Ei tee yhtään mieli tehdä aloitusta 33

Anonyymi-ap

Aikoinaan, kun istui Skoda Octaviassa ja mentiin Lohjan tietämillä, niin aisti sellutehtaan. Rahahan se siellä haisi. Kotona opetettiin, ettei ole hyvätapaista kysyä kovaan ääneen, (äiti) mikä täällä haisee?
Nyt iltapäivälehdet ovat päivitelleet, mikä täällä haisee?
No. Suomessa ei ilmeisesti ainakaan raha, koska kynittyjä kanoja kynitään edelleen ja tullaan kynimään.
Ihmettelen, ettei kukaan ole pähkäillyt, että onko Italiasta (mafioosoilta?) tuotu jotain ympäristöhaitallista hävitettävää Vantaan energislaitokselle hyvää korvsusta vastaan. Ei vahingossakaan.
Minäpä kysyn.
Beng

45

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      -ympäri Suomea oli niitä haisupaikkoja, Pietarsaaressa haistelin, Oulussakin ja Kaskisissa, josta kovalla etelätuulella haju ylsi tänne Vaasaan asti, sellunhajua Suomessa riitti ennen. Nyt ollut Helsingin haju ei taida olla Vantaalta, kun Pietarissa asti haisee....?
      äijä-
      p.s. 17,5 lämmintä kuulemma Helsingissä ollut, täällä on pakkasta ja kylmä viima...

      • Anonyymi

        Pitäisi lähteä kaupoille. Täälläpä harmaata.
        Eilen oli niin kiva keli.
        Beng
        Tuosta aloituksesta hyppään vähän sisarasiaan.
        Miksi minua ei pätkääkään kiinnosta ex-pressan norovirus? Eikö minussa ole empatiaa?
        Paskatauti mikä paskatauti. (Toki vanhalle ihmiselle se voi olla vaarallinen nestehukan takia.)
        Jos minä olen kuralla, en pääse lööppeihin. Olenko kade.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­­y­m­­f­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jahas. Ja siinä katosivat kommentit.
      Ei saa viitata itään. Joku hermostuu. Jahas.
      Jotain poistetaan, muttei aina aiheellisia.
      Sekin vähän haiskahtaa. <- metafora.
      Beng

    • Anonyymi

      Se haju johtuu vain Ay-liikkeen ja sen johtajien paskanjauhannasta.
      Ja sitä riittää...

      • Anonyymi

        No ei kait voi olla niin monena monessa paikassa yhtä aikaa. Väitteesi on mahdoton.
        Beng
        Mutta jostain ilmansuunnasta droneilla pöpperöitä ilmaan ja seurantaa kuin käy?


    • Anonyymi

      Persujen pahaa löyhkää on kaikkialla.

      • Anonyymi

        Entäpä se lentokone, mikä lenteli Vaasaan, mutta joutui palaamaan.
        Tuskin sellaisesta niin pitkään kestävä hajuvana sentään...
        Beng
        Tässä on hienoa spekuloida, koska varmaa tietoa ei ole.
        Siis olemme yhtä tyhmiä tai viisaita kuin asiantuntijat - toistaiseksi.


    • Anonyymi

      Useiden ihmisten mieliä askarruttaa 12 vuotiaan koululaisen väkivaltainen teko.
      Tätä käsitellään päiväkausia ja toivon, ettei teko uudistu jossain muualla. Taas.
      Monta kysymystä ihmisillä. Mutta se tapahtui jo.
      Beng

      • Anonyymi

        Nuoret pelaavat väkivaltapelejä i-padeilla ja tietokoneilla, ammutaan, tuhotaan, räiskitään joka päivä, kyllä se vaikuttaa psyykeen, varsinkin jos kotiolot ja muu elämä on sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret pelaavat väkivaltapelejä i-padeilla ja tietokoneilla, ammutaan, tuhotaan, räiskitään joka päivä, kyllä se vaikuttaa psyykeen, varsinkin jos kotiolot ja muu elämä on sekaisin.

        Voi olla yksi tekijä, jos pelataan rajoituksetta ilman mitään kontrollia.
        Perheillä on erilaisia tapoja. Toisessa perheessä on tarkahkot kotiintulo- , ruokailu- ja nukkumaanmenoajat. Toisissa ei ole oikein mitään rajoituksia. Ala-asteikäinen hengailee isompien kanssa ostarilla ja haaveilee tupakanpoltosta ja kenties juomasta.
        Rajat antavat turvaa, vaikka niistä kiisteltäisiin.
        On ollut 'kivoja äitejä', jotka ovat ostaneet alkoholia yläasteikäisille lapsille periaatteella, että tietävät sitten, mitä lapset juovat...kun mielestäni ei ollenkaan alaikäisille tule vanhempien olla juoksutyttöjä ja - poikia alkoholijuomien suhteen.
        Kun muutama aikuinen rikkoo periaatteellista linjaa, se vaikuttaa.
        Tämä mitä kirjoitin, ei liity mitenkään Vantaan tapaukseen vaan on havaintoja aiemmilta vuosilta muualla.
        Beng


    • Anonyymi

      Perheissä ei tiedetä minkälaisia riiviökiusaajia heidän lapsensa ovat.
      Nämä kiusaajat tuhoavat uhriensa elämän.

      • Anonyymi

        Kiusaaminen tulee ensimmäisenä mieleen, vaikkei se ole puolustus teolle.


    • Anonyymi

      Leijat Helsingin yllä, lauloi Kirka.

      • Anonyymi

        Oliko Westöön kirja? Oli. Elokuvakin siihen perustuen.
        Kirkan "Surun pyyhit" ja Lönnholmin "Minä olen muistanut" ovat minuun osuvia kappaleita.
        Beng
        Joku voisi ne tökkäistä tänne kuunneltaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Westöön kirja? Oli. Elokuvakin siihen perustuen.
        Kirkan "Surun pyyhit" ja Lönnholmin "Minä olen muistanut" ovat minuun osuvia kappaleita.
        Beng
        Joku voisi ne tökkäistä tänne kuunneltaviksi.

        Lisäys.
        Kuuntelin laulun Kirkan "Leijat". Todella kaunis ja eleetön.
        Beng


    • Anonyymi

      Oletko aivan varma aistimuksestasi? Jospa se olikin sinun oma leija jonka päästit huomaamattasi ja se levisi Skoda Octavian sisätilassa myös kanssamatkustajien aistittavaksi?

      • Anonyymi

        Muistan joskus alakoulu ikäisenä kun olimme kavereiden kanssa peltoaukealla ja minulta pääsi iso leija tuulen mukana, minulla ei ollut hajuakaan minne se leija katosi.


      • Anonyymi

        9:03
        Tuohon voi vain kommentoida, että täti oli matkassa mukana....
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan joskus alakoulu ikäisenä kun olimme kavereiden kanssa peltoaukealla ja minulta pääsi iso leija tuulen mukana, minulla ei ollut hajuakaan minne se leija katosi.

        No. Hyvä kun avasitte leijaa...oli vähällä mennä ohi...
        Totisesti.
        Beng


    • Anonyymi

      Ei tänne uusia aloituksia pääse tekemäänkään. Joku manipuloi palstaa.

      • Anonyymi

        Kyllä pääsee, vaikka välillä tökkiikin.


      • Anonyymi

        Kyllä pääsee, eikä edes töki jos valitsee sanansa oikein.

        Joskus tulee julki palstalle tietyllä viiveellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pääsee, eikä edes töki jos valitsee sanansa oikein.

        Joskus tulee julki palstalle tietyllä viiveellä.

        Jep. Pienellä viiveellä.
        Muista, että erästä aloitusta ei päästetty julki.
        En enää jaksa muistaa, mistä en halunnut kirjoittaa.
        Beng
        En ole koskaan lennättänyt leijaa.


    • Anonyymi

      Kun tuli taas tämä joulu keskelle talvea, niin voin sanoa, että olen perin juurin kyllästynyt lumeen. Se tosin sulaessaan pesee katuja, sillä eihän enää kannata hiekottaa.
      Pitää kaivaa piikkikengät uudestaan säilöstä. En tykkää.
      Ollaan varovaisia eikä liukastella, niin säilyvät luut yhdes koos.
      Beng

    • Anonyymi

      Ei tänne aloituksia kannata tehdäkään. Ei mene läpi eikä kaikki kommentitkaan.
      Monta päivää samat aloitukset jumittaa.

      • Anonyymi

        Niin.
        Jotenkin nahistelut ovat ketjujen kantava voima.
        Sitten joku haluaa olla arkeologi ja kaivaa vuosien takaisia, mitä en oikein ymmärrä.
        Voisiko käydä ihan ite lukemassa vain?
        Omaan ketjuun ei oikein ilkeä montaa aasinsiltaa rakentaa siinä toivossa, että puhuttaisin vähän muusta välillä eli mentäisiin rauhassa sivuraiteille.
        Beng
        Aloin katsoa "Sekunnit" -sarjaa. Hyviä kotimaisia näyttelijöitä. Teijo Eloranta mm. Olen ääni-ihminen ja hänellä on hyvä ääni. Usein aika pirullisluonteisissa rooleissa hän on näytellyt hyvin.
        Mielestäni meillä osataan tehdä laadukkaita sarjoja eivätkä ne kaikki ole dekkareita onneksi nykyisinkään. On tässä sarjassa muitakin. Sanailu aika muikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin.
        Jotenkin nahistelut ovat ketjujen kantava voima.
        Sitten joku haluaa olla arkeologi ja kaivaa vuosien takaisia, mitä en oikein ymmärrä.
        Voisiko käydä ihan ite lukemassa vain?
        Omaan ketjuun ei oikein ilkeä montaa aasinsiltaa rakentaa siinä toivossa, että puhuttaisin vähän muusta välillä eli mentäisiin rauhassa sivuraiteille.
        Beng
        Aloin katsoa "Sekunnit" -sarjaa. Hyviä kotimaisia näyttelijöitä. Teijo Eloranta mm. Olen ääni-ihminen ja hänellä on hyvä ääni. Usein aika pirullisluonteisissa rooleissa hän on näytellyt hyvin.
        Mielestäni meillä osataan tehdä laadukkaita sarjoja eivätkä ne kaikki ole dekkareita onneksi nykyisinkään. On tässä sarjassa muitakin. Sanailu aika muikeaa.

        Onhan siellä menneisyydessäkin oivia aiheita, joihin vastaamalla saattaa joku saada hyötyäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siellä menneisyydessäkin oivia aiheita, joihin vastaamalla saattaa joku saada hyötyäkin.

        Saahan sieltä ottaa aiheen ja seurata, mitä ihmiset tänään ajattelevat.
        Voit kokeilla ja tehdä yhteenvedon ja kertoa, mistä ollaan toista mieltä.
        On isojakin asioita, mistä tänään arvelen toisin. Minulle on ainakin käynyt niin.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sieltä ottaa aiheen ja seurata, mitä ihmiset tänään ajattelevat.
        Voit kokeilla ja tehdä yhteenvedon ja kertoa, mistä ollaan toista mieltä.
        On isojakin asioita, mistä tänään arvelen toisin. Minulle on ainakin käynyt niin.
        Beng

        Lisäys. En tarkoittanut, että vanhoja ketjuja pitää kaivaa palstan täytteeksi. Aiheen voi toistaa. Nytkin muutama vetäisty naftaliinista.
        Ovatko ne nyt niin hyviä?


    • Anonyymi

      Tällaista juolahti mieleeni, kun näitä kaikenmaailman muutoshaluja on kirjoitettuina otsikoissa, että juolahtaako noiden Suomen-parantajien, että miten paljon tulee kuluja muutostietojen kirjaamisesta ohjelmiin ja testaamisiin. Maksaa rahaa tämäkin.
      Saatikka kokoustamiset näihin liittyen.
      Beng

      • Anonyymi

        Tuollaiset kokoustamiset loppuu hyvin lyhyeen kun menet hyvin syöneenä paikalle ja kesken kokouksen heität neukkarissa kunnon leijan niin kaikki häipyvät ulos oksentamaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset kokoustamiset loppuu hyvin lyhyeen kun menet hyvin syöneenä paikalle ja kesken kokouksen heität neukkarissa kunnon leijan niin kaikki häipyvät ulos oksentamaan !

        Mietis vähän.
        Hiljaa on oltu verohallintopäivien laskusta ; > 150.000 €. Oliko ponnaripää mukana, siis tämä joka valistaa VM:tä kurjistamiskohteista.
        Beng
        Onko piruvitsit oikein suomalaisten? Eikö enemmän englantilaisten.
        Tosin olen kuullut legendan, kun lähtee ratikasta pois ennen ovien avautumista. Silloin ei raivaa itselleen tilaa, mutta käyntikortti vakuuttaa muut jäljelle jäävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietis vähän.
        Hiljaa on oltu verohallintopäivien laskusta ; > 150.000 €. Oliko ponnaripää mukana, siis tämä joka valistaa VM:tä kurjistamiskohteista.
        Beng
        Onko piruvitsit oikein suomalaisten? Eikö enemmän englantilaisten.
        Tosin olen kuullut legendan, kun lähtee ratikasta pois ennen ovien avautumista. Silloin ei raivaa itselleen tilaa, mutta käyntikortti vakuuttaa muut jäljelle jäävät.

        Kahvit ja voileivät neukkarin sivupöydällä yht. 3500€ (pitopalvelun kuitti) Syömättä jäi, haju tarttuu heh he. Siivooja korjaa ja vie illalla kotiin, "nyt lapset syömään" Nam !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietis vähän.
        Hiljaa on oltu verohallintopäivien laskusta ; > 150.000 €. Oliko ponnaripää mukana, siis tämä joka valistaa VM:tä kurjistamiskohteista.
        Beng
        Onko piruvitsit oikein suomalaisten? Eikö enemmän englantilaisten.
        Tosin olen kuullut legendan, kun lähtee ratikasta pois ennen ovien avautumista. Silloin ei raivaa itselleen tilaa, mutta käyntikortti vakuuttaa muut jäljelle jäävät.

        "Onko piruvitsit oikein suomalaisten? Eikö enemmän englantilaisten.
        Tosin olen kuullut legendan, kun lähtee ratikasta pois ennen ovien avautumista." !



        https://www.youtube.com/shorts/KaZTGm0VfaM?feature=share


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko piruvitsit oikein suomalaisten? Eikö enemmän englantilaisten.
        Tosin olen kuullut legendan, kun lähtee ratikasta pois ennen ovien avautumista." !



        https://www.youtube.com/shorts/KaZTGm0VfaM?feature=share

        Voi. Olisit ostanut vokaalin. Minulta loppuivat kolikot po. pi-e-ru.


    • Anonyymi

      Leijaileva kananmunapieru neukkarissa luo yhteisöllisyyttä.

      • Anonyymi

        Nythän Hesassa on täytynyt olla isot neuvottelut. Ne verohallinnolliset....?


    • Anonyymi

      Hajusta tuli mieleen.
      Mihin Suomen Hightech-vouhotus katosi?
      Eikö Suomessa voisi kehittää johtavaa kaatopaikka asiantuntemusta; lajittelu, kemikaalit, energialaitokset.
      Jalostettaisiin know-how niin huippuunsa, että meistä tulisi tunkioiden kuningaskunta.
      Jaloa? Ylevää?
      Beng
      Miksei?

    • Anonyymi

      Haju on syötetty suoraan lapaan, Latviaan.

      • Anonyymi

        Sinne sitten eksperttejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne sitten eksperttejä.

        Latviasta reagoitiin. Ei siis sieltäkään hajuja.
        Beng
        Minulle tuli mieleen yks asia.
        Vainjiahan keräiltiin kontteihin ja kaikkia ei keretty haudata tai krematorioida.
        Kevät tulossa ja kontit lämpenevät, ellei niissä ole kylmetystä.
        Jospa se tuleekin meidän mätänevistä sukulaisista.
        Mutta rikki ja renkaan haju? Ei natsaa edelliseen.
        Entä Vantaan Energialaitos? Onko Italiasta tuotu jotain ongelmajätettä hyvään hintaan? Missään ei ole asiaa käsitelty tai en ole nähnyt tekstejä. Yön hämyisinä tunteina pikku tussahduksia ilmaan.

        Ei, kyllä tässä suomalaisuus haisee, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latviasta reagoitiin. Ei siis sieltäkään hajuja.
        Beng
        Minulle tuli mieleen yks asia.
        Vainjiahan keräiltiin kontteihin ja kaikkia ei keretty haudata tai krematorioida.
        Kevät tulossa ja kontit lämpenevät, ellei niissä ole kylmetystä.
        Jospa se tuleekin meidän mätänevistä sukulaisista.
        Mutta rikki ja renkaan haju? Ei natsaa edelliseen.
        Entä Vantaan Energialaitos? Onko Italiasta tuotu jotain ongelmajätettä hyvään hintaan? Missään ei ole asiaa käsitelty tai en ole nähnyt tekstejä. Yön hämyisinä tunteina pikku tussahduksia ilmaan.

        Ei, kyllä tässä suomalaisuus haisee, valitettavasti.

        Taitaa se haju tulla satamissa lojuvista konteista.
        Parasta ennen-päiväykset vanhentuneet ja mitä muuta niistä konteista mahtaa löytyä.
        Muutama hassu lihakontti mätänee, kun sähköt ovat päässeet katkeamaan.

        Maailman onnellisin kansa saa haistella lakkojen seuraamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa se haju tulla satamissa lojuvista konteista.
        Parasta ennen-päiväykset vanhentuneet ja mitä muuta niistä konteista mahtaa löytyä.
        Muutama hassu lihakontti mätänee, kun sähköt ovat päässeet katkeamaan.

        Maailman onnellisin kansa saa haistella lakkojen seuraamuksia.

        15:21
        Miten epäkurantiksi päätyneet tuotavat hävitetään.
        Minusta noissa elintarvikkeissa voisi olla poikkeava menettely tullipaperien ja tarkistusten pohjalta. Eli ne saisi toimittaa perille. Kauppiaat kuitenkin vyöryttävät hävikin hintoihin.
        Beng


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe