Ei kiusaaminen kouluihin rajoitu

Anonyymi-ap

Pahimmat kiusaajat löytyvät kokemukseni mukaan työelämästä. Ay-liikkeiden tulisikin lakkoilun sijasta keskittyä poistamaan kiusaamusta työpaikoilla ja nimenomaan ay-liikkeen toimijoista. Terveisiä erääseen lähellä olevaan vakuutusyhtiöön.

106

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiusaamista löytyy kouluista, työpaikoilta, liikenteestä ja vaikka mistä. Kiusaamista on toisen arvosteleminen synnyinpaikan, etnisen taustan, elämänkatsomuksen, sukupuolisen suuntautumisen, poliittisen katsannon, yhteiskunta-aseman jne. takia. Joko alkaa löytyä kiusaajia läheltäkin?

      • Anonyymi

        Voi olla, että joku noista on taustalla, mutta käytännössä ihmistä vaan ruvetaan painostamaan ja tekemäön hänen kaikesta olemisestaan todella kurjaa.


    • Anonyymi

      Kun on mielenterveysongelmia ym vaikeaa rahat tiukoilla akanukon kanssa vaikeaa päällikkö vittuilee ym.puretaan pahaaoloaa toisille sitten jos sanotaan että mene hoitoon ei kestetä itse ekana aloittaa.

      • Anonyymi

        On ihmisiä jotka nauttivat toisten alustamisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä jotka nauttivat toisten alustamisesta

        Totta!! Mikä nykyihmisiä vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!! Mikä nykyihmisiä vaivaa?

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!! Mikä nykyihmisiä vaivaa?

        Ei ole mikään vain nykyihmisen ongelma. Aina on kiusattu, kusetettu, puukotettu selkään. Ja tullaan tekemään niin kauan kuin ihmisiä on?

        Ihminen tuskin on kovin paljon muuttunut parempaan tai huonompaan suuntaan, vaikka vihervasurit luulevatkin olevansa jo täydellisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä jotka nauttivat toisten alustamisesta

        Todellakin. Pohjalla kytee alemmuuskompleksi ja pätemisen tarve.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Pohjalla kytee alemmuuskompleksi ja pätemisen tarve.

        Tämä on totta, kokemusta on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihmisiä jotka nauttivat toisten alustamisesta

        Minusta on ihan kiva alustaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään vain nykyihmisen ongelma. Aina on kiusattu, kusetettu, puukotettu selkään. Ja tullaan tekemään niin kauan kuin ihmisiä on?

        Ihminen tuskin on kovin paljon muuttunut parempaan tai huonompaan suuntaan, vaikka vihervasurit luulevatkin olevansa jo täydellisiä ihmisiä.

        Löytyy kiusaamista kommentistasikin. Huomaatko, vai onko kiusaamisesi synnynnäistä?


    • Anonyymi

      Omista ylempi johto haukkui kun en osaa omia töitä pelkään oman työpaikan puolesta tulee mielenterveysongelmia pakko purkaa toisille en uskalla sanoa takaisin.

      • Anonyymi

        Eikö teillä perehdytetä työhön


      • Anonyymi

        Mminä ainakin olen osannut aina työni tehdä, pienen perehdytyksen jälkeen!Eipä monessakaan työpaikassa johtavat ihmiset ole kiusanneet! Pitkäaikainen kaltoinkohtelu tuo kyllä väsymystä, ei oikeeta mt-ongelmaa, vitutusta ja pelkoo
        kylläkin! Esim. Skitsofrenia oirehtii jo nuorella iällä, näin sanoi kerran yks psykiatri, mut masennus saattaa tulla pitkäaikaisesta stressistä!


      • Anonyymi

        Mitä töitä sä ätmi et osannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä töitä sä ätmi et osannut?

        Ätmo kyllä kiusaamisen väkivallan hallitsee, eimitään muuta! Ammattikiusaaja ku o! Pitäis ajaa kotomaahansa takaisin!


    • Anonyymi

      Ay-liike poistamaan kiusaamista?!
      Yhteiskunnan pahin kiusaaja!

    • Anonyymi

      Joensuun kaupunki pahin kiusaamissekasikiö.

      • Anonyymi

        Olet kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiusaaja.

        En ole. Olen autuas.


      • Anonyymi

        Miks Joensuun kaupunki ei puutu tuohon kiusaamiseen? Syytöntä aina syytetään.Lopputili noille kiusaajille heti. Esimiesten pitäis myös tukkia noitten juojuilijoitten turvat. Ei puuta ei häntää tuolla paskanpuhumisella. ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks Joensuun kaupunki ei puutu tuohon kiusaamiseen? Syytöntä aina syytetään.Lopputili noille kiusaajille heti. Esimiesten pitäis myös tukkia noitten juojuilijoitten turvat. Ei puuta ei häntää tuolla paskanpuhumisella. ..

        Ja mistäs ihmeestä päättelit ettei Joensuu ole puuttunut kiusaamisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs ihmeestä päättelit ettei Joensuu ole puuttunut kiusaamisiin?

        Ei siltä vaikuta..


      • Anonyymi

        Olen kokenut kamalaa kiusaamista Joensuun kaupungilla työskennellessäni.Ikuiset pelkotilat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mistäs ihmeestä päättelit ettei Joensuu ole puuttunut kiusaamisiin?

        Toivottavasti luoja kostaa näille kiusaajille. ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti luoja kostaa näille kiusaajille. ..

        Aivan varmasti paha saa palkkansa.
        Kaikkea hyvää sinulle 💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiusaaja.

        Kyllä tää ap on kiusaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks Joensuun kaupunki ei puutu tuohon kiusaamiseen? Syytöntä aina syytetään.Lopputili noille kiusaajille heti. Esimiesten pitäis myös tukkia noitten juojuilijoitten turvat. Ei puuta ei häntää tuolla paskanpuhumisella. ..

        Hän kuvailee erittäin raskaaksi tilannetta, jossa yksittäinen henkilö joutuu organisaation hampaisiin.

        – Jos koko johtoroikka sitoutuu ajojahdin tyyppiseen toimintaan, ihminen jää todella yksin. Mitätöidään ja vähätellään. Olet ulkoraiteilla, ja mieluiten sinusta päästään eroon, jos mahdollista, Antikainen sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kuvailee erittäin raskaaksi tilannetta, jossa yksittäinen henkilö joutuu organisaation hampaisiin.

        – Jos koko johtoroikka sitoutuu ajojahdin tyyppiseen toimintaan, ihminen jää todella yksin. Mitätöidään ja vähätellään. Olet ulkoraiteilla, ja mieluiten sinusta päästään eroon, jos mahdollista, Antikainen sanoo.

        Totta joka sana! Hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Etunimen kirjain oikein mutta sukunimi väärin. Kuvastaneeko tyypillistä joensuulaista: arvailua ja vääriä syytöksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etunimen kirjain oikein mutta sukunimi väärin. Kuvastaneeko tyypillistä joensuulaista: arvailua ja vääriä syytöksiä?

        En usko. Huijaat, höpönassukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etunimen kirjain oikein mutta sukunimi väärin. Kuvastaneeko tyypillistä joensuulaista: arvailua ja vääriä syytöksiä?

        J.M.?


    • Anonyymi

      Sairas narsisti valuvika päässä ei tervejärkinen ihminen kiusaa.

      • Anonyymi

        Koittakaa lopettaa hyvätihmiset tuo toisten haukkuminen. Rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi.


      • Anonyymi

        Lähimmäisen rakkaus,autuas jumala pelastaa,elä toista pilkkaa,rakasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähimmäisen rakkaus,autuas jumala pelastaa,elä toista pilkkaa,rakasta

        Rovasti Roivas sanoi siltainsinööri Jaatiselle, että Jumala on myös koston Jumala. Piti paikkansa Roivas oli Jaatisen kimpussa ja sai lopulta itse potkut. Näin pitäisi käydä useammin kiusaajien kohdalla.


    • Anonyymi

      Parabellumi kun alkaa paukkumaan niin loppuu se kiusaaminen joka paikassa.

      • Anonyymi

        Kiusaaminen voi loppua mutta joku muu voi alkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen voi loppua mutta joku muu voi alkaa...

        Siksipä parempi kun ei kiusaa..Sen jälkeen tulee ranta rumaksi.


    • Anonyymi

      Valitettavan usein työpaikalla kiusaaja on lähiesihenkilö, jolloin kiusaamisen kertominen esihenkilön esimiehelle on vaikea tuoda esille. Itse toimin niin, että vaihdoin työpaikkaa, mutta valitettavasti kaikki eivät voi toimia niin, kun ei ole ammattia vastaavia töitä tarjolla lähiseudulla. Työpaikoissa, joissa vaihtuvuus on suurta tulisi lähtijät haastatella ja perehtyä lähtemisen syihin. Myöhemmin kuulin, että esihenkilönäni toiminut oli ollut lapsena koulukiusaaja.

      • Anonyymi

        No niin pitihän se arvata!!!


    • Anonyymi

      Kiusaaminen on kansantauti. Siihen auttaa oman käden oikeus. Silloin yksi ongelma poistuu ja toinen alkaa rangaistuksen muodossa.

    • Anonyymi

      Suomessa huomaa kyllä että toisilla on tammankusta päässä,ihan naapurikin voi olla sellainen.Kateus tai alakerrassa asuminenkin laittaa sen hyypiön ölisemään kuin orankilauma🐒Sellaiset on yleensä niitä joita voi sattua pahasti kun härnäävät tarpeeksi🐼

    • Anonyymi

      kiusaaako sinua lapissa sääsket mitä teet tapat niitä..ja nen on nais puolisia hulliuko oot

      • Anonyymi

        Pitääkö kaikki laskee leikiksi.. Taidat kuulua tähän kiusaaja porukkaan.


    • Anonyymi

      aatteleppa ihan ite.

    • Anonyymi

      Esimies tasolta ja kuppikunnista löytyy suurimmat työpaikka kiusaajat

    • Anonyymi

      Viertolassa ammuttiin oikealla aseella. Tällä palstalla ammutaan sanoilla. Ihan vain kuvittemalla itsensä sanasodan (tai erikoisoperaation) kohteeksi voi päätellä tekevätkö sanat olosi kiusatuksi.

      • Anonyymi

        Kun tarpeeksi sorkkii ja härkkii niin jossain kohtaa räjähtää. Toivottavasti myös Jns otettiin asiasta opix.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tarpeeksi sorkkii ja härkkii niin jossain kohtaa räjähtää. Toivottavasti myös Jns otettiin asiasta opix.

        Niin tätä palstaako tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tätä palstaako tarkoitat?

        Vastahan täällä yks kiusaaja kehui tuhonneensa naiselta koko elämän! Kalliiks pitäis tulla tollaselle kaksoiskansalais ätmille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan täällä yks kiusaaja kehui tuhonneensa naiselta koko elämän! Kalliiks pitäis tulla tollaselle kaksoiskansalais ätmille!

        Niin missä tässä otettiin opiksi?


      • Anonyymi

        Sanotaankö näin, että sitä saa mitä tilaa. Jos olet valmis tuhoamaan jonkun elämän, niin kestä seuraukset. Kiusaamistahan ei tarvitse kenenkään sietää. Joensuun kaupungille on asiasta useita kertoja sanottu, mutta reaktio oli luokkaa ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastahan täällä yks kiusaaja kehui tuhonneensa naiselta koko elämän! Kalliiks pitäis tulla tollaselle kaksoiskansalais ätmille!

        Samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Hyvin usein kiusaaja on henkilö, joka popsii mielenterveyslääkkeitä eikä tästä syystä pysty edes ymmärtämään kiusaamistaan. Valitettavan suuri osa työelämässä olevista näin tekee ja lopuilla on sitten ongelmia tulla toimeen näiden kanssa: Joko kiusaavat tietämättään tai piuhat on niin pitkiä, ettei työnteosta tule mitään tai se on erittäin hidasta. Kaverin kanssa ollaan arvuuteltu, että 40% olisi meilläkin jopa näitä tapauksia. Myöskin alkoholismi on yleisempää johtotehtävissä olevilla kuin työläisillä, koska heillä on rahaa millä juomisensa kustantaa. Eihän tällainen juoppo sitten maanantai-krapuloissaan osaa käyttäytyä jos "lääke"-pullo onkin tyhjentynyt pöytälaatikosta.

      • Anonyymi

        Mielenterveysongelmat selittää 90% kiusaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmat selittää 90% kiusaamisesta.

        Onko näin.??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmat selittää 90% kiusaamisesta.

        Onko siis koko johtokaarti hulluja, kun eivät näe mitä ympärillä tapahtuu. Tai jos näkevät eivät pysty toimimaan asian edellyttämällä tavalla. Väärää ihmistä rangaistaan lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis koko johtokaarti hulluja, kun eivät näe mitä ympärillä tapahtuu. Tai jos näkevät eivät pysty toimimaan asian edellyttämällä tavalla. Väärää ihmistä rangaistaan lopulta.

        Eivät uskalla puuttuu tai joutuuvat itse kiusatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveysongelmat selittää 90% kiusaamisesta.

        Rääkkylä on kiusaajien kunta. Onko siellä 100% kiusaajista ongelmaisia? (Siis mielenterveysongelmaisia). Kauan aikaa sivusta ketselleena siltä näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rääkkylä on kiusaajien kunta. Onko siellä 100% kiusaajista ongelmaisia? (Siis mielenterveysongelmaisia). Kauan aikaa sivusta ketselleena siltä näyttää.

        Kiusaako kunnanjohtaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaako kunnanjohtaja?

        Kunnanjohtaja lienee järkevin toimija kunnassa aikoihin.


      • Anonyymi

        You know, of course!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis koko johtokaarti hulluja, kun eivät näe mitä ympärillä tapahtuu. Tai jos näkevät eivät pysty toimimaan asian edellyttämällä tavalla. Väärää ihmistä rangaistaan lopulta.

        Kiitos, toi on faktaa puhetta!


    • Anonyymi

      Mikä on Joensuun kiusaamistilanne?
      Missä kaikialla kiusataan?
      Kertokaa kokemuksia!

    • Anonyymi

      V ttu kun näille itseään täynnä oleville ksipäille pitäis antaa oikein kunnolla oman käden oikeutta. Samalla tavalla nöyryyttää ja oikein pitkän kaavan mukaan härnätä..jospa sitten oppis tavoille.

      • Anonyymi

        Totta puhut!! Kukaan ei uskoisi jos kertoisin kaiken paskan minkä kiusaajat teki mulle. Vien kärsimyksen hautaanasti mielessäni. Pomot ei auttanut eikä työsuojelu.Joensuun kaupungin hommissa.


    • Anonyymi

      Tuo on aivan totta. Aikuiset ihmiset harrastavat työpaikkakiusaamista. On myöskin naapureiden kiusaamista, vaikka siitä ei usein puhuta.

    • Anonyymi

      Ehkäpä näitten "kiusattujuen" kannattaisi katsoa peiliin? Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

      • Anonyymi

        Kiusaaminen ei ole koskaan kiusatun vika.
        Kiusaaminen johtuu kiusaajan mielenhäiriöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaminen ei ole koskaan kiusatun vika.
        Kiusaaminen johtuu kiusaajan mielenhäiriöstä.

        Voi se kiusaamisentunne johtua myös "ns. kiusatun" omasta aivotoiminnastakin.

        "Jos muut eivät ole samaa mieltä kanssani, eivätkä tee kuten minä haluan, niin silloin minua ilmiselvästi kiusataan..."

        Tämä on yleisin kiusaamisen "syy".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se kiusaamisentunne johtua myös "ns. kiusatun" omasta aivotoiminnastakin.

        "Jos muut eivät ole samaa mieltä kanssani, eivätkä tee kuten minä haluan, niin silloin minua ilmiselvästi kiusataan..."

        Tämä on yleisin kiusaamisen "syy".

        Väitätkö että kaupungin huutosyrjinnät ja savustamiset ovat olleet kiusatun syytä??!! 😂


      • Anonyymi

        Jos ihminen on kateellinen toiselle,sitä ei pidättele mikään kun se haluaa tuhota toisen.Peiliin katsominen ei auta.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        NIINKÖ MEINAAT.Jos sinut meinataan raiskata työpaikalla.Niin minun pitää katsoa peiliin.Totta.minähän olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se kiusaamisentunne johtua myös "ns. kiusatun" omasta aivotoiminnastakin.

        "Jos muut eivät ole samaa mieltä kanssani, eivätkä tee kuten minä haluan, niin silloin minua ilmiselvästi kiusataan..."

        Tämä on yleisin kiusaamisen "syy".

        N o l o


      • Anonyymi

        Niinkö meinaat! Jos sinulta puhkotaan autonrenkaat,heitetään sinun ruuat roskiin,vaatteet,puhutaan perättömiä,rävitään autontuulilasit,kenkiin kaadetaan vettä.Syyhän on minun.Kateellisten tekeleitä. Huoraks haukkumista.Täytyy katsoa peiliin,kiva kun kerroit.


      • Anonyymi

        Tuo on totta.


      • Anonyymi

        Olen jutellut monen ihmisenkanssa joka on tullut kiusatuksi Joensuun kaupugin hommissa ja moni on joutunut vaihtaa työpaikkaa..


      • Anonyymi

        Totta puhut. Näinhän se menee.


      • Anonyymi

        Säälittävä akka. Olet varmaan joku keski-ikäinen katkeroitunut kaupungin sihteerikkö, joka purkaa pahaa oloaan sortamalla muita. No, tuliko parempi fiilis? Play stubid gamez win stubid prizes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä akka. Olet varmaan joku keski-ikäinen katkeroitunut kaupungin sihteerikkö, joka purkaa pahaa oloaan sortamalla muita. No, tuliko parempi fiilis? Play stubid gamez win stubid prizes.

        Mitä kiusaaja? Olet yksi niistä ole ylpeä itsestäsi.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä akka. Olet varmaan joku keski-ikäinen katkeroitunut kaupungin sihteerikkö, joka purkaa pahaa oloaan sortamalla muita. No, tuliko parempi fiilis? Play stubid gamez win stubid prizes.

        Sinähän sen tiedät! Kiusaaja!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä akka. Olet varmaan joku keski-ikäinen katkeroitunut kaupungin sihteerikkö, joka purkaa pahaa oloaan sortamalla muita. No, tuliko parempi fiilis? Play stubid gamez win stubid prizes.

        Keskiikäinen ukko huuteloo.siellä! Haukuu toisia ..Herra täydellinen,joku juntti lapionvarresta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskiikäinen ukko huuteloo.siellä! Haukuu toisia ..Herra täydellinen,joku juntti lapionvarresta..

        Et kovin intelligentiltä vaikuta itsekään, ainakaan kirjoitustaidostasi ja kirjoituksesi sisällöstä päätellen. Veikkaan että olet siivooja tai keittiöapulainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jutellut monen ihmisenkanssa joka on tullut kiusatuksi Joensuun kaupugin hommissa ja moni on joutunut vaihtaa työpaikkaa..

        Jep..mix ihmiset ei puhu kokemuksistaan esim. karjalaiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kovin intelligentiltä vaikuta itsekään, ainakaan kirjoitustaidostasi ja kirjoituksesi sisällöstä päätellen. Veikkaan että olet siivooja tai keittiöapulainen...

        Että-sanan eteen laitetaan pilkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep..mix ihmiset ei puhu kokemuksistaan esim. karjalaiselle?

        Jäisi moni rötöstelijä kiinni,jos tekis jutun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävä akka. Olet varmaan joku keski-ikäinen katkeroitunut kaupungin sihteerikkö, joka purkaa pahaa oloaan sortamalla muita. No, tuliko parempi fiilis? Play stubid gamez win stubid prizes.

        Jumalan siunausta sullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se kiusaamisentunne johtua myös "ns. kiusatun" omasta aivotoiminnastakin.

        "Jos muut eivät ole samaa mieltä kanssani, eivätkä tee kuten minä haluan, niin silloin minua ilmiselvästi kiusataan..."

        Tämä on yleisin kiusaamisen "syy".

        Kuinka monta heittomerkkiä saat mahtumaan yhteen kommenttiin? :D ” ” ” ” ” ” ” ns” ”syy” ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se kiusaamisentunne johtua myös "ns. kiusatun" omasta aivotoiminnastakin.

        "Jos muut eivät ole samaa mieltä kanssani, eivätkä tee kuten minä haluan, niin silloin minua ilmiselvästi kiusataan..."

        Tämä on yleisin kiusaamisen "syy".

        Höpön höpö! Kiusaajalla on yleensä joku mt onglma, on vähemmän koulutusta, on kayeutta, pitäis saada serkun serkku töihin ja keksiähän voi ihan mitä vaan,...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on kateellinen toiselle,sitä ei pidättele mikään kun se haluaa tuhota toisen.Peiliin katsominen ei auta.

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se kiusaamisentunne johtua myös "ns. kiusatun" omasta aivotoiminnastakin.

        "Jos muut eivät ole samaa mieltä kanssani, eivätkä tee kuten minä haluan, niin silloin minua ilmiselvästi kiusataan..."

        Tämä on yleisin kiusaamisen "syy".

        Entäs väkivalta, johtuuko se kiusatun aivotoiminnasta? Luulen, ett se johtuu väkivallatekijän aivotoiminnasta! Tämä on fakta tieto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiusaaja? Olet yksi niistä ole ylpeä itsestäsi.!!

        Sielläkikkö tää kiusasi, ei ole terve alkuunkaan!


    • Anonyymi

      Joo kato joudut mustalle listalle estoon jos puutut epäasialliseen käytökseen.

      Näin Joensuussa. Muistakaa ketä äänestätte eduskuntaan.

      • Anonyymi

        ,Jumalan ,siunausta,teille,kaikille,kiusaajille.! ,Olkaa ylpeitä,itsestänne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,Jumalan ,siunausta,teille,kaikille,kiusaajille.! ,Olkaa ylpeitä,itsestänne..

        …,,,….,,,….,,,….,,,


    • Anonyymi

      JUMALAN SIUNAUSTA KAIKILLE ELKEE KIUSATKO VOI TEHDÄ PAHAA JÄLKEÄ TOISEN ELÄMÄÄ EI SUA PILATA

    • Anonyymi

      Koulussa kiusataan ja kun tulee vähän ikää, niin hommataan vaikka korpinjämät ja kiusaaminen jatkuu.

    • Anonyymi

      Minua kiusataan.

      • Anonyymi

        Sano äidillesi että kouluun herättäminen on kiusaamista.


    • Anonyymi

      Uhri = Systemaattisen, toistuvan ahdistelun kohteeksi joutuva oppilas.
      Kiusaaja = Aloittaa kiusaamisen ja saattaa yllyttää tai jopa pakottaa muut mukaan kiusaamiseen.
      Puolustaja = Asettuu kiusatun oppilaan puolelle yrittämällä saada muut lopettamaan tai muutoin pyrkii tukemaan kiusattua.
      Apuri = Mukana kiusaajan seuraajana tai avustajana. Ei aloita kiusaamista, mutta menee siihen helposti mukaan.
      Vahvistaja = Antaa myönteistä palautetta kiusaajalle: on yleisönä, kannustaa kiusaajaa huudoin, nauraa kiusaajan kommenteille jne.
      Ulkopuolinen = Ei puutu kiusaamistilanteeseen vaan pysyttelee sivummalla. Tulee kuitenkin hiljaisesti hyväksyneeksi kiusaamisen vaikka ei ole siinä mukana.

    • Anonyymi

      Kiian saamien tietojen mukaan Mikaelan kiusaaminen on jatkunut vielä hänen kuolemansa jälkeenkin. Hän selvittää asiaa parhaillaan poliisin kanssa.

      – Olen saanut useammalta ihmiseltä tiedon, että nuorisoporukka oli löytänyt Mikaelan ruumiin jo tiistaina illalla, tai tiistain ja keskiviikon välisenä yönä. Puheiden mukaan nuoret olisivat kuvanneet, videoineet ja ivanneet häntä.

      Kiian ääni murtuu.

      Videoilla on naurettu, että hyvä kun tajusi tappaa itsensä ja kuolla. Sanat eivät riitä kuvaamaan tätä vihaa. Eikö kuoleman jälkeenkään saa rauhaa?

    • Anonyymi

      Ja pahimmat kiusaajat valtion johdosta.

    • Anonyymi

      Paljastuksen tekijät ovat eräänlainen erityisryhmä. Paljastusten tekeminen on riski kiusaamiselle. Tavallista on, että ignoroidaan, eristetään, ei puhuta, ei kutsuta kokouksiin. Se on totta kai epäasiallista kohtelua ja kiusaamista.

      Linkola ei kuitenkaan asettunut kiusatun asemaan. Näin ollen hän ei myöskään vienyt hankalaa tilannetta esimiehensä tai tämän esimiehen tai muun organisaation tahon tietoon kiusaamisena.

      Sen sijaan hän pyrki saamaan asioista selvän. Ja siitä seurasi hankaluuksia, hän sanoo.

      Nyt hän arvelee, että kyseessä todella oli kiusaaminen. Myös huono hallinto voi olla kiusaamista, vahvistaa Maarit Vartia-Väänänen.

      Hän sanoo, että kiusaamisessa on harmaita alueita muun muassa esimiehen kiusanteon tai taitamattoman johtamisen sekä direktio-oikeuden käyttämisen välillä.

      – Jos joku kokee kokeneensa epäasiallista kohtelua, nyrkkisääntö on, että tilanne pitää aina selvittää. Vaikka esimies olisi sitä mieltä, että enhän ole kuin hoitanut hommani, se pitää selvittää, Vartia-Väänänen korostaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe