Selviytyykö suomalainen yhteiskunta ilman suomalaisuutta ja suomalaista kulttuuria?
Mitäs mieltä suomalaiset olette?
8
237
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteiskunta ja kultuuri säilyy suomalaisilla niin kauan kun enemistö on suomalaisia.
Alueittain on nähtävissä jo poikeutumia.Jopa suomalaisuudesta luopumista,toisellaisen yhteiskunnan ja kultuurin hyväksi. - Anonyymi
Vähitellen hiipuu ellei kantaväestö tee lapsia tarpeeksi
- Anonyymi
helsingin sanomissa oli juttu että 90 vuoden päästä ehkä alle miljoona suomalaista
- Anonyymi
siis vaaleaa suomalaista
- Anonyymi
Suomalaisuus on heikentymislinjalla, olemme huolissamme.
- Anonyymi
Ei selviä . Yhteiskunta muuttuu rakenteineen eikä se ole Suomalaisen luonteelle enää sopiva asuinpaikka .
- Anonyymi
Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta oli kuitenkin suomalaisten rakentama, ja todennäköisesti katoaa suomalaisten mukana. Eihän se nyt ihan sattumaa ole, että mitä enemmän ulkomaalaisia Suomeen tulee sitä heikommaksi hyvinvointiyhteiskunta menee.
- Anonyymi
Ulkomaalaisia tulee ihan niin paljon kuin itse annamme tulla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781