kertokaahan missä hintahaarukassa liikutaan keittiöiden kivitasojen hinnoissa? itselläni u-malli ja neliöitä n 8.
keittiön kivitaso
4
2348
Vastaukset
- Oili
Kiven hinta 150-450 e/jm riippuen kivilaadusta.
Kiven työstäminen on kallista. Jos otat tehtaalla asennettavan huullosaltaan tai alta-asennettavan altaan (näitä jompaakumpaa suositellaan), niin sen työstö maksaa n. 300 e/kpl. Reunatyöstöt (pyöristykset yms.) veloitetaan myös juoksumetreittäin (n. 40-70 e/jm). Tässäpä hieman osviittaa sinulle. Itselläni on kivitaso, enkä pois vaihtaisi.
Kysele tarjousta useammasta paikasta, myös suoraan valmistajilta.- Itse tilasit
Mitä kivitoimittajaa suosittelisit ?
Me tilattiin virosta, www.diapol.ee. Kannattaa käyttää hakua ja etsiä kokemuksia, me oltiin todella tyytyväisiä ja saatiin edullisesti.
- Oili
Itse tilasit kirjoitti:
Luotettavia toimittajia ovat varmasti ainakin:
Ylämaan Graniitti, Loimaan Kivi ja Louhi Kivitasot.
Diapol polkee hintoja Suomessa, sillä toki Viron työvoima on halvempaa kuin Suomen. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907