Minulle se tarkoittaa, että en saa ilmaista tunteitani ja ajatuksiani entiseen tapaan.
Tunnereaktioni voidaan tulkita "asiaan kuulumattomiksi"= sairauden oire.
Tunteellinen reagoimattomuus voidaan tulkita "tunne-elämän latistumiseksi"= sairauden oire.
Mitä skitsofrenia tarkoittaa?
4
257
Vastaukset
- Anonyymi
Älä tee niin kuin muut haluavat, tee ja elä kuten itse haluat.
Ei toiset voi sanoa, mitä saat tehdä, mitä et.
Mutta jokaisella on oikeus ilmaista tunteensa ja ajatuksensa, toki laillisuuden rajoissa, niin ettei tee mitään typerää. - Anonyymi
Kitso väittää valhettansa oikeaksi vaikka ympäristo olisi totuuden puolella niin sehän ei kitsolle sovi, Hullujenhuone hoidoksi.
- Anonyymi
Se on paha vika päässä. Taudin ilmenemismuotoja löytyy helpoimmin Ikävä-palstalta.
Paha. Oli 28 vuotta se minulla ennen Lasilla&tikanojassa työtä.
Suosittelisin siellä tehdä työtä.
Voit tehdä itselle erilaisia ihmiskokeita pelastaakseesi kyseistä mainittuasi kykyä.
Myös youtube kanava dr berg antaa ymmärrystä miten jotkut tunneelämän latistumisen pohjat voi muuttaa vähemmän tiukäksi, sillä tunne elämä herää uudelleen.
Excitotoxicity ja krooninen väsymys voivat liittyä aihen ymmärtämiseen.
Sitä voi vertailla epäymmäryksen/dementia/haluttomuuden kanssa ihmiskokeisiin.
Aihe ei ole niin okkulttinen kuin joskus vaikuttaa muiden luonehdinnoissa.
Hyvää onnea aikustumusen niin sanotusti kanssa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347