Taas yksi valitsemamme edustaja suurella äänimäärällä vetäytyy vastuista joita lupasi hoitaa vaalilupauksissa ennen vaaleja.
On se kumma kun vanhat jäärät pystyy istuun vuosikymmeniä valtuustossa ym ja nuoremmat heittää pyyhkeen kehään kun vähän vastustaa.
Valtuutettu vetäytyy.
19
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Perhe ja yritys niin on siinä repeämistä vielä luottamushommia hoitamaan. Ne ei nuo valtuutetun työt, jos aikoo kunnolla hoitaa, ole enää vasemalla käellä huitastavissa. Perehtyä pitää asioihin ja taustatitoa itse hankkia, vaikka on niitä seminaarejakin valtuutetuille pidetty.
- Anonyymi
Pitäisikö sinun seuraavissa vaaleissa alkaa ehdokkaaksi,niin varmaan pysyt 80:ksi? Yksinyrittäjän pitää kumminkin se leipäpmma tehdä ja se ei lopu klo 15-16 ja perhekkin pitäis hoitaa! Hänhän selosti kyllä syyt mut et tieten lukenut,ennenkuin aloit haukkua???Hän on kyllä hoitanut hyvin sarkansa ja ottanut asioista selvää.
- Anonyymi
https://poytakirjat.oulainen.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2024292-10
Harmi että eroaa, hyvin on hoitanut tehtävää. Toisaalta nähdään varmaan tulevaisuudessa näissäkin hommissa, toivottavasti. - Anonyymi
Nosti kytkintä!
- Anonyymi
Pitääkö kaikesta etsiä jotain ärsytystä kun et todellisuutta tiedä tai usko?
- Anonyymi
Kyllähän vanhat jäärät istuu juu.. Mutta ottavatko asioista selvää ja ovatko "kartalla" tästä päivästä? Usein puheenvuorot on tasoa "ennenkin opettajille tarjottiin asunto koululta ja pitivät siinä paria lehmää" taikka "70-luvulla kun aloitin urani, niin..." Harvoin tulee keskustelun avauksia siitä, miten tässä ajassa jonkun asian voisi hoitaa...
Valtavaan tietomäärään perehtyminen ja sen sisäistäminen ei ole aivan helppo rasti. Päätösten pitäisi perustua tietoon, ei "mutuun", joten ymmärrän hyvin jos hyvin asioihin perehtyvä henkilö kokee päättäjänä olemisen raskaana. Varsinkin kun siitä harvoin saa edes kiitosta. Moitteita toki siitäkin edestä, sekä suoraan että selän takana.. - Anonyymi
Harmittaa, että Mika lähtee, mutta ihan ymmärrettävästä syystä. Hän on kuitenkin älykäs ihminen. Perhe, yritys ym. ovat taatusti tärkeitä, mutta veikkaanpa, että en kauaksi erehdy, kun sanon, että hän pettyi esi- ja perusopetuksen suunnitelman vuoteen 2028 päätökseen, koska olisi halunnut laittaa kaupungin taloutta kuntoon. Samoin kuin kaupunginjohtaja ja moni muu. Ei ihme, että eivät jaksa hakata päätä seinään. Samoja ajatuksia kuulostaa olevan yllättävän monella fiksulla valtuutetulla. Harmi.
- Anonyymi
Vanhat paskat jyrää nuoret yli vaikka pitäs saada uutta ja nuorta asiantuntemusta tänne ei mitään rähisijöitä.
- Anonyymi
1 ukko/kausi sääntö olisi hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siinä ei kukaan ottaa vastuuta mistään jos yksi kausi vaan.Ei kuntataloudessa voi niin lyhyellä toiminnalla toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli joka valtuustokaudella saisi olla vain yksi ukko?
Vain tarkoititko 1 kausi/ukko?
- Anonyymi
no oliko yllätys.seuraava pakaripoika uutena astuu remmiin.ja koittaa mölistä niinkos isommatkin.
- Anonyymi
Vanhoilla lie hieman paksumpi nahka näille herjaamisille. Nuorilla on muutakin tekemistä, kuin kuunnella joutoukkojen kaiken tietävää herjaamista.
- Anonyymi
Kous palkkioitten leikkaus varmaan tähän johti muuta selitystä ei tarvi.
- Anonyymi
Päivän vitsi! Se aika minkä kokouksiin,valmisteluihin käyttää voi käyttää omiin töihin.Eikä tarvi miettiä mistä kaupungille rahat otetaan että ei mennä konkurssiin kun vängetään vastaan että saatais talous kuntoon.Tämähän voi olla yks selitys muiden tärkeimpien rinnalla.Mutta hänhän on selostanut syyt että ette te voi kenenkään ajatuksia muuttaa/epäillä?
- Anonyymi
Mikä puolitus? Ei niitä ole puolitettu tai poistettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puolitus? Ei niitä ole puolitettu tai poistettu?
Tällaista kaupunginhallitus tulee näillä näkymin esittämään valtuustolle.
https://poytakirjat.oulainen.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2024292-6
- Anonyymi
Kusettaa paskasella vuokra-autolla nykyään vuokralaisia,pesumaksuja perii?Kuvatkaa auto ennen lähtöä,ei mitään luottoa tähän hölmöläiseen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529