Aah tämä on niin vaikeaa

Anonyymi-ap

Mutta kuitenkin haluaisin kysyä sinulta 🩶 läheisyyteen ja muuhunkin liittyviä asioita ja toivottavasti tämä ei vaivaa sinua. Tykkäisitkö semmoisesta että istuttais vierekkäin käsi kädessä ja voitas jutella ja katsella toisiamme ja silitellä jne. Toisiamme?

Sitten arkisempaa jos meidän välillä olisi esim. Edellämainittua niin haluaisitko että "siellä" olisimme neutraaleita ja olisimme ainakin niinkuin suurinpiirtein normaaleita?

En tiedä onko vähän tökerö viesti mutta haluaisin tietää missä mennään ja vieläkö irl pidät minusta. Vai haluaisitko olla vaan kaveri jonka kanssa hymyillään vaan vähän enempi? En nyt kirjoita enempää tunnisteita toivottavasti tämä riittää... Liikaa jos kirjoittaa on niin monet trollit sutena kurkussa vääristelemässä ja omimassa ketjua ja herjaamassa.

- 🤎

153

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedät että tykkäisin. Jos oot hän niin toivon että oot sen jo huomannutkin. Haluaisin tehdä kaikkia mainitsemiasi asiota ja enemmänkin mutta eihän me nähdä enää ollenkaan nykyisin.

    • Anonyymi

      Eli summa summarum iholle mielii mies ruskealla sydämellä, shokeeraava uutinen

      • Anonyymi

        Se riippuu ihan sun käytöksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se riippuu ihan sun käytöksestä

        Nyt en kyllä panosta


    • Anonyymi

      Tämä sopii muuten omiin tunteisiin erästä naista kohtaan, mutta tuskin hän minusta näin ajattelee. Varmaan sydämien väreissä on jotkut tunnisteet, eli tämä ei minulle.

      • Anonyymi

        Ajattelen minäkin samoin yhdestä miehestä. Mehän kyllä osataan olla silleen normaalisti 😉❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen minäkin samoin yhdestä miehestä. Mehän kyllä osataan olla silleen normaalisti 😉❤️

        Missä me ollaan normaalisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen minäkin samoin yhdestä miehestä. Mehän kyllä osataan olla silleen normaalisti 😉❤️

        Osataan olla normaalisti vaikka hymy tuleekin, kun sinua katson ja välillä saattaa jäädä pitkät päälle 😉♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osataan olla normaalisti vaikka hymy tuleekin, kun sinua katson ja välillä saattaa jäädä pitkät päälle 😉♥️

        Okei, mä kyllä ujostelen usein häntä ja välttelen joskus pitkää katsetta. Osaan kyllä varmaan peittää tunteeni aika hyvin, että mikäs siinä olla normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mä kyllä ujostelen usein häntä ja välttelen joskus pitkää katsetta. Osaan kyllä varmaan peittää tunteeni aika hyvin, että mikäs siinä olla normaalisti.

        Miksi ujostelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ujostelet

        Koska en ole ollut montaa kertaa ihastunut näin paljon. Ja kuitenkin jonkun verran on teinivuosista aikaa. Olen ujo ihminen tällaisissa jutuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en ole ollut montaa kertaa ihastunut näin paljon. Ja kuitenkin jonkun verran on teinivuosista aikaa. Olen ujo ihminen tällaisissa jutuissa.

        No mitä tekisit jos hän kysyis sua jonnekkin kahden kesken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tekisit jos hän kysyis sua jonnekkin kahden kesken

        Kertoisin itsestäni kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisin itsestäni kaiken.

        Okei. Miten toivot että sun ja hänen väleille tapahtuisi, jos kovin ujostelet. Että et varmaan itse ole tekemässä aloitetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Miten toivot että sun ja hänen väleille tapahtuisi, jos kovin ujostelet. Että et varmaan itse ole tekemässä aloitetta?

        Mähän kirjoitin että aloitus sopii mun tunteisiin, mutta tuskin nainen ajattelee musta mitään kummempaa. Jos sellaista olisi niin jossain kohtaa varmaan siitä ja kaikesta pitäis jutella. Tietenkin toivon vaikka mitä omassa haavemaailmassani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän kirjoitin että aloitus sopii mun tunteisiin, mutta tuskin nainen ajattelee musta mitään kummempaa. Jos sellaista olisi niin jossain kohtaa varmaan siitä ja kaikesta pitäis jutella. Tietenkin toivon vaikka mitä omassa haavemaailmassani.

        Jaa. Kunhan yritin ymmärtää mitä vois liikkua sen miehen päässä, kenestä pidän. On myös ujo tai sitten ei vaan tykkää musta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Kunhan yritin ymmärtää mitä vois liikkua sen miehen päässä, kenestä pidän. On myös ujo tai sitten ei vaan tykkää musta

        Niin, olis niin paljon helpompaa kun tietäisi varmaksi. Kun ei niissä ympyröissä halua ihan mennä turhaan mitään tunnustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, olis niin paljon helpompaa kun tietäisi varmaksi. Kun ei niissä ympyröissä halua ihan mennä turhaan mitään tunnustelemaan.

        Niin juuri. On sama työpaikka, niin en halua että pitää munahaukkana tai tyrkkynä. Tai jos kertookin kaikille. Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää voiko lähestyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri. On sama työpaikka, niin en halua että pitää munahaukkana tai tyrkkynä. Tai jos kertookin kaikille. Mutta mistä ihmeestä sen voi tietää voiko lähestyä

        Jos omalla kohdallani ajattelen niin sen verran tiedän häntä että en voisi ikinä pitää häntä tuollaisina. Ja miehenä, en ikinä tällaisia huutelisi eteenpäin. Luottamusjuttuja... Se lähestymisjuttu on vaan niin vaikeaa, itse en tiedä millaisena hän minut näkee ja epäilen ettei ainakaan siinä mielessä näe sopivana ihmisenä, näin ainakin luulen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän kirjoitin että aloitus sopii mun tunteisiin, mutta tuskin nainen ajattelee musta mitään kummempaa. Jos sellaista olisi niin jossain kohtaa varmaan siitä ja kaikesta pitäis jutella. Tietenkin toivon vaikka mitä omassa haavemaailmassani.

        Eikö teitä yhtään pelota ajatus siitä, että joku toinen vie teidän kaivattunne sillä aikaa, kun vietätte niin paljon aikaa siellä haavemaailmassanne, tai ettekö ole huolissanne siitä, sillä minä ainakin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teitä yhtään pelota ajatus siitä, että joku toinen vie teidän kaivattunne sillä aikaa, kun vietätte niin paljon aikaa siellä haavemaailmassanne, tai ettekö ole huolissanne siitä, sillä minä ainakin olen.

        Kiitos vaan, mutta ei sun tartte olla huolissasi siitä missä mä vietän aikaani tai siitä että joku vie kaivattuni. Enhän mä edes tiedä vaikka olisi jo "vienyt". Tiedätkö, elämä voi olla täynnä kaikenlaista pas*** niin silloin on ihan kiva juttu että on edes se haavemaailma. Ja on 'hänkin' kuitenkin ihan oikea ihminen siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omalla kohdallani ajattelen niin sen verran tiedän häntä että en voisi ikinä pitää häntä tuollaisina. Ja miehenä, en ikinä tällaisia huutelisi eteenpäin. Luottamusjuttuja... Se lähestymisjuttu on vaan niin vaikeaa, itse en tiedä millaisena hän minut näkee ja epäilen ettei ainakaan siinä mielessä näe sopivana ihmisenä, näin ainakin luulen.

        Niin minäkin luulen ettei pidä sopivana, tai ajattelee että olen liian nuori. Kai se muuten olis tosiaan jo jutellut jotakin eikä vain katsellut. Ehkä tästä ei vaan tule mitään kun en uskalla lähestyä siinä mielessä. Muutama viikko sitten pyysin häneltä apua mutta punastuin niin että hävetti monta päivää sen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teitä yhtään pelota ajatus siitä, että joku toinen vie teidän kaivattunne sillä aikaa, kun vietätte niin paljon aikaa siellä haavemaailmassanne, tai ettekö ole huolissanne siitä, sillä minä ainakin olen.

        Ei huoleta, kiitos huolenpidosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan, mutta ei sun tartte olla huolissasi siitä missä mä vietän aikaani tai siitä että joku vie kaivattuni. Enhän mä edes tiedä vaikka olisi jo "vienyt". Tiedätkö, elämä voi olla täynnä kaikenlaista pas*** niin silloin on ihan kiva juttu että on edes se haavemaailma. Ja on 'hänkin' kuitenkin ihan oikea ihminen siellä.

        Tuo kertoikin jo kaiken, eli sulle ihan sama vaikka joku olisi kaivattusi jo vienytkin,kuulostat välinpitämättömältä ja kylmältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoikin jo kaiken, eli sulle ihan sama vaikka joku olisi kaivattusi jo vienytkin,kuulostat välinpitämättömältä ja kylmältä.

        Älä viitsi pistää sanoja suuhuni ja vetää mutkia suoriksi. Eikä tarvitse vetää hernettä kumpaankin sieraimeen kun en reagoinut huolenpitoosi toivomallasi tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoikin jo kaiken, eli sulle ihan sama vaikka joku olisi kaivattusi jo vienytkin,kuulostat välinpitämättömältä ja kylmältä.

        Lisään vielä: jos käyttää ihmissuhteesta, ikävöinnin kohteesta, tykkäämisen kohteesta jne sanaa 'viedä', ehkä kertoo sinusta paljon enemmän. Ei ketään tosta vaan viedä. Kyllä se oikeassa elämässä vaatii vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin luulen ettei pidä sopivana, tai ajattelee että olen liian nuori. Kai se muuten olis tosiaan jo jutellut jotakin eikä vain katsellut. Ehkä tästä ei vaan tule mitään kun en uskalla lähestyä siinä mielessä. Muutama viikko sitten pyysin häneltä apua mutta punastuin niin että hävetti monta päivää sen jälkeen

        Tähän voin sanoa, että hänkin on nuorempi ja juuri siksi olen lähes varma ettei näe minua sopivana. Mutta tietysti teen päätelmiä ihan tämän hetkisellä tuntemisella ja miten on oltu tuolla oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voin sanoa, että hänkin on nuorempi ja juuri siksi olen lähes varma ettei näe minua sopivana. Mutta tietysti teen päätelmiä ihan tämän hetkisellä tuntemisella ja miten on oltu tuolla oikeassa elämässä.

        Okei. No, toivottavasti sua onnistaa. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No, toivottavasti sua onnistaa. 👍

        Kiitos, samat sanat sulle! 🙂


    • Anonyymi

      Eli " salasuhde" vai?

      • Anonyymi

        No en ihan niinkään tarkoittanut. Ajattelin että jos aloitettaisiin hissukseen tutustumaan lähemmin ja siinä vaiheessa voisi olla hyvä ettei moni tiedä mitään niin eipähän ole mitään huhuja jne.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan niinkään tarkoittanut. Ajattelin että jos aloitettaisiin hissukseen tutustumaan lähemmin ja siinä vaiheessa voisi olla hyvä ettei moni tiedä mitään niin eipähän ole mitään huhuja jne.

        ap

        Kyllä kiinnostaviin ihmisiin kannattaa tutustua, jos molemmat haluaa tutustua.


      • Anonyymi

        Mitä se sellainen tarkoittaa sinulle esim keskustelupalstan tasolla? Taidat elää oikeasti tämän miehen ylläpitämän lootan kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan niinkään tarkoittanut. Ajattelin että jos aloitettaisiin hissukseen tutustumaan lähemmin ja siinä vaiheessa voisi olla hyvä ettei moni tiedä mitään niin eipähän ole mitään huhuja jne.

        ap

        Mistä sinä mies nyt jutustelet vastaavanlaiselle huru-ukkelille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan niinkään tarkoittanut. Ajattelin että jos aloitettaisiin hissukseen tutustumaan lähemmin ja siinä vaiheessa voisi olla hyvä ettei moni tiedä mitään niin eipähän ole mitään huhuja jne.

        ap

        Joku susi hyökkäsi jo sivusta väliin, mutta
        Aloitus viestiin: Haluaisin istua sinun lähellä, katsoa sinua silmiin samalla, kun jutellaan ja tutustutaan. Kaipaisin myös molemmin puolisia kosketuksia kädestä pitämistä ja silityksiä jne.
        Ja ”siellä” haluaisin, että olisimme normaaleita niinkuin tähänkin asti.
        IRL haluaisin olla enemmän kuin kaveri, mutta pitäisi vain edetä varovasti.🤎

        Tähän viestiin:
        Tämä sopisi paremmin kuin hyvin. Hiljaa hyvä tulee. En tykkää olla itsekkään huomion keskipisteenä. Olisi myös turvallisempi olo tutustua kun tietää, että asiat olisi vain meidän välisiä. Kätkisin mieluusti onnemme.🤎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku susi hyökkäsi jo sivusta väliin, mutta
        Aloitus viestiin: Haluaisin istua sinun lähellä, katsoa sinua silmiin samalla, kun jutellaan ja tutustutaan. Kaipaisin myös molemmin puolisia kosketuksia kädestä pitämistä ja silityksiä jne.
        Ja ”siellä” haluaisin, että olisimme normaaleita niinkuin tähänkin asti.
        IRL haluaisin olla enemmän kuin kaveri, mutta pitäisi vain edetä varovasti.🤎

        Tähän viestiin:
        Tämä sopisi paremmin kuin hyvin. Hiljaa hyvä tulee. En tykkää olla itsekkään huomion keskipisteenä. Olisi myös turvallisempi olo tutustua kun tietää, että asiat olisi vain meidän välisiä. Kätkisin mieluusti onnemme.🤎

        Kiitos hyvä viesti voisit olla hän koska kirjoituksesi on lähellä mielikuvaani hänen luonteesta mitä siitä nyt tiedän... Jos olet hän 🩶

        Minulta 🤎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvä viesti voisit olla hän koska kirjoituksesi on lähellä mielikuvaani hänen luonteesta mitä siitä nyt tiedän... Jos olet hän 🩶

        Minulta 🤎

        Ja olen ap unohtui laittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan niinkään tarkoittanut. Ajattelin että jos aloitettaisiin hissukseen tutustumaan lähemmin ja siinä vaiheessa voisi olla hyvä ettei moni tiedä mitään niin eipähän ole mitään huhuja jne.

        ap

        Vallan hyvin passaa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen ap unohtui laittaa...

        Eikö voi vain istua pitää kädestä ja jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvä viesti voisit olla hän koska kirjoituksesi on lähellä mielikuvaani hänen luonteesta mitä siitä nyt tiedän... Jos olet hän 🩶

        Minulta 🤎

        Samoin! 😊 Sinun kirjoituksista tuli heti mieleen, että voisit olla hän. Täällä ei kuitenkaan voi olla täysin varma. 🤎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi vain istua pitää kädestä ja jutella?

        No tietenkin... Eikä tarvi pitää edes kädestä jos tuntuu että ei halua.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku susi hyökkäsi jo sivusta väliin, mutta
        Aloitus viestiin: Haluaisin istua sinun lähellä, katsoa sinua silmiin samalla, kun jutellaan ja tutustutaan. Kaipaisin myös molemmin puolisia kosketuksia kädestä pitämistä ja silityksiä jne.
        Ja ”siellä” haluaisin, että olisimme normaaleita niinkuin tähänkin asti.
        IRL haluaisin olla enemmän kuin kaveri, mutta pitäisi vain edetä varovasti.🤎

        Tähän viestiin:
        Tämä sopisi paremmin kuin hyvin. Hiljaa hyvä tulee. En tykkää olla itsekkään huomion keskipisteenä. Olisi myös turvallisempi olo tutustua kun tietää, että asiat olisi vain meidän välisiä. Kätkisin mieluusti onnemme.🤎

        Itsellekkö vastailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos hyvä viesti voisit olla hän koska kirjoituksesi on lähellä mielikuvaani hänen luonteesta mitä siitä nyt tiedän... Jos olet hän 🩶

        Minulta 🤎

        Ei tuo sovi minuun 🩶yhtään. Kaikkea sinäkin kuvittelet. Ei rakastunut halua edestä mitenkään hitaasti. Mutta etpä sinä se minun 🤎olekaan.
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin! 😊 Sinun kirjoituksista tuli heti mieleen, että voisit olla hän. Täällä ei kuitenkaan voi olla täysin varma. 🤎

        Haluaisin vielä lisä vastata tuohon sinun viestiisi 🩶 että aivan mahtava viesti ja olen lukenut sen nyt monta kertaa ja joka kerta se tuntuu entistä paremmalta... Tuntuu hyvältä ja olen onnellinen jos sinäkin haluat samanlaista läheisyyttä kuin minä. Se läheisyyden tunne ja yhdessäolo että olisimme vierekkäin ja molemmat tykkää olla siinä toisen vierellä... Osaisinpa lähestyä varovasti. Minusta oli mukava että että juteltiin tästä ja molemmat olemme samaa mieltä miten jatketaan ja käyttäydytään... Tänne on monet vastanneet mutta luulen että olet hän ja nuo kaikki muut on kyllä ihan pihalla...

        -🤎

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin vielä lisä vastata tuohon sinun viestiisi 🩶 että aivan mahtava viesti ja olen lukenut sen nyt monta kertaa ja joka kerta se tuntuu entistä paremmalta... Tuntuu hyvältä ja olen onnellinen jos sinäkin haluat samanlaista läheisyyttä kuin minä. Se läheisyyden tunne ja yhdessäolo että olisimme vierekkäin ja molemmat tykkää olla siinä toisen vierellä... Osaisinpa lähestyä varovasti. Minusta oli mukava että että juteltiin tästä ja molemmat olemme samaa mieltä miten jatketaan ja käyttäydytään... Tänne on monet vastanneet mutta luulen että olet hän ja nuo kaikki muut on kyllä ihan pihalla...

        -🤎

        ap

        Pahoittelut, etten huomannut heti viestiäsi. Täällä palstalla menisi liikaa aikaa jos lukee pitkiä keskusteluja jatkuvasti läpi. Samoilla fiiliksillä ja ajatuksilla mennään ja oli myös kiva puhua asioita läpi. 🤎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ihan niinkään tarkoittanut. Ajattelin että jos aloitettaisiin hissukseen tutustumaan lähemmin ja siinä vaiheessa voisi olla hyvä ettei moni tiedä mitään niin eipähän ole mitään huhuja jne.

        ap

        Se sopii, ymmärrän täysin mitä tarkoitat, ei tarvitsekaan pitää suurta meteliä, niin voidaan tutustua rauhassa.


    • Anonyymi

      Työpaikka surinaa vaan 🙄

      • Anonyymi

        Sehän houkuttaa muita hyönteisiä


    • Anonyymi

      En kerro,ei kuulu muille.

    • Anonyymi

      Puhummeko samaa kieltä?

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä paha sanoa yhtää mitään kun ei vaan usko eikä luota mihkään täällä. Kysy ihan irl noita jos muka oisit kiinnostunut tai tosissas. Ite sanon vaan sen että jos ja kun olisi suhde niin en haluisi mitään esittämistä ja piilottelua kenenkään edessä. Joko avoimesti tai ei ollenkaan.

    • Anonyymi

      Miks niin,häpeätkö minua?

      • Anonyymi

        En todellakaan lähinnä olen ajatellut toisinpäin. Mutta tämä oli hyvä tietää jos olet hän.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan lähinnä olen ajatellut toisinpäin. Mutta tämä oli hyvä tietää jos olet hän.

        ap

        En ole hän, enkä tule olemaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan lähinnä olen ajatellut toisinpäin. Mutta tämä oli hyvä tietää jos olet hän.

        ap

        Mielestäni jos olet hän, niin tässä ei ole häpeästä kysymys ollenkaan vaan ihan muista asioista, jotka olen tiedostanut ja syytkin arvannut, siksi yrittänyt käyttäytyä, ettei olisi liian läpinäkyvää.


    • Anonyymi

      En jaksa analysoida

    • Anonyymi

      Tietenkin haluaisin, enkä halua salailla missään.

      • Anonyymi

        Okei 😊 En minäkään olet niin kaunis olisin ylpeä jos saisin joskus sanoa että oot mun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😊 En minäkään olet niin kaunis olisin ylpeä jos saisin joskus sanoa että oot mun.

        Mikä on sun mielestä naisen suurin arvotekijä? Tuntuu pahalta että sulle tehdään asioita joita on päättämässä ihmiset jotka näkee esim naiset noin


    • Anonyymi

      Mä vastaan, koska sopisi niin hyvin omaan tilanteeseen. Vaikka ei mulla ole mitään tietoa toisen tunteista.

      Kaikkea haluisin sun kanssa. Kaikesta haluisin puhua. Niin paljon haluisin koskettaa.
      Ihan viisasta "siellä" pitää pokka ja olla kuin ennenkin. Haluisin oppia tuntemaan sut paremmin. Ihan kaikessa rauhassa. Sen tietää mitä seuraa kun siihen ampiaispesään heittää jotain... Toki se kihinä voisi jossain myöhemmässä vaiheessa olla jopa viihdyttävää nähdä. 😉
      -🩶

      • Anonyymi

        Tai sitten osa ampiaisista vapautuu tunnevankilastaan.Suotavaa alkaa oleen jo näkysällä.Se vaan on faktaa ettei ihmisillä ole välttämättä vain sitä yhtä ihailijaa.Miksi siis kidutttaa epätietoisuudessa niitä muita??


      • Anonyymi

        Etkö sä nyt oikeasti ymmärrä mikä on ongelma ja mahdotonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten osa ampiaisista vapautuu tunnevankilastaan.Suotavaa alkaa oleen jo näkysällä.Se vaan on faktaa ettei ihmisillä ole välttämättä vain sitä yhtä ihailijaa.Miksi siis kidutttaa epätietoisuudessa niitä muita??

        Salasuhde ei taida enään onnistua kuten alunperin suunnittelin.Halusin sillä välttää aluksi juuri tätä draamaa.


      • Anonyymi

        Etkö ymmärrä miten vääriä kuvis ihmisestä muodostuu


      • Anonyymi

        Antaisit edes yhden vihjeen.Onko tämä pääkaupunki seudulla.


      • Anonyymi

        Upea viesti mutta harmillista ettet taida olla hän koska täälläpäin harvemmin on mä murretta...

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upea viesti mutta harmillista ettet taida olla hän koska täälläpäin harvemmin on mä murretta...

        ap

        Täällä päin ei tosiaan ole mä murretta. Yksi kirjain lisää, niin muuttuu paikalliseksi.
        En ole syntynyt täällä (toisin kuin hän taitaa olla) ja kirjoitan usein mä, vaikka puhun vaihtelevasti miten sattuu.
        -🩶


      • Anonyymi

        En haluaisi siihen ampuaispesään sohaista... Nyt jo joillakin on sellaista käytöstä et liekköhän tietävät tästä kuviosta🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi siihen ampuaispesään sohaista... Nyt jo joillakin on sellaista käytöstä et liekköhän tietävät tästä kuviosta🤣

        Pieni kipinä ja räjähdys takuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi siihen ampuaispesään sohaista... Nyt jo joillakin on sellaista käytöstä et liekköhän tietävät tästä kuviosta🤣

        Sinä olet se punapää jonka päästä maksan hyvän hinnan esi-isille jotta käyvät sen hakeen pois.Magiaaa ,mustaa sellaista.Loppuu se räkätys lunttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten osa ampiaisista vapautuu tunnevankilastaan.Suotavaa alkaa oleen jo näkysällä.Se vaan on faktaa ettei ihmisillä ole välttämättä vain sitä yhtä ihailijaa.Miksi siis kidutttaa epätietoisuudessa niitä muita??

        vaan on faktaa ettei ihmisillä ole välttämättä vain sitä yhtä ihailijaa.Miksi siis kidutttaa epätietoisuudessa niitä muita??

        Älyn jätti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kipinä ja räjähdys takuu.

        Helpommalla pääsisi, kun olis vain hyviä "ystäviä" rakkaalle naiselle ♥️🤗 toki saattas olla näyttelemisessä vähän ongelmia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päin ei tosiaan ole mä murretta. Yksi kirjain lisää, niin muuttuu paikalliseksi.
        En ole syntynyt täällä (toisin kuin hän taitaa olla) ja kirjoitan usein mä, vaikka puhun vaihtelevasti miten sattuu.
        -🩶

        Lupsakka murre täällä päin.. ei siis etelään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupsakka murre täällä päin.. ei siis etelään.

        Mä sanotaan esim savossa, treella siinä pari esimerkkiä.


      • Anonyymi

        Tämä on eri nainen kuin minä toinen 🩶:lla kirjoitellut.
        Ei ole sama vaikka käyttää samaa täällä, kun kaikki käyttää samoja täällä ristiin.
        Sanon vaan siksi jos kaivattuni lukee.
        🩶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on eri nainen kuin minä toinen 🩶:lla kirjoitellut.
        Ei ole sama vaikka käyttää samaa täällä, kun kaikki käyttää samoja täällä ristiin.
        Sanon vaan siksi jos kaivattuni lukee.
        🩶

        Huomasin 🤎 susilauma liikkeellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi siihen ampuaispesään sohaista... Nyt jo joillakin on sellaista käytöstä et liekköhän tietävät tästä kuviosta🤣

        Osuu omaa nilkkaas varsinkin kun asentees on ylimielinen, karma kuittaa. Ootte pettureita. Paha saa palkkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kipinä ja räjähdys takuu.

        Toivottavasti räjähtää ja saatte kärsiä teoistanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhde ei taida enään onnistua kuten alunperin suunnittelin.Halusin sillä välttää aluksi juuri tätä draamaa.

        Puhu hänelle suoraan, älä pliis kerro tänne tuollaisia asioita, ei tule draamaa kun puhutte toisillenne, silloin muut pysyy silloin ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu hänelle suoraan, älä pliis kerro tänne tuollaisia asioita, ei tule draamaa kun puhutte toisillenne, silloin muut pysyy silloin ulkopuolella.

        Oho. Miinus 1 silloin 😜


    • Anonyymi

      Hyvin harvoin rakkausteeman alla olevia asioita pystyy ennalta suunnittelemaan. Hetkessä, jossa on iloa, hymyä ja lämpimiä tunteita toista kohtaan, unohtuu muu ja kädet saattavat vahingossa töytäistä toisiaan.
      https://youtu.be/fbm_vKjHV9A

      • Anonyymi

        Yäkh


    • Anonyymi

      En näe ongelmaa ensimmäisessä pohdinnassa.
      Eikö nämä mainitsemasi asiat kuulu parisuhteeseen muutenkin?

      Neutraalia kannatan ehdottomasti.
      Ei pitkiä katseita ulkopuolisilta kiitos.

      Irl pidän kovasti hänestä. Vaikea kuvitella häntä pelkkänä kaverina. Hymyillään tietysti jos nähdään.

      Sori lyhyt vastaus kun aikataulut painaa päälle.

      Grey to Brown

      • Anonyymi

        Naiselta naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta naiselle

        Ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei

        mieheltä miehelle


    • Anonyymi

      Asiat on vaikeita just niin kauan kun niistä tekee sellaisia. Hyvältä ja oikealta tuntuisi ajatus olla hänen kanssa ja luonnolliselta tuntuisi yhteiset hetket ja tekemiset. Toki vähän kaukaiselta vielä, kun en ole häntä ikinä edes nähnyt.
      Tietysti tilanteita on erilaisia.. Ei ole kokemusta salasuhteesta tms.

      • Anonyymi

        Salasuhde on käytännön vuoksi hyvä kuten taloudellisesti ajatellen.Toinen on töissä toinen tukien varassa.Tuet tippuu you now.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhde on käytännön vuoksi hyvä kuten taloudellisesti ajatellen.Toinen on töissä toinen tukien varassa.Tuet tippuu you now.

        Tukien varassa? En tiedä kuka olet etkä tiedä kuka olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhde on käytännön vuoksi hyvä kuten taloudellisesti ajatellen.Toinen on töissä toinen tukien varassa.Tuet tippuu you now.

        Eihän siihen salasuhdetta tarvitse olla?
        Ei vaan asu virallisesti yhdessä.
        You know?
        Ja kenellä nyt on sun mielestäsi sellaset tuet mitkä tippuu? Sulla itselläsi vai?
        Sivusta..


      • Anonyymi

        Itsekin ajattelen noin, hyvältä ja oikealta, luonnolliselta tuntuu että olis voinut kaikki olla
        jonkun kanssa vaik ei olla nähty.
        Jos vaan olis mahdollista ollut ja molemmin puolista halua. Salasuhteet ei tosiaan kiinnosta yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siihen salasuhdetta tarvitse olla?
        Ei vaan asu virallisesti yhdessä.
        You know?
        Ja kenellä nyt on sun mielestäsi sellaset tuet mitkä tippuu? Sulla itselläsi vai?
        Sivusta..

        Kyllä ne kaikilla tippuu jos on parisuhde ja juorukellot sekä KELA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin ajattelen noin, hyvältä ja oikealta, luonnolliselta tuntuu että olis voinut kaikki olla
        jonkun kanssa vaik ei olla nähty.
        Jos vaan olis mahdollista ollut ja molemmin puolista halua. Salasuhteet ei tosiaan kiinnosta yhtään.

        Salasuhteet on väärin silloin kun on montaa osapuolta.2 ihmistä erijuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhteet on väärin silloin kun on montaa osapuolta.2 ihmistä erijuttu.

        Jep. En ymmärrä mitä nämä nyt tulivat tähän tuloista jauhamaan. Kiitos hyvästä vastauksesta sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kaikilla tippuu jos on parisuhde ja juorukellot sekä KELA.

        No ei kyllä varmasti tipu vaikka seurustelisi tai kihloissa jopa ois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. En ymmärrä mitä nämä nyt tulivat tähän tuloista jauhamaan. Kiitos hyvästä vastauksesta sulle.

        Mitä nämä tulivat jauhamaan tuloista. Taisi siinä muutakin joku jauhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salasuhteet on väärin silloin kun on montaa osapuolta.2 ihmistä erijuttu.

        No ei mua kiinnosta salasuhde vaik olis vaan 2 osapuolta. Jos pitää salailla niin silloin se ei ole aitoa ja rehellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nämä tulivat jauhamaan tuloista. Taisi siinä muutakin joku jauhaa.

        Ylipäätään hyvin kaukainen ajatus yhteen muutto.

        Puhuin ensimmäisessä viestissä ihan vain tulevasta mahdollisesta suhteesta häneen ja siitä että maailmalle ei tarvitsisi kuuluttaa mutta lähimmät saisivat siitä kyllä tietää. En harrasta salailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään hyvin kaukainen ajatus yhteen muutto.

        Puhuin ensimmäisessä viestissä ihan vain tulevasta mahdollisesta suhteesta häneen ja siitä että maailmalle ei tarvitsisi kuuluttaa mutta lähimmät saisivat siitä kyllä tietää. En harrasta salailua.

        Niin ja joku taisi siihen vastata jotain muuta ku rahaa tai sellasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja joku taisi siihen vastata jotain muuta ku rahaa tai sellasta.

        Miksei olis mahdollista? Sulla ja hänellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mua kiinnosta salasuhde vaik olis vaan 2 osapuolta. Jos pitää salailla niin silloin se ei ole aitoa ja rehellistä.

        Minä en halua hieroa onneani kenenkään naamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua hieroa onneani kenenkään naamaan.

        Ja minä puolestani en ole mikään salapano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä puolestani en ole mikään salapano.

        Ymmärrän. Kyllä minä tarpeen tullen pystyn tekemään asioita mihin tavallisella ihmisellä ei riitä pokkaa. Ei tarvitse salailla. Voidaan paneskella avoimesti. Luonnossa, kadulla, bussissa, taksissa, ravintolan vessassa ihan missä sinä vain haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mua kiinnosta salasuhde vaik olis vaan 2 osapuolta. Jos pitää salailla niin silloin se ei ole aitoa ja rehellistä.

        Kel onni on ,se onnen piilottakoot...pitää niin hyvin paikkaansa ainakin kylissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kel onni on ,se onnen piilottakoot...pitää niin hyvin paikkaansa ainakin kylissä.

        Voidaan pitää meidän asiat myös muilta salassa. ♥️😘🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään hyvin kaukainen ajatus yhteen muutto.

        Puhuin ensimmäisessä viestissä ihan vain tulevasta mahdollisesta suhteesta häneen ja siitä että maailmalle ei tarvitsisi kuuluttaa mutta lähimmät saisivat siitä kyllä tietää. En harrasta salailua.

        Olen samaa mieltä, ensin säikähdin että kaikilta täytyisi salassa pitää, mutta hyvä jos kuitenkin läheiset saisivat asiasta tietää, pidän sitä tärkeänä.


    • Anonyymi

      Tekis niin mieli ottaa häntä kädestä kun on vieressä. Naiselle ihanalle ♥️

      • Anonyymi

        Jos nainen on noin ihana, niin mitä sitten häviät jos otat kädestä kiinni??


      • Anonyymi

        Miten sit opin ajaan ikinä autolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen on noin ihana, niin mitä sitten häviät jos otat kädestä kiinni??

        Oli aika vaikea pitää viimeksi näpit erossa. Olisi niin tehnyt mieli laittaa käsi reidelle 😘🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika vaikea pitää viimeksi näpit erossa. Olisi niin tehnyt mieli laittaa käsi reidelle 😘🤗

        Kyllä miä kotona aina sanon, minne lähden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miä kotona aina sanon, minne lähden

        Selvä peli

        Ei oo mitään salailua


      • Anonyymi

        Missä hän on ollut vieressäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika vaikea pitää viimeksi näpit erossa. Olisi niin tehnyt mieli laittaa käsi reidelle 😘🤗

        Seuraavan kerran laita.😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika vaikea pitää viimeksi näpit erossa. Olisi niin tehnyt mieli laittaa käsi reidelle 😘🤗

        Olehan varovainen ettei tule linnareissua noista vaikeuksistasi. Niiden kirjoittaminen julkisesti jo tuntuu aika sairaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika vaikea pitää viimeksi näpit erossa. Olisi niin tehnyt mieli laittaa käsi reidelle 😘🤗

        Pitää olla tyytyväinen jos ei tule kuonoon sitten jos kähmintä ei ole loppuun asti tuumailtu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla tyytyväinen jos ei tule kuonoon sitten jos kähmintä ei ole loppuun asti tuumailtu

        Pelkkää luunappia vastaan voi tehä parempia valintoja, esim pistää luunappi kiertämään ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavan kerran laita.😆

        Ehdottomasti🤗😘 pöydän alla voi muutakin tehdä muitten katseilta salassa. ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä hän on ollut vieressäsi?

        Ei ollut töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti🤗😘 pöydän alla voi muutakin tehdä muitten katseilta salassa. ♥️

        Siinä paikassa ei voinut ainakaan.


    • Anonyymi

      Noin se sillai menis, kun ei muutakaan voi.
      Oon kolmatta päivää himassa tekemässä duunia ja pyjama päällä koko päivän

    • Anonyymi

      Tule vaan viereen istumaan. 🧢🔨🍵

      • Anonyymi

        Otat lippalakin pois ja vasaroit sopat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otat lippalakin pois ja vasaroit sopat?

        Voi apua.😂


    • Anonyymi

      Mä kyllä haluaisin mies sinut, mut en tiedä mites tuo oletko edes vapaa ja sivusuhteeksi en ala. Haluan hänet kokonaan ja työpaikalla olisi paras olla neutraali vaikka olen huomannut, et hänellä on vaikeuksia olla hymyilemättä kun olen lähellä. Joten sun pitäis harjotella sitä pokan pitämistä😉 ja joskus vuosia sitten meillä on ollut juttua. Hyvin lyhyt sellainen. Ehkä vein sun poikuuden😅

      • Anonyymi

        ”Upeaa” tekstiä mies, onneksi on muitakin tapoja tehdä asioista unohtumattomia


    • Anonyymi

      Aika osuva mutta kerro jotain mistä tietää keneltä kenelle

      • Anonyymi

        Et jaksanut sitten lukea läpi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et jaksanut sitten lukea läpi!

        Joo ei sitten


    • Anonyymi

      Sä lähdet mies innokkaammin tämä ns likistely edellä mitä syyntakeettomana ymmärrätkään paljastavasi, no romantic

    • Anonyymi

      Haluun pillua, en mitään silittelyä

      • Anonyymi

        Tule tänne sitten


      • Anonyymi

        Selvä tinderin maskuliinin bio


      • Anonyymi

        Vöisit väikkä vetää hänskään


    • Anonyymi

      Lässytystä lässytystä...kuka näitä itkuvirsiä lukee tai yhdistää itseensä. Vedä käteen ja kato redtubee.

    • Anonyymi

      Keinovagina miehellä meni vati nurin.

      • Anonyymi

        Hänelläkin juu


      • Anonyymi

        Sytyttävää yhteistä tekemistähän sekin olisi.
        Sivusta


    • Anonyymi

      Jos mies lähtee ns ajamaan asiaansa silittelyretoriikalla, niin ajatukseksi saattaa jäädä

    • Anonyymi

      Gkourfbligfbkl

      • Anonyymi

        Nousee tää keskustelu ylemmäs että se oikea vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nousee tää keskustelu ylemmäs että se oikea vastaa

        Mistä tiet et on se oikea?? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiet et on se oikea?? 🤔

        Tuntuu siltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nousee tää keskustelu ylemmäs että se oikea vastaa

        Vastasin tänään. Ehkä tunnistat, jos olet hän.


    • Anonyymi

      Ei ole tökerö viestisi ollenkaan. Olen ajatellut samoja asioita. Tykkään olla lähekkäin, kosketella ja katsoa sinua (häntä) silmiin.
      Mehän olemme olleet aika neutraaleja, koska en halua vaarantaa mitään, joten siksi olen ollut varovainen.
      Pidän sinusta paljon, jos olet hän ja todellakin haluan olla enemmän kuin vain kaveri.❤️

      • Anonyymi

        Symppis… 😍😍😍 todellakin toivon että jos sitä vielä olette.


      • Anonyymi

        Niin minäkin pidän tosi paljon sinusta (hänestä) ja ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Jos olet hän niin sen verran mun luonnetta tiedät että jos puoleltani jotenkin huono tai epäsopiva ehdotus ja tilanteeseen sopimaton mitä olen ehdottanut ja olet sanonut siihen kiertäen että ei sovi niin olen voinut olla pari tuntia etäisempi ja tosi neutraali sitten. Voin hetken olla itsekin varautunut vähän aikaa ja pyrkiä olemaan siellä tosi neutraali. Mutta kohta se palautuu normaaliksi jne. Sanon tämän siksi kun kerroit olevasi varovainen niin mitään muuta draamaa ei kyllä tule ettei ainakaan siksi tarvi jännittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin pidän tosi paljon sinusta (hänestä) ja ymmärrän täysin mitä tarkoitat. Jos olet hän niin sen verran mun luonnetta tiedät että jos puoleltani jotenkin huono tai epäsopiva ehdotus ja tilanteeseen sopimaton mitä olen ehdottanut ja olet sanonut siihen kiertäen että ei sovi niin olen voinut olla pari tuntia etäisempi ja tosi neutraali sitten. Voin hetken olla itsekin varautunut vähän aikaa ja pyrkiä olemaan siellä tosi neutraali. Mutta kohta se palautuu normaaliksi jne. Sanon tämän siksi kun kerroit olevasi varovainen niin mitään muuta draamaa ei kyllä tule ettei ainakaan siksi tarvi jännittää.

        Ohi, ei hän ole ehdotellut minulle mitään.


    • Anonyymi

      Onnea teille. En käytä emojeja, mutta jos käyttäisin; sytämiä tähän.

    • Anonyymi

      Toistemme katselu ja melko viaton koskettelu olisi mukavaa, mutta kun muita on enemmän läsnä, niin voisimme olla neutraaleita, kavereita, suurinpiirtein normaaleita.. Kenenkään ulkopuolisen ei tarvitse nähdä mitä ehkä tunnemme toisiamme kohtaan, koska ne tunteet meiän välillä on kiellettyjä. Pidän sinusta edelleen, enkä ole loukkaantunut tai suuttunut sinulle mistään. Ja sen ehkä jo tiesitkin. Haluan olla kaverisi, ehkä flirttailla edelleen kanssasi, mutta pettämään minä en ala vaikka sinusta pidänkin.

      • Anonyymi

        Niin on kielletty, toi on sairas toi kuvio ja montako ihmistä leikillä rikoitte, tai kuinka paljon sen yhden elämää tuhositte? Nyt on kaksi tosi luotettavaa löytänyt toisensa, ei muutaku onnea vaan, kaadutte vielä omiin vehkeilyihinne.


      • Anonyymi

        Ohi hän ei ole varattu.


    • Anonyymi

      Joo joo eiks teidän suhde oo kestänyt jo niin kauan et molemmat oli viel osaltaan edellisissä suhteissa? Läpinäkyvää Hämeessä.. raukat yrittää pitää sädekehää puhtaana, kun ne exätkin on olemassa etteivät yhdistäisi että pettivät. Kyllä ne tietää, varsinkin kun täällä pitää yhtä kiusata aiheesta tarkoituksella.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe