Miten pienentää mahalaukkua?

Anonyymi-ap

Moi. Olin tässä viime viikolla viikon lomalla ja siellä tuli syötyä pelkkää pizzaa ja hampurilaista. Annos koot olivat isot ja söin tietysti kaikki. Nyt olen huomannut että kotiin päästyäni olen alkanut syödä melkein puolet ennemmään kuin ennen lomaa kun muuten ei nälkä lähde. Mahalaukku on varmaan venynyt.

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ns. roskaruoka on valmistettu lihottavaksi.
      onneksi minulla ei ole siihen varaa.

    • Anonyymi

      Älä syö niitä suuria "loma-annoksia", vaan syö sellaisia annoksia kuin ennen loman alkua, vaikka jäisikin nälkä. Jos tuntuu pahalta olla nälässä, jaa ruoka-annokset kahdeksi, tai jopa kolmeksi pieneksi annokseksi ja syö ne tiheämmin (aina kun tuntuu vähän nälkää). Mutta ne pikkuannokset eivät saa yhteensä olla enempää kuin aiemmin syömäsi ruokamäärä. Muutamassa viikossa vatsa kutistuu entiselleen ja vanhat annokset riittää.

    • Anonyymi

      Ei se mahalaukun koosta johdu, mutta kuravettä päälle sullekkin :D

    • Anonyymi

      Tietenkin mahalaukku venyy, jos sinne mättää isoja määriä ruokaa.
      Kun vähentää ruuan määrää, mahalaukku myös tottuu siihen ja menee kenties uudestaan pienemmäksi.
      Olen jostain lukenut, että mahalaukku olisi omenan kokoinen tavallisesti.

    • Anonyymi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Pääset ongelmasta ilman tuskaa ja vaivannäköä.
      Jätät vain syömättä, älä välitä vaikka vatsasi pyytää ruokaa, juota vatsasi vedellä kylläiseksi. Veteen pitää lisätä suolaa ettei tule vetelä ja heikko olo.
      Kehossasi on ravinteita mutta ei suolaa joka kuljettaisi ravinteet verenkiertoon ja sitä kautta lihaksiin . Ravinnon puute syntyy vasta kun lihakset alkavat kadota ja luut tulevat esille. Liika painon poistaminen poistaminen helpoin mitä ihminen voi tehdä , painon poissaanti edellyttää vain ettei tee sen eteen yhtään mitään, saa käyttää ruuokailuun kuluttaman ajan hyödylliseen tekemiseen eikä vahingoittaakseen itseään.
      Olin 9 vuotta kun havaitsin kuinka helppoa on kun ei tarvitse syödä, saa leikkiä enemmän
      , olo on virkeä ja impulsiivininen, ruokailun jälkeen laiskottaa nälättää ja on vetelä tylsä olo .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe