Surun päivä kaikille :(

Anonyymi-ap

Voisiko tämäkin palsta tänään edes kunnioittaa lapsen muistoa joka sai surmansa hirveässä teossa ja myös vakavasti loukkaantuneita, ettei tänään laitettaisi mitään turhanpäiväisiä aloituksia eikä jonninjoutavuuksia sillä sitä nämä kaikki jutut täällä ovat tuon todellisuuden rinnalla. Itselläni on ihan fyysisesti paha olo niin järkyttynyt ja surullinen olen. 😢😢 Ei ole sanoja 🕯️🕯️🙏🤍

29

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi kun et likaa lapsien muistoja edes hengittämällä heihin päin.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­­N­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei kannata sotkea tätä pedojen ja stalkkien törkypalstaa siihen koulu ampumiseen ollenkaan. Pidetään mieluummin nämä asiat erillään.

      • Anonyymi

        Ystäväni. Juuri tuollaisesta asenteesta kaikki vihateotkin kumpuavat. Et voi haukkua muita ihmisiä tuollaisiksi. Tuskin he täällä anonyymillä ja avoimella palstalla kirjoittelevat. Kyllä he ovat ihan erilaisilla foorumeilla. Voi hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväni. Juuri tuollaisesta asenteesta kaikki vihateotkin kumpuavat. Et voi haukkua muita ihmisiä tuollaisiksi. Tuskin he täällä anonyymillä ja avoimella palstalla kirjoittelevat. Kyllä he ovat ihan erilaisilla foorumeilla. Voi hyvin!

        Kyllä niitä täälläkin on esim sinä sukkahousumiäs


    • Anonyymi

      Minulla on ollut viime päivinä tavallista voimakkaampi läheisyyden kaipuu. Puhun nyt siis lähimmäisenrakkaudesta. Ehkä koen siksi näin koska en näe taikka aisti sitä nykyisessä maailmassa. All you need is love pitää todellakin paikkansa. Maailman meno ja uutiset ovat lähimmäisenrakkauden vastakohtia. Ihmiset oireilevat rakkaudettoman yhteiskunnan seurauksena. - Yksineläjä sivusta.

      • Anonyymi

        Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, tunnen hyvin samoin ja olen jo pitkään tuntenut tosin työssänikin tämä kaikki ilmenee hyvin joka päivä. Kiitos kauniista sanoistasi ja ajatuksista sinulle! ❤️ Ap


    • Anonyymi

      🔫🔫🗣️

    • Anonyymi

      Osan otot suruun! Voimia omaisille, läheisille, ystäville, koulun henkilökunnalle, koulukavereille. Hän on nyt taivaan kirkkaudessa turvassa. Siellä hän kasvaa Jumalan ja jo siellä olevien sukulaistensa huolenpidossa ja jonain päivänä läheiset näkevät hänet jälleen,

      Voimia ja paranemisia loukkaantuneille. Voimia heidän omaisilleen.

      Voimia myös tekijän omaisille.

      Toivottavasti tekijä ymmärtää tekonsa seuraukset ja katuu myöhemmin tekojaan. Tapahtunutta ei saa enää takaisin.

      Voimia kaikille!

      • Anonyymi

        Niin, unohdin. Voimia sinulle myös aloittaja. Kiitos viisaista sanoistasi ja myötätunnosta uhreja ja heidän omaisiaan sekä läheisiään kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, unohdin. Voimia sinulle myös aloittaja. Kiitos viisaista sanoistasi ja myötätunnosta uhreja ja heidän omaisiaan sekä läheisiään kohtaan.

        Kiitos sinulle todella liikuttavista ja kauniista sanoistasi ja sinä osasit sanoittaa asiat hyvin ja muistit ihan joka asian mitä pitikin, itsellä on mennyt niin tunteisiin tämä monista syistä ja itkenyt pitkin päivää mutta ehkä se on hyvä merkki että vielä osaa ja pystyy itkemään ja tuntea yli päänsä. Ja ainut lohtu todellakin menehtyneen lapsen läheisille ja omaisille on jälleennäkemisen toivo. 🙏🕯️ Voimia ja jaksamista, siunausta ihan kaikille ja elämästään taisteleville kahdelle muulle uhrille sairaalaan ja heidän läheisilleen erityisesti. Sekä luokan oppilaille ja opettajalle ja koko koululle sekä kaikille koululaisille ja opettajille ympäri Suomen maan ja toivottavasti huomenna koko Suomi osallistuu suruliputukseen. Kiitos vielä sinulle ❤️ ja rauhaisaa yötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle todella liikuttavista ja kauniista sanoistasi ja sinä osasit sanoittaa asiat hyvin ja muistit ihan joka asian mitä pitikin, itsellä on mennyt niin tunteisiin tämä monista syistä ja itkenyt pitkin päivää mutta ehkä se on hyvä merkki että vielä osaa ja pystyy itkemään ja tuntea yli päänsä. Ja ainut lohtu todellakin menehtyneen lapsen läheisille ja omaisille on jälleennäkemisen toivo. 🙏🕯️ Voimia ja jaksamista, siunausta ihan kaikille ja elämästään taisteleville kahdelle muulle uhrille sairaalaan ja heidän läheisilleen erityisesti. Sekä luokan oppilaille ja opettajalle ja koko koululle sekä kaikille koululaisille ja opettajille ympäri Suomen maan ja toivottavasti huomenna koko Suomi osallistuu suruliputukseen. Kiitos vielä sinulle ❤️ ja rauhaisaa yötä!

        Itku hoitaa surun ja järkytyksen keskellä. Kiitos ja voimia!


    • Anonyymi

      Koska ne saa korvaukset, pääseekö niiden tileille helposti..

    • Anonyymi

      Minkälainen monsteri sai surmansa ja pari kimulia teholle.🤧

      • Anonyymi

        Haukutko sä uhria täällä? Tuosta hyvästä langetan kirouksen, puoli vuotta korkeintaan aikaa. 🥄


      • Anonyymi

        Animetytyjä? Pikku kissa oli Luukas, jota ripataan tiktokis.


    • Anonyymi

      Minä olen itkenyt tänään niin, että olo on kuin olisin itkenyt viikkotolkulla. Ajatukset on näiden kaikkien lasten ja perheiden luona. Ei vain ammutuksi joutuneiden, vaan ihan koko luokan lasten, jotka on joutuneen kokemaan tämän tragedian. Kun kuulin poliisin tiedotustilaisuudesta, että yksi ammutuista oli kuollut, niin itku siinä tuli samantien. Henrikssonin puhuessa ettei lapsi enää palaa koulusta kotiin herkisti minut taas itkuun kuten myös YLE:n toimittaja, joka selosti koulun edessä. Hän näki koulusta poistuvan itkeviä lapsia ja herkistyi kokenut toimittaja itsekin.
      Yhtä paljon minua järkyttää vasta 11-vuotta täyttäneen tytön somesivustolle aikuisen psykopaatin laittamat oksennushymiöt. Ne ei meidän aikuisten elämään vaikuttaisi, mutta nyt on kyseessä lapsi! Tässä yritetään ihan selvästi järkyttää vasta kehitysvaiheessa olevan lapsen mielenterveyteen. Koska tiedän kuka on kyseessä, niin lasta suojellakseni puutun tapaukseen nyt erittäin isolla kädellä. Kyseessä on kuitenkin lapsen mielenterveys, joka tulee vaikuttamaan hänen koko loppuelämäänsä..

      • Anonyymi

        Ja tuo lapsi on minulle erittäin tärkeä, joten joudun nyt häntä suojellaksni myös uhraamaan jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo lapsi on minulle erittäin tärkeä, joten joudun nyt häntä suojellaksni myös uhraamaan jotain.

        Kallistun aina hyvän puolelle, tietenkin teen niin kuten aina elämäni aikana tekemissäni valinnoissa.
        Tämä tarkoittaa, että joudun kertomaan myös kaikki lähimmille ihmisille, kun tähän asti olen jostain syystä asioista vaiennut.


      • Anonyymi

        Mikä pakkomielle sulla hyrylän hiippari on noihin 11v muksuihin. Hyi hlvetti ihme että oot vielä elossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallistun aina hyvän puolelle, tietenkin teen niin kuten aina elämäni aikana tekemissäni valinnoissa.
        Tämä tarkoittaa, että joudun kertomaan myös kaikki lähimmille ihmisille, kun tähän asti olen jostain syystä asioista vaiennut.

        Tämä sama vainoaja on myös aiemmin jahdannut tyttöä peliaslustoilla esiintyen 11-vuotiaana pelaajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle sulla hyrylän hiippari on noihin 11v muksuihin. Hyi hlvetti ihme että oot vielä elossa

        Kyseessä ei nyt ole mikään Hyrylän hiippari. Minä tiedän kuka on kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei nyt ole mikään Hyrylän hiippari. Minä tiedän kuka on kyseessä.

        Varmaan on suuremmankin yleisön tiedossa pikkuhiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei nyt ole mikään Hyrylän hiippari. Minä tiedän kuka on kyseessä.

        Katso peiliin, näkyykö ruma hiippari jota äiteekin häpesi


    • Anonyymi

      Mun ajatukset on uhrien vanhemmissa ja läheisissä. Vanhempana sitä tekee kaikessa että oma lapsi oli turvassa. Siltikään ei voi mitään että tälläistä sattuu. On täysin voimaton kaiken tälläisen edessä. Tuntuu etteihän tämmöistä voi tapahtua.Lapsi lähtee normaalisti kouluun. Jotenkin nii musertavaa että toinen lapsi ampuu lapsen kesken päivän. Eikä hän tulekaan enää ikinä kotiin. 💔😢

      • Anonyymi

        Niin. Jäljelle jää vain lohduton ja loputon suru. Ei siitä koskaan toipuisi. -sivusta


    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 K­­­u­­­u­­­m­­a­­t­­ ­t­­y­t­­ö­t­­­ ­­­o­­­d­­­o­t­­­t­­a­­v­­­a­t­­­ ­s­­i­­­n­­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18344859

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe