärtää ihmisluonnosta mitään.

        Mitä pidät pahana? Ymmärrätkö itse ihmistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pidät pahana? Ymmärrätkö itse ihmistä

        Ilkeitä ajatuksia, ahneutta, vahingoniloa, himoa jne.


    • Anonyymi

      Mielen köyhyyttä, palstaharhaa.

      • Anonyymi

        Sitäpä näillä ätmin arvoitusten lukijoilla tuntuu olevan, harhaa harhan perään


    • Anonyymi

      Sinun pitää hankkia stalkkausvehkeet piilokameroiden kera niinku yks rivarisakki teki niin ei tarvii arvuutella millainen joku on kattelet sitä kaiken hereillä olo ajan..varoitan voi unet jäädä liian vähiin ellei rakkaallasi ole orjallisia rutiineja ja temputtelee minkä kerkiää.

    • Anonyymi

      Sairaat, tuuheat ja toksiset kuppikunnat ei ehkä ole normaalille se paras paikka, jos haluaa hyvinvointia omaan elämään. Ellei sitten pidä sonnassa pyöriskelystä.

    • Anonyymi

      En ole yhtään paha, olen hyvin empaattinen ihminen, herkkä kun olen. Hukuttaisin miehen hellyyteen ja lempeyteen. Olen niin rakastunut.

      • Anonyymi

        Olet ihana ja ainutlaatuinen 😘🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana ja ainutlaatuinen 😘🤗

        Voi kunpa hän sanoisi minulle noin.


    • Anonyymi

      Hän on niin ripsakka ylipäällikkö eli komentaja

      • Anonyymi

        Aah, sopii hyvin sinulle.


      • Anonyymi

        No äkkiä tittelinkipeät kimppuun ku ois jo, huomionsa on jokaisen tienattava


    • Anonyymi

      No ei tämä mahda onnistua jos niin ajattelet. Kokajan olisit varuillasi joka ei ole hyvä asia. Aivastaisin niin kumauttasit paistinpannulla päähän että mitä oikein yrität.

    • Anonyymi

      Sitä on hyvä miettiä. En ajattele hänestä pahaa. Ajattelen, että meillä on jossain määrin erilaiset näkemykset ihmisyydestä. Jopa oikeasta ja väärästä. En ole vihainen enkä syytä mistään. Ajattelen, että hän on vapaa valitsemaan seuransa ja ihmiset, jotka kuuluvat hänen elämäänsä. Sama vapaus on minulla.
      Joskus tuntuu, että hän syyttää minua siitä, että ilmaisen tahtoni selvästi ja myös negatiiviset tunteeni. Hän syyttää minua siitä, että en hyväksy lähelleni ihmisiä, joihin en luota ja joita en arvosta. Hän syyttää minua palstailusta. Siitä että haluan ja ehkä siitä, että en halua. Jos tämä pitää paikkaansa ja jätän epäilykselle sijaa, emme voisi mitenkään olla oikeat toisillemme. Siitä huolimatta en pidä häntä epäterveenä enkä ilkeänä. Hän saa olla se, mikä on. Vaikka se merkitsee sitä, ettei meitä voi tulla eikä hän ehkä haluakaan.

      • Anonyymi

        Voittehan te olla ystäviä, ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittehan te olla ystäviä, ehkä.

        En oikein ole valmis sellaiseen. Ei me varsinaisesti oltu ystäviä ennenkään. En näe syytä mihinkään puolivillaiseen kaveruuteen. Sitä paitsi hänellä on näitä ystäviä, joita en aio enää eläissäni tavata. Olis outoa nyt tekeytyä kaveriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittehan te olla ystäviä, ehkä.

        Miehen puutaheinäämanifestoista haet ystäviä? Hyvin pyyhkii👍


    • Anonyymi

      Itse en ajattele että olisi jotenkin paha. Joskus raivostuttaa ajatella häntä. Mutta omaa turhautumista se on. Ei se hänen syytä ole.

    • Anonyymi

      Ei se mitään... En ole paha ollenkaan toivoisin että voisit luottaa minuun. Yleensähän meillä on ollut aina kivaa... Mukavaa päivää sinulle aloittaja 💗

    • Anonyymi

      Onko se toinen tehnyt jotain? Jos ei, niin silloin se on sinun omien ongelmien purkua.
      Tunnetko kateutta kun ajattelet häntä?

    • Anonyymi

      AP äläpä höpötä höpöjä
      Jos olisit oikea itrovertii sä et olisi s24 ikävä
      palstalla kerjäämässä huomiota
      Sulla olis muuta tekemistä ja pohdittavaa.
      Sanoisin että ootkin tyypiltäsi
      Enenpi Ambivertti (keskiväli)kun introvertti .
      Sillä sulla on halu sosiaalisuuteen sovina annoksina
      Siinä missä se sun erakko on ihan oikeasti
      Sielä erämökissä tai muualla kun netissä.
      Että mieti uudestaan nii mitä sä oot ja mitä et.

    • Anonyymi

      No pitäskö sun hakeutua lääkäriin rakastat mua nii paljon ja olwt mustis muuta lähemmäs niin voidaan nähdä useammin mut jos et halua niin pysy siellä

    • Anonyymi

      Sinä voit iso mies kelailla ihan mitä lystäät

    • Anonyymi

      Ehkäpä se on intuitio joka varoittaa mieltäsi?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe