Hukkasin meidän keskustelun ja yrittänyt etsiä.
Meidän piti tavata tampereella 14.3, mutta jotain tapahtui ja keskustelumme oli kadonnut, enkä saa muuten yhteyttä:/
Anne42 hukassa:/
Anonyymi-ap
4
531
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tiedän yhen joka voisi olla tuo, mutta asuu Turussa (joku ravintola-alan työnt.), tai asui ainaki ennen. Tää Anne tekee ainaki ihan huvikseen ohareita ja leikkii lukuisien naisten kanssa netissä. Kiertäisin kaukaa.
- Anonyymi
Taitaa "Anne" olla ennemminkin Antti.
- Anonyymi
Ei oo turusta. Mä itse jotai sähläsin ja oisi kiva saada yhteys häneen,että voisin kertoa etten tehnyt ohareita .On päijät-hämeestä… et jos joku tuntee tähän sopivaa Annee, niin oisi kiva että vinkkaisi tästä, että koittanut etsiä…
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3031087Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni65917- 77908
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51569
- 42541