kertokaahan missä hintahaarukassa liikutaan keittiöiden kivitasojen hinnoissa? itselläni u-malli ja neliöitä n 8.
keittiön kivitaso
4
2365
Vastaukset
- Oili
Kiven hinta 150-450 e/jm riippuen kivilaadusta.
Kiven työstäminen on kallista. Jos otat tehtaalla asennettavan huullosaltaan tai alta-asennettavan altaan (näitä jompaakumpaa suositellaan), niin sen työstö maksaa n. 300 e/kpl. Reunatyöstöt (pyöristykset yms.) veloitetaan myös juoksumetreittäin (n. 40-70 e/jm). Tässäpä hieman osviittaa sinulle. Itselläni on kivitaso, enkä pois vaihtaisi.
Kysele tarjousta useammasta paikasta, myös suoraan valmistajilta.- Itse tilasit
Mitä kivitoimittajaa suosittelisit ?
Me tilattiin virosta, www.diapol.ee. Kannattaa käyttää hakua ja etsiä kokemuksia, me oltiin todella tyytyväisiä ja saatiin edullisesti.
- Oili
Itse tilasit kirjoitti:
Luotettavia toimittajia ovat varmasti ainakin:
Ylämaan Graniitti, Loimaan Kivi ja Louhi Kivitasot.
Diapol polkee hintoja Suomessa, sillä toki Viron työvoima on halvempaa kuin Suomen. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145