Onko vuokranantajalla oikeutta säilyttää vanhoja, päättyneitä vuokrasopimuksia? Muutin ns. komennuksen vuoksi kolmeksi kuukaudeksi toiselle paikkakunnalle ja vuokrasin asunnon. Vuokranantaja esitteli minulle mappia, jossa oli kaikki vanhat vuokrasopimukset vuodesta nakkisota alkaen. Myös minun vuokrasopimukseni jäi siihen mappiin, vaikka vuokrasuhde on jo päättynyt, takuuvuokra on palautettu eli mitään asioita ei jäänyt rästiin. Kyseessä on ikääntynyt vuokranantaja, joka säilyttää mappia avoimessa kaapissa asuntonsa keittiössä, joten kuka tahansa asunnossa vieraileva pääsee mappiin käsiksi. Olen joutunut joskus identiteettivarkauden uhriksi, joten senkin vuoksi on ns. niskavillat pystyssä, että henkilötietoni hetuineen on siellä mapissa säilöttynä.
Vanhojen vuokrasopimuksien säilytys
Anonyymi-ap
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
Tee oikeusjuttu niin saat sitten asiasi selväksi.
- Anonyymi
Miksi vastasit kysymykseen, jos sinulla ei ole vastausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastasit kysymykseen, jos sinulla ei ole vastausta?
Vastaukseni oli tähän tilanteeseen ainoa mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542228
- 622122
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131641- 621462
- 501419
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683