Tupakointi...

Anonyymi-ap

Erään kerrostalon pihassa jossa on merkitty tupakka paikka roskakatoksen vieressä. Päivystävä kiinteistönhoitaja kävi eräänä iltana luultavasti päivystys tehtävässä niin viskasi tupakantumpin auton viereen piha-alueelle.

82

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kauheeta! Tämä oli todella tärkeä aloitus!

      • Anonyymi

        Tuon kyllä saattoi arvata millainen vastaus tulee ensimmäisenä.
        Miksi Suomalainen on muuttunut noin negatiiviseksi toisia kohtaan.
        Muualla maailmassa ja naapurivaltioissa, Ruotsi, Norja nauretaan sille kuinka suomalainen on todella tuppisuu ja kömpelö sosiaalisissa tilanteissa ja vielä lisäksi nämä Suomi24:n negatiiviset kommentit toisten huolen aiheista yms.
        Nuo negatiiviset ja ilkeät kommentit kyllä osoittaa millainen ihminen ko. viestien takana on. Tuskin face to face uskaltaisi suutaan avata mutta näin anonyyminä ihmisen luonne tuleekin esille, ehkä myös se paha olo jota puretaan täällä kiukuttelemalla ja toisia ilkeästi arvostellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kyllä saattoi arvata millainen vastaus tulee ensimmäisenä.
        Miksi Suomalainen on muuttunut noin negatiiviseksi toisia kohtaan.
        Muualla maailmassa ja naapurivaltioissa, Ruotsi, Norja nauretaan sille kuinka suomalainen on todella tuppisuu ja kömpelö sosiaalisissa tilanteissa ja vielä lisäksi nämä Suomi24:n negatiiviset kommentit toisten huolen aiheista yms.
        Nuo negatiiviset ja ilkeät kommentit kyllä osoittaa millainen ihminen ko. viestien takana on. Tuskin face to face uskaltaisi suutaan avata mutta näin anonyyminä ihmisen luonne tuleekin esille, ehkä myös se paha olo jota puretaan täällä kiukuttelemalla ja toisia ilkeästi arvostellen.

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        Muuten sama minne tumppinsa viskasi mutta entäs jos me asukkaat tehtäisiin noin niin siitä tulisi huomautus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        Kyseessä ei ollut roska vaanTUPAKANTUMPPI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ollut roska vaanTUPAKANTUMPPI.

        Tupakantumppi on ongelmajätettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        Kerropa osoittees niin tulen tupakoimaan ikkunasi alle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakantumppi on ongelmajätettä.

        Niin olet sinäkin. Yhteiskunnan rupusakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa osoittees niin tulen tupakoimaan ikkunasi alle 😂

        En kerro sinulle sivistymättömälle todellakaan osoitettani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet sinäkin. Yhteiskunnan rupusakkia.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/06/08/tupakantumppi-on-salakavala-tappaja-joka-ei-havia-meresta-koskaan
        Tumppi tappaa eläimiä ja voi päätyä ihmisen ruokavalioon

        Tupakka sisältää monia ihmiselle ja ympäristölle vaarallisia myrkkyjä kuten kadmiumia ja arseenia. Veteen joutuessaan tumpit levittävät näitä myrkkyjä vesistöön ja sitä kautta niiden eliöihin.
        – Puhdistamattomien hulevesien mukana tumpit voivat kulkeutua aina kaupungin keskustan kaduilta mereen asti. Myös lumeen jätetyt tumpit päätyvät veteen, kun lumia kipataan mereen, kertoo Suikkanen.

        Tutkija uskoo, että ilmiön taustalla on tietämättömyys.

        – Tietoisuutta asiasta pitäisi lisätä. Tupakan tumppaaminen luontoon ei aiheuta samantasoista sosiaalista paheksuntaa kuin vaikkapa muovipullon- tai pussin jättäminen ympäristöön, hän pohtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro sinulle sivistymättömälle todellakaan osoitettani.

        Menikö pupu pöksyyn 🐰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        Kyllä minua kiinnostaa aloitus. Olen asunut ulkomailla ja viimeiset lähivuodet Norjassa, Suomessa on kyllä roskia ja tupakan tumppeja ihan tolkuttomasti. Norjassa pienet kylät ja kaupungit siistejä. Suomalainen elää kuin sika pellossa.
        Iisalmen ohiajotien varrellakin aivan tolkuttomasti roskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ollut roska vaanTUPAKANTUMPPI.

        Tupakan tumppikin on roska..voi ristus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa osoittees niin tulen tupakoimaan ikkunasi alle 😂

        No jopas pomppasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas pomppasi.

        Pupu pomppii ikkunas alla 🐰😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        Höpö höpö, et uskalla edes tuntemattomia tervehtiä, katse harhailee ja sanomatta jää tervehdys tai vaikkapa anteeksi pyyntö sekä ole hyvä!
        Ehkä jotain rääkyä uskallat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö pupu pöksyyn 🐰

        Ihanaa kun aikuinen mies käytit tuollaista söpöä pupu meemiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupu pomppii ikkunas alla 🐰😂

        No nyt meni jo lapselliseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        Vaikka jonkun mielestä aloitus oli typerä mutta saatiin kumminkin keskustelu käyntiin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, et uskalla edes tuntemattomia tervehtiä, katse harhailee ja sanomatta jää tervehdys tai vaikkapa anteeksi pyyntö sekä ole hyvä!
        Ehkä jotain rääkyä uskallat.

        Buahhhaahhaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun aloitus on todella typerä. Ketä oikeasti kiinnostaa, jos joku kiinteistönhoitaja heittää roskan maahan?

        Minä muuten uskallan sanoa face to face ihan mitä haluan kenelle tahansa ja niin olen aina toiminutkin.

        No. Sen kyllä uskoo kun vain näkee sinut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minua kiinnostaa aloitus. Olen asunut ulkomailla ja viimeiset lähivuodet Norjassa, Suomessa on kyllä roskia ja tupakan tumppeja ihan tolkuttomasti. Norjassa pienet kylät ja kaupungit siistejä. Suomalainen elää kuin sika pellossa.
        Iisalmen ohiajotien varrellakin aivan tolkuttomasti roskia.

        Savolaiset ovat jälkeenjääneitä s ikoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakan tumppikin on roska..voi ristus.

        martikainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopas pomppasi.

        Tietämätön ja sivistymätön savolainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka jonkun mielestä aloitus oli typerä mutta saatiin kumminkin keskustelu käyntiin👍

        Voiko tätä keskusteluksi sanoa?
        Savolaisten tyhmien rääkymistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buahhhaahhaaa!

        martikainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kyllä saattoi arvata millainen vastaus tulee ensimmäisenä.
        Miksi Suomalainen on muuttunut noin negatiiviseksi toisia kohtaan.
        Muualla maailmassa ja naapurivaltioissa, Ruotsi, Norja nauretaan sille kuinka suomalainen on todella tuppisuu ja kömpelö sosiaalisissa tilanteissa ja vielä lisäksi nämä Suomi24:n negatiiviset kommentit toisten huolen aiheista yms.
        Nuo negatiiviset ja ilkeät kommentit kyllä osoittaa millainen ihminen ko. viestien takana on. Tuskin face to face uskaltaisi suutaan avata mutta näin anonyyminä ihmisen luonne tuleekin esille, ehkä myös se paha olo jota puretaan täällä kiukuttelemalla ja toisia ilkeästi arvostellen.

        Jos ei kastu eikä seiso, sillä on suora vaikutus psyykkeeseen.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­y­­m­­f­­o­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Terveisiä vaan sinne Pöllösenlahden vuokra- asunto slummiin!

      • Anonyymi

        Ei ole kyseessä Pöllösenlahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyseessä Pöllösenlahti.

        Joku kaupungin luukku kuitenkin.Niissä niitä ulisijoita asuu!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kaupungin luukku kuitenkin.Niissä niitä ulisijoita asuu!!!

        Äläpäs siellä itse ulise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kaupungin luukku kuitenkin.Niissä niitä ulisijoita asuu!!!

        Parempi kaupungin luukku kuin veneenalus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kaupungin luukku kuin veneenalus.

        Pelkästään perseaukiset loiset asuu kaupungin vuokrakämpissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään perseaukiset loiset asuu kaupungin vuokrakämpissä.

        Oletkos itse katsonut pee aukkoosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään perseaukiset loiset asuu kaupungin vuokrakämpissä.

        Itse asut vielä äidin ja isän nurkissa, hyvä sieltä on huudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asut vielä äidin ja isän nurkissa, hyvä sieltä on huudella.

        Onko eroperheen lapsesta kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään perseaukiset loiset asuu kaupungin vuokrakämpissä.

        Ja pummit ja velkaa keränneet vätykset.loiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään perseaukiset loiset asuu kaupungin vuokrakämpissä.

        Kaupungin vuokra-asunnoissa on korkeat vuokrat eikä kaikki vuokralaiset ole sitä paitsi persaukisia. Usko tai älä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungin vuokra-asunnoissa on korkeat vuokrat eikä kaikki vuokralaiset ole sitä paitsi persaukisia. Usko tai älä.

        🎯👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungin vuokra-asunnoissa on korkeat vuokrat eikä kaikki vuokralaiset ole sitä paitsi persaukisia. Usko tai älä.

        Sossu elättää.Onneksi Orpo ja Purraa leikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupungin vuokra-asunnoissa on korkeat vuokrat eikä kaikki vuokralaiset ole sitä paitsi persaukisia. Usko tai älä.

        Eivät ole, kun on varaa ostaa kallista tupakkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään perseaukiset loiset asuu kaupungin vuokrakämpissä.

        Luule vaan että vain persaukiset asuvat p-kulman vuokrakämpissä. Vuokrat ovat sen verran korkeat eikä monikaan saa asumistukea syystä että tuloja on . Usko tai älä.


    • Anonyymi

      On erittäin myönteistä, että edes joku huomaa roskaamisen olevan per seestä. Joillakin vain on tapana olla kiinnittämättä omaan roskaamiseensa lainkaan huomiota, ja heitellää kaikki roskat mihin sattuu, vaikka puhtaana ne olisi paljon helpompi laittaa roska-astioihin. Sitten niitä joutuu siistijät keräämään tuolta kurasta pois.

      • Anonyymi

        Suomessa on sananvapaus.


      • Anonyymi

        Terveisiä ent. R-kioskin yrittäjänaiselta Kuopion keskustasta.


    • Anonyymi

      Se on se yksi huoltoyhtiö jonka työntekijät polttaa, menettänyt monta taloyhtiöasiakasta.

      • Anonyymi

        ISS


    • Anonyymi

      Kyllä huomaa kuinka paha olo joillakin on. Suomi24 on terapiahuone näille jotka kärsii sisäisestä pahasta olostaan ja heikosta itsetunnosta. Se purkautuu täällä vihapuheena ja negatiivisia kommentteina.

      • Anonyymi

        No eipä noista ala-arvoisista ja hölmöistä kommenteista kannata välittää. Kertoo ihmisestä itsestään paljon joka suhtautuu vähäpätöisesti oikeisiin asioihin. Jokainen normaali ihminen tietää että roskat kuuluu niille tarkoitettuun paikkaan, samoin natsat niille tarkoitettuun paikkaan. On se kumma että vaikka talo tarjoaa tupakkipaikan ja natsaputken niin silti se tumppi viskataan maahan ym. tyhjät askit. Järkyn näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä noista ala-arvoisista ja hölmöistä kommenteista kannata välittää. Kertoo ihmisestä itsestään paljon joka suhtautuu vähäpätöisesti oikeisiin asioihin. Jokainen normaali ihminen tietää että roskat kuuluu niille tarkoitettuun paikkaan, samoin natsat niille tarkoitettuun paikkaan. On se kumma että vaikka talo tarjoaa tupakkipaikan ja natsaputken niin silti se tumppi viskataan maahan ym. tyhjät askit. Järkyn näköistä.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä noista ala-arvoisista ja hölmöistä kommenteista kannata välittää. Kertoo ihmisestä itsestään paljon joka suhtautuu vähäpätöisesti oikeisiin asioihin. Jokainen normaali ihminen tietää että roskat kuuluu niille tarkoitettuun paikkaan, samoin natsat niille tarkoitettuun paikkaan. On se kumma että vaikka talo tarjoaa tupakkipaikan ja natsaputken niin silti se tumppi viskataan maahan ym. tyhjät askit. Järkyn näköistä.

        Lieneeköhän Vantaalla kun ollut ammuttujen lasten vanhemmat hieman välinpitämättömiä lasten kasvatuksen suhteen?
        Mielestäni tällainen aikuisten ihmisten käytös täällä anonyyminä heijastelee sitä millaista nykyään on ihmisten sosiaalinen käyttäytyminen kanssa ihmisiä kohtaan.
        Älytöntä haukkumista, sättimistä ja kiusaamista ja mustamaalausta.
        Voidaan sanoa että sitä lapset perässä mitä aikuiset edellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieneeköhän Vantaalla kun ollut ammuttujen lasten vanhemmat hieman välinpitämättömiä lasten kasvatuksen suhteen?
        Mielestäni tällainen aikuisten ihmisten käytös täällä anonyyminä heijastelee sitä millaista nykyään on ihmisten sosiaalinen käyttäytyminen kanssa ihmisiä kohtaan.
        Älytöntä haukkumista, sättimistä ja kiusaamista ja mustamaalausta.
        Voidaan sanoa että sitä lapset perässä mitä aikuiset edellä

        Anonyyminä kirjoitat itsekkin. Vantaan tapahtuma ei liity aloitukseen millään tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä noista ala-arvoisista ja hölmöistä kommenteista kannata välittää. Kertoo ihmisestä itsestään paljon joka suhtautuu vähäpätöisesti oikeisiin asioihin. Jokainen normaali ihminen tietää että roskat kuuluu niille tarkoitettuun paikkaan, samoin natsat niille tarkoitettuun paikkaan. On se kumma että vaikka talo tarjoaa tupakkipaikan ja natsaputken niin silti se tumppi viskataan maahan ym. tyhjät askit. Järkyn näköistä.

        Sama juttu se on kun autossa juodaan take away kahvi Iin muki matkataan auton ikkunasta ulos tai samoin vesi-/limpparipullo/tölkki
        Miten helppoa se onkaan jättää tölkki, muki tai pullo autoon ja viedä kotona joko roskiin tai kierrätykseen. Sen kun ottaa tavaksi niin ei ole vaikeaa tai aikaa vievää.
        Itse silloin suklaan kääreet joko auton oven koteloon tai lattialle, sitten tyhjennän kotona, en välttämättä joka päivä.
        Pullot ja tölkit on autossa muovikassissa ja keräänpä parkkipaikoilta tyhjiä tölkkejä samaan muovikassiin ja vien sopivan tilaisuuden tullen palautuskoneeseen. Tulla tien päällä kun pitkiä matkoja ajelen niin levähdyspaikoilta kerään helposti kaksi kolme muovikassillista tölkkejä sillä rahamäärällä kompensoin polttoaineiden hintoja vaikken mikään ihan köyhä ole muta samalla siis kerään "roskia".


      • Anonyymi

        Totta, omaan pahaan oloonsa saa kai hetkeksi lievitystä. Eikä sen tarvitse olla kuin yksi ihminen joka tätä jatkuvasti tällä palstalla tekee. Mutta parempi keino kai tämäkin purkaa pahaa oloa kuin olla riehumassa kadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä noista ala-arvoisista ja hölmöistä kommenteista kannata välittää. Kertoo ihmisestä itsestään paljon joka suhtautuu vähäpätöisesti oikeisiin asioihin. Jokainen normaali ihminen tietää että roskat kuuluu niille tarkoitettuun paikkaan, samoin natsat niille tarkoitettuun paikkaan. On se kumma että vaikka talo tarjoaa tupakkipaikan ja natsaputken niin silti se tumppi viskataan maahan ym. tyhjät askit. Järkyn näköistä.

        Lisäksi savolaiset räkivät paljon ja yleisillä paikoilla. Hyi. Parkkipaikoillakin pitää saada savolaisen räkäistä muutama klimppi viereisen auton ruutuun, sivistymättömät paskasontiaiset savolaiset alkukantaiset ääliöt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu se on kun autossa juodaan take away kahvi Iin muki matkataan auton ikkunasta ulos tai samoin vesi-/limpparipullo/tölkki
        Miten helppoa se onkaan jättää tölkki, muki tai pullo autoon ja viedä kotona joko roskiin tai kierrätykseen. Sen kun ottaa tavaksi niin ei ole vaikeaa tai aikaa vievää.
        Itse silloin suklaan kääreet joko auton oven koteloon tai lattialle, sitten tyhjennän kotona, en välttämättä joka päivä.
        Pullot ja tölkit on autossa muovikassissa ja keräänpä parkkipaikoilta tyhjiä tölkkejä samaan muovikassiin ja vien sopivan tilaisuuden tullen palautuskoneeseen. Tulla tien päällä kun pitkiä matkoja ajelen niin levähdyspaikoilta kerään helposti kaksi kolme muovikassillista tölkkejä sillä rahamäärällä kompensoin polttoaineiden hintoja vaikken mikään ihan köyhä ole muta samalla siis kerään "roskia".

        ÄLÄ VALEHTELE EI enää löydy parkkipaikoilta nuin montaa 3 - kassillista pantillisia tölkkejä . pulloja niinku joskus ysäri - aikoina . sitäpaitsi eikös se yksi kansanedustaja ( naisedustaja ) ehdottanut veroa pullojen kerääjille on kuulema ihan hyvät tulot.


    • Anonyymi

      Heittelempä tässä tupakantumppeja ketjuun 🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬👍🏼

      • Anonyymi

        Keuhkosi on p...kana.


    • Anonyymi

      Kyylä huomasi!

      • Anonyymi

        Niinpä huomasin😂 sinut viskelijän.


    • Anonyymi

      Erään kerrostalon pihassa, jossa on merkitty tupakkapaikka roskakatoksen vieressä. Päivystävä kiinteistönhoitaja kävi eräänä iltana luultavasti päivystystehtävässä, niin viskasi tupakantumpin auton viereen piha-alueelle.*Edit*

    • Anonyymi

      Töitähän se vaan tietää itsellensä. Vai epäiletkö että asukkaat itse kerää tumpit pihoista?

      • Anonyymi

        Tumpin heittäjä ei sitä kerää kun on niin tyhmä että viskasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumpin heittäjä ei sitä kerää kun on niin tyhmä että viskasi.

        Tupakantumppihan maatuu niinkuin koiran paska pihalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakantumppihan maatuu niinkuin koiran paska pihalle

        Voi olla että ei ehdi maatua ennenkuin ehtii väärään suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakantumppihan maatuu niinkuin koiran paska pihalle

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että ei ehdi maatua ennenkuin ehtii väärään suuhun.

        Tupakantumpin maatuminen vie noin 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakantumpin maatuminen vie noin 20 vuotta.

        Tupakantumpin maatuminen todellakin on hidasta mutta ei viskaaja ymmärrä tätä jos muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakantumpin maatuminen todellakin on hidasta mutta ei viskaaja ymmärrä tätä jos muutakaan.

        Palaaks siul välijoil hyvin tupakka ?, nakkaas sää nauravatnakitki ?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakantumppihan maatuu niinkuin koiran paska pihalle

        Sinä maadut hautausmaalle sika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että ei ehdi maatua ennenkuin ehtii väärään suuhun.

        Konttaava savolainen pentusi syö sen tumpin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä maadut hautausmaalle sika!

        Ajattelin tuhkat uurnaan 🐖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin tuhkat uurnaan 🐖

        Paljonkohan maahanheitetyistä tupakantumpeista
        🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
        🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
        🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
        🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬🚬
        saataisiin lämpöenergiaa ⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️


    • Anonyymi

      Vieläkö tumppi on pihamaalla? Soita päivystykseen että käyvät noukkimassa pois, mitä tuosta täällä väniset.

      • Anonyymi

        Sinä olet luultavasti syönyt sen kun väniset😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet luultavasti syönyt sen kun väniset😂😂

        Tupakoitsijat ja koiraihmiset ovat pahimpia luonnon saastuttajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakoitsijat ja koiraihmiset ovat pahimpia luonnon saastuttajia!

        Tuokaan ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei pidä paikkaansa.

        Mikäs se sitten pitää paikkansa?


    • Anonyymi

      Autoista heitettävä yleisin roska on tupakantumppi ja tupakka-aski.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe