Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vaalit lähestyy

Anonyymi-ap

Hyvissä ajoin käydään vaalitaistoon ja Repo on valjastettu ääniharavaksi. Voi vain kuvitella miten suuri on seuraava perussuomalaisten vaalivoitto, Eiffeltorni on suuri mutta persujen ja Ilkan vaalivoitto, se on suuri.

52

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskon vahvasti Hintan olevan persujen seuraava ääniharava. Liekkö jopa TOP 5 koko kunnassa? Näyttää selkeästi olevan johtohahmo vaikka periaatteessa paikallisyhdistystä johtaa Martinmäki.

      Ilkan kannatus riippuu varmasti tulevista oikeustaisteluista ja niiden tuloksesta.

      • Anonyymi

        Hinttasta mekin puhuttiin, mutta on ollut niin myötäilevä Revon tekemisille eikä uskalla irtisanoutua niistä, äänet jää saamatta. Sekoilupuolue ei kiinnosta vaikka hintta itse esiintyykin rauhallisesti. Räyhäämällä ei kotikuntaa rakenneta, se on jo nähty. Siinä vaiheessa kun malttinsa menettää ja haukkuminen (ja sylkeminen) alkaa on häviö jo varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hinttasta mekin puhuttiin, mutta on ollut niin myötäilevä Revon tekemisille eikä uskalla irtisanoutua niistä, äänet jää saamatta. Sekoilupuolue ei kiinnosta vaikka hintta itse esiintyykin rauhallisesti. Räyhäämällä ei kotikuntaa rakenneta, se on jo nähty. Siinä vaiheessa kun malttinsa menettää ja haukkuminen (ja sylkeminen) alkaa on häviö jo varma.

        Sen kyllä uskon, ettei epäasiallista käytöstä hyväksy. Otappa numero ja soita, niin minäkin tein 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä uskon, ettei epäasiallista käytöstä hyväksy. Otappa numero ja soita, niin minäkin tein 👍

        Enpä ota kun kaikesta pitää olla rohkeus sanoa julkisesti, ei me äänestäjät aleta soittelemaan, jokainen rehdisti julkisuudessa kertoo. Jää mustaa valkoiselle. Puheluhöpinöistä kukaan saa mitää irti.


      • Anonyymi

        Niin, kyllähän varmasti pressuja tervehdyttäisi Hintan vaihto puheenjohtajaksi ja Martinmäki sihteeriksi ja Ilkan laitto "Lippahivoon" eli mäkeen, mutta ei Markosta ole sihteeriksi! Ja Haapavedellä Repo jäisi kuitenkin taustapiruksi eikä toiminta malli muuttuisi, eli möykäri päättäisi edelleen asioista, niin kuin nytkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllähän varmasti pressuja tervehdyttäisi Hintan vaihto puheenjohtajaksi ja Martinmäki sihteeriksi ja Ilkan laitto "Lippahivoon" eli mäkeen, mutta ei Markosta ole sihteeriksi! Ja Haapavedellä Repo jäisi kuitenkin taustapiruksi eikä toiminta malli muuttuisi, eli möykäri päättäisi edelleen asioista, niin kuin nytkin...

        Juuri näin kun sinne jäisi se takapiru joka nykii sätkynukkeja / perässä hiihteliöitä niin kuin parhaakseen katsoo ja ennen kaikkea mistä hän eniten hyötyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllähän varmasti pressuja tervehdyttäisi Hintan vaihto puheenjohtajaksi ja Martinmäki sihteeriksi ja Ilkan laitto "Lippahivoon" eli mäkeen, mutta ei Markosta ole sihteeriksi! Ja Haapavedellä Repo jäisi kuitenkin taustapiruksi eikä toiminta malli muuttuisi, eli möykäri päättäisi edelleen asioista, niin kuin nytkin...

        Kepulit aloittaneet kuntavaalit, täällä suunnitellaan jo Ps:n tulevia kuntavaaliehdokkaita. Kyllä paikallinen yhdistys ne vielä hankkii ja valitsee ihan itse. Valitettavasti niitä ei tule kepulit valitsemaan tässä eikä koskaan tulevissa vaaleissakaan. Naurettavaa kuinka yritetään vaikuttaa täällä kaikella keinoin Ps valintoihin. Ei mene läpi kepupellet!!!!!


    • Anonyymi

      No jos se olisi suuri niin persut olisivat jo nyt suurin puolue, miksi eivät ole?

    • Anonyymi

      eipä ollut viime vaaleissa kaukana, persujen äänimäärä nousi edellisistä vaaleista reilusti ja kepun vastaavasti laski, reilusti, kepulaisuus on täällä äidinmaitossa peritty ja ehkä seuraavissa vaaleissa uusi sukupolvi ajattelee jo omilla aivoillaan eli ei päästä sanomaan että mehän vielä voitettiin ja saahaan tehä jatkossakin niinkuin halutaan

      • Anonyymi

        Joka omilla aivoillaa ajattelee niin kiertää persuehdokkaat kaukaa. Katsokaa hallitusta, kaikki lupaukset on petetty. Ihan kaikki. Niihin luotin, kaikki meni viemäristä alas kun hillotolppa varmistui. Purra on pahempi kuin Soini, sata kertaa pahempi.


      • Anonyymi

        Ilkka Revon "kylähullun asteelle" mennyt julkisuushakuisuus tuhoaa pressujen kannatuksen ja hyvä niin. Keskusta voi tehdä ryhtiliikkeen ja alkaa kaikkien kuntalaisten puolueeksi todistamalla päätös käyttäytymisen muuttamisella läpinäkyvämmäksi pyrkimyksensä juntta politiikasta luopumiseen.


    • Anonyymi

      Kukapa nyt haluaisi sylijäpuoluetta äänestää!

    • Anonyymi

      siis SYLKIJÄPUOLUETTA emme äänestä!!!

      • Anonyymi

        Emme todellakaan!


    • Anonyymi

      Petturipersut romahtavat. . .

      • Anonyymi

        Kyllä. Vasemmistoliiton valtakausi alkaa Haapavedellä


    • Anonyymi

      Kai tää nyt on sarkasmia? Pressulaiset romahtaa tai sitten ollaan todella huonossa jamassa pääkopassa äänestäjien osalta....

      • Anonyymi

        Ei vaan elämää hallitseva pakkomielle persuja kohtaan sinun pyhäjärven trollin kellon ympäri itkiessä persujen perään haapavesi palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan elämää hallitseva pakkomielle persuja kohtaan sinun pyhäjärven trollin kellon ympäri itkiessä persujen perään haapavesi palstalla.

        🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      Eihän haapaveellä ole mittään hättää, muut puolueet jättää persun kaikesta ulos, päätökset tehdään äänestäen, muut voittaa ylivoimaisesti persut, persuilla pyyhimme per…sori pöydän. Persut valittaa aikansa, valittaminen loppuu kun tarpeeksi maksettavaa tulee. Sinne menee hintan haaveilema poliittinen ura. Viimeistään seuraavissa eduskuntavaaleissa persuille tulee jättitappio koska kaikki leikkaukset ja kurjistaminen kulminoituu purraan, isoin osa kansasta on raivoissaan.
      Kokoomus tiesi tasan tarkkaan mitä teki, kun purran valtionvarainministeriksi nosti, purra saa haukut, kokoomus selviää. Tyhmiä nuo persut, mutta senhän näkee kaikki.

      • Anonyymi

        Se on näin että äänestäjät päättää. Tilanne on tällä hetkellä sama, että keskusta päättää. Tilanne ei muutu jos keskustan kannatus ei tipu. Persujen kannatus viime gallupissa yli 18 huolimatta kovista leikkauksista.
        Paikkakunnan politiikkaan tulee Hintan äänet riittämään vaikka olisi kommunisti. Johtuu henkilökohtaisesta kannatuksesta johon ei muutosta ole tulossa asiapohjan ja asiallisen käytöksen vuoksi. Oli puolueen tila mikä hyvänsä.
        Valtakunnan politiikkaan en tiedä onko lähdössä. Rahallisesti ei taida olla tarvetta, jos tunnet niin tiedät miksi. Pärjää vaikka työttömänä lopun ikää, eikä tee tiukkaakaan


      • Anonyymi

        Tuossa tulukin erittäin hyvin esille millä ajatuksella kepuvassarit tekee poitiikkaa ja hoitaa asioita.
        Eli: saamme jyrätä miten haluamme ja käsitellä menettelyihin ja kuntahallintoon liittyviä lakeja niin kuin lystäämme, koska vastapuoli ( yksi ihminen) joutuu laittomuuden huomatessaan tekemään valirukset omasta yksityisestä rahapussistaan ja siihenhän ei ole tavallisella palkansaajalla usein varaa, joten loppuu se valittaminen ja saamme toimia miten lystää. Aika järkyttävän ylemmyydentuntoista JYRÄÄMISTÄ, mutta kyllähän tuo kuntalaisille on tutun kuuloista hommaa?
        Purra puolestaan onkin todennut, että nykyinen asema valtiovarainministerinä ja leikkauksiin joutuvana hallituspuolueena tuo haukkuja ja vie ääniä. Muutta ajatteleppa sydämellä ja järjellä mikä vastuunkanto ja eettisyys, kun tekevät kipeät, raskaat ja epämiellyttövöt muutokset silti, koska ne on tehtävö isänmaan pelastamiseksi tässä hirvittävässä velkatilanteessa. Purra on myös sanonut, että jos PS olisi johtava puolue hallituksessa, olisivat ulkomaille jaettavien rahojen suhteel leikkaukset nyt tosi tiukkoja, mutta kun se on hallituspuolueiden äänestyksen tulos. Jos ulkomailta leikattaisiin jyrkemmin, jäisi rahaa enemmän omalle kansalle. Eli PS ja Purra ovat sitoutuneet kestämään 4 vuoden pestin olemaan haukuttavina ja epäsuosiossa tietäen oikein hyvin, että kokoomus vetäytyy Purran selän taakse ja teetättää kaiken raskaan työn perussuomalaisilla.
        Suomi tarvitsee juuri nyt perussuomalaisia ja Purraa kipeästi. Meistä on tehty 16v aikana Pohjoismaiden Kreikka, velkavaltio ja elintasomme on surkea verrattuna muihin Pohjoismaihin. Talousnousu on rakennettava alusta, jotta alkaisimme menestyä.
        Vasemmisto-opposition ja ay pamppujen lietsomien lakkojen vuoksi suuret investoinnit valuu pois Suomesta.

        On siis viherkepuvasemmistosdp, jotka haluaa vain valtaa itselleen Suomen edusta piittaamatta.

        On hallitus, joka tietää, että oma suosio laskee, kun ei voi jakaa kaikille rahaa oman suosion ostamiseksi, mutta he laittaa Suomen edun ja paremman tulevaisuuden tuleville sukupolville tavoitteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on näin että äänestäjät päättää. Tilanne on tällä hetkellä sama, että keskusta päättää. Tilanne ei muutu jos keskustan kannatus ei tipu. Persujen kannatus viime gallupissa yli 18 huolimatta kovista leikkauksista.
        Paikkakunnan politiikkaan tulee Hintan äänet riittämään vaikka olisi kommunisti. Johtuu henkilökohtaisesta kannatuksesta johon ei muutosta ole tulossa asiapohjan ja asiallisen käytöksen vuoksi. Oli puolueen tila mikä hyvänsä.
        Valtakunnan politiikkaan en tiedä onko lähdössä. Rahallisesti ei taida olla tarvetta, jos tunnet niin tiedät miksi. Pärjää vaikka työttömänä lopun ikää, eikä tee tiukkaakaan

        Persujen kannatus oli viimeisimmässä mittauksessa 17,4, demarien 21,7, kokoomus 20,6. Seuraavassa mittauksessa, kunhan eläkkeisiin kajotaan purran johdolla, persujen kannatus vajoaa 15 % pintaan. Kokoomus ei ota siipeensä niin paljon kun viisaasti teettävät likaisen työn purralla, kaikki heikennykset menevät purran nimiin, näin se vaan toimii.
        Kuntavaaleista ei vielä kannata liiemmälti mesota, aikaa on ja kun persujen kannatus laskenee 10 % pintaan, mikäli hallitus jatkaa vaalikauden loppuun. Moni haapavetinenkin miettii kannattaako antaa äänensä ihmiselle, siis hintalle, jolla ei kuitenkaan ole vaikutusvaltaa kepukunnassa. Ja jonka edustama puolue syöksee köyhät toimeentulotuelle ja pakottaa ihmiset työskentelemään tai roikkumaan tukien varassa 70-vuotiaaksi ennen kuin eläke koittaa. Haapavedellä on turha odottaa kepuvallan loppua, ainakaan vielä 10 vuoteen, se lienee kaikille selvää. Jos persut sen olisivat kumonneet, se olisi jo tapahtunut. Nyt nämä rumat kohut, joita on ollut jo monta, ovat etäännyttäneet persuista ne, joille on merkitystä sillä, että asiat hoidetaan muita kunnioittaen ja riehumatta. Ja ne, joille persujen kaikkien vaalilupaustensa pettäminen on ollut kova juttu.
        Poliittisten päämäärien takiahan tämä riehuminen ei tapahdu, takana on jotain muuta.
        Niitten persujen, joilla vielä on oikeat arvot, kannattaa perustaa uusi ryhmä ilman Repoa. Siten ääniä taatusti tulee, jos keskittyvät kotikunnan asioihin. Tai liittyä jo olemassa oleviin ryhmiin, jotka ovat lähinnä omia arvoja. Politiikassa, kuten elämässä yleensäkään, kukaan ei saa kaikkea, jokainen joutuu joustamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen kannatus oli viimeisimmässä mittauksessa 17,4, demarien 21,7, kokoomus 20,6. Seuraavassa mittauksessa, kunhan eläkkeisiin kajotaan purran johdolla, persujen kannatus vajoaa 15 % pintaan. Kokoomus ei ota siipeensä niin paljon kun viisaasti teettävät likaisen työn purralla, kaikki heikennykset menevät purran nimiin, näin se vaan toimii.
        Kuntavaaleista ei vielä kannata liiemmälti mesota, aikaa on ja kun persujen kannatus laskenee 10 % pintaan, mikäli hallitus jatkaa vaalikauden loppuun. Moni haapavetinenkin miettii kannattaako antaa äänensä ihmiselle, siis hintalle, jolla ei kuitenkaan ole vaikutusvaltaa kepukunnassa. Ja jonka edustama puolue syöksee köyhät toimeentulotuelle ja pakottaa ihmiset työskentelemään tai roikkumaan tukien varassa 70-vuotiaaksi ennen kuin eläke koittaa. Haapavedellä on turha odottaa kepuvallan loppua, ainakaan vielä 10 vuoteen, se lienee kaikille selvää. Jos persut sen olisivat kumonneet, se olisi jo tapahtunut. Nyt nämä rumat kohut, joita on ollut jo monta, ovat etäännyttäneet persuista ne, joille on merkitystä sillä, että asiat hoidetaan muita kunnioittaen ja riehumatta. Ja ne, joille persujen kaikkien vaalilupaustensa pettäminen on ollut kova juttu.
        Poliittisten päämäärien takiahan tämä riehuminen ei tapahdu, takana on jotain muuta.
        Niitten persujen, joilla vielä on oikeat arvot, kannattaa perustaa uusi ryhmä ilman Repoa. Siten ääniä taatusti tulee, jos keskittyvät kotikunnan asioihin. Tai liittyä jo olemassa oleviin ryhmiin, jotka ovat lähinnä omia arvoja. Politiikassa, kuten elämässä yleensäkään, kukaan ei saa kaikkea, jokainen joutuu joustamaan.

        Itse olen kohta eläkeikäinen ukko. Olen käynyt työssä koko elämäni. Miksi en äänestäisi persuja seuraavissakin kuntavaaleissa? Ja vielä asiallisinta ulosanniltaan, eli Hinttaa tai miksei Martinmäkeä tai Ritolaa? Valtakunnalliset politiikan päätökset eivät heikennä tällä hetkellä minun asemaa mitenkään. Työttömille toki kova paikka, mutta edellinen hallitus jos olisi jatkanut olisi työläisten veroja nostettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kohta eläkeikäinen ukko. Olen käynyt työssä koko elämäni. Miksi en äänestäisi persuja seuraavissakin kuntavaaleissa? Ja vielä asiallisinta ulosanniltaan, eli Hinttaa tai miksei Martinmäkeä tai Ritolaa? Valtakunnalliset politiikan päätökset eivät heikennä tällä hetkellä minun asemaa mitenkään. Työttömille toki kova paikka, mutta edellinen hallitus jos olisi jatkanut olisi työläisten veroja nostettu

        Niin, miksipä sitä persu ajattelisi muita kuin itseään? Mulle kaikki heti nyt, muille on ihan sama.
        Jokainen saa äänestää ketä haluaa, ihan mielipiteensä ja arvojensa mukaan. Toiset ajattelevat oman hyvinvoinnin lisäksi yhteisön, lähimmäisten hyvintointia. Jotkut taas, että mitäpä se mulle kuuluu.
        Jos sinulle riittää hyväksi ulosanniksi se, että säikähtäneen oloisena komppaa Repoa rynnäten huutamaan ”kannatan”, kuten Ritolan valtuustoura on sujunut, osin hintankin, niin mikäpä siinä. Sinunhan se on asiasi.
        Minua lähinnä tuommoinen naurattaa ja jos suoraan sanon, niin säälittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksipä sitä persu ajattelisi muita kuin itseään? Mulle kaikki heti nyt, muille on ihan sama.
        Jokainen saa äänestää ketä haluaa, ihan mielipiteensä ja arvojensa mukaan. Toiset ajattelevat oman hyvinvoinnin lisäksi yhteisön, lähimmäisten hyvintointia. Jotkut taas, että mitäpä se mulle kuuluu.
        Jos sinulle riittää hyväksi ulosanniksi se, että säikähtäneen oloisena komppaa Repoa rynnäten huutamaan ”kannatan”, kuten Ritolan valtuustoura on sujunut, osin hintankin, niin mikäpä siinä. Sinunhan se on asiasi.
        Minua lähinnä tuommoinen naurattaa ja jos suoraan sanon, niin säälittää.

        Keput tekee mitä Ollila käskee. Vasemmistolta ei haapavedellä edes yhtään eriävää mielipidettä tai vastesitystä koko valtuustokaudella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keput tekee mitä Ollila käskee. Vasemmistolta ei haapavedellä edes yhtään eriävää mielipidettä tai vastesitystä koko valtuustokaudella...

        Niinpä varmaan, siltikin ylivoima on siellä. Siihen ei sun valituksesi taija auttaa. Jottain ne tekee oikein kun saavat joukkonsa koottua persuja vastaan, mietipäs sitä. Hyvä kun saavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on näin että äänestäjät päättää. Tilanne on tällä hetkellä sama, että keskusta päättää. Tilanne ei muutu jos keskustan kannatus ei tipu. Persujen kannatus viime gallupissa yli 18 huolimatta kovista leikkauksista.
        Paikkakunnan politiikkaan tulee Hintan äänet riittämään vaikka olisi kommunisti. Johtuu henkilökohtaisesta kannatuksesta johon ei muutosta ole tulossa asiapohjan ja asiallisen käytöksen vuoksi. Oli puolueen tila mikä hyvänsä.
        Valtakunnan politiikkaan en tiedä onko lähdössä. Rahallisesti ei taida olla tarvetta, jos tunnet niin tiedät miksi. Pärjää vaikka työttömänä lopun ikää, eikä tee tiukkaakaan

        Tämä on yksi syy Hintan äänestämiseen. On tiedossa, että ei tee päätöksiä oman edun mukaan eikä tarvitse keskustalaisten hyvävelirahoja. Kun on oma talous kunnossa voi olla valtavirran kanssa myös eri mieltä.
        Siinä talossa syödään vaikka olis työttömiä koko porukka, vuosikymmenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yksi syy Hintan äänestämiseen. On tiedossa, että ei tee päätöksiä oman edun mukaan eikä tarvitse keskustalaisten hyvävelirahoja. Kun on oma talous kunnossa voi olla valtavirran kanssa myös eri mieltä.
        Siinä talossa syödään vaikka olis työttömiä koko porukka, vuosikymmenet.

        Mistä sinä päättelet, ettei tee päätöksiä oman edun mukaan? Tottakai tekee, hänelle se etu on persupuolue. Pienet on vielä näytöt Hintalla minun silmiini, jää valtuutettu Revon käytöksen varjoon. Muutama aloite, niistäkin osa sellaisia, joita olisi vielä hetki kannattanut miettiä ennen ulostuloa. Toki aloitteentekoon oikeus hänellä on, ja hyvä kun tekee. Kyllä sinne hyviäkin aina lipsahtaa joukkoon. Mukava fiksu ihminen, käyttäytyminen toista kuin valtuutettu Revolla, siitä iso plussa.
        Minä, kun vanaha jo olen, en usko, että meistä kukaan tekee päätöksiä omaa etuaan vastaan, ei Hintta sen kummemmin kuin minäkään.
        Joskus miettinyt, että miksi niitä asioita, joista Repo saa kokouksessa metelin aikaiseksi, ei keskusteluun nosta nämä rauhallisemmat miehet? Jos asiat joku fiksusti ja henkilökohtaisuuksiin menemättä esittelisi, saattaisi joku erehtyä kuuntelemaankin. Eikö ne olekaan koko ryhmän juttu? Kunhan mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä päättelet, ettei tee päätöksiä oman edun mukaan? Tottakai tekee, hänelle se etu on persupuolue. Pienet on vielä näytöt Hintalla minun silmiini, jää valtuutettu Revon käytöksen varjoon. Muutama aloite, niistäkin osa sellaisia, joita olisi vielä hetki kannattanut miettiä ennen ulostuloa. Toki aloitteentekoon oikeus hänellä on, ja hyvä kun tekee. Kyllä sinne hyviäkin aina lipsahtaa joukkoon. Mukava fiksu ihminen, käyttäytyminen toista kuin valtuutettu Revolla, siitä iso plussa.
        Minä, kun vanaha jo olen, en usko, että meistä kukaan tekee päätöksiä omaa etuaan vastaan, ei Hintta sen kummemmin kuin minäkään.
        Joskus miettinyt, että miksi niitä asioita, joista Repo saa kokouksessa metelin aikaiseksi, ei keskusteluun nosta nämä rauhallisemmat miehet? Jos asiat joku fiksusti ja henkilökohtaisuuksiin menemättä esittelisi, saattaisi joku erehtyä kuuntelemaankin. Eikö ne olekaan koko ryhmän juttu? Kunhan mietin.

        Suurin osa Revon puheenvuoroista liittyy hänen omiin juttuihin. Hän on ne esittänyt itse eikä niihin näytä muut lähtevän mukaan.
        Perussuomalaisten aloitteista suurin osa on ollut täysin kannatettavia, myös Kylpyläsaaren myynti vaikka siitä kohua olikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa Revon puheenvuoroista liittyy hänen omiin juttuihin. Hän on ne esittänyt itse eikä niihin näytä muut lähtevän mukaan.
        Perussuomalaisten aloitteista suurin osa on ollut täysin kannatettavia, myös Kylpyläsaaren myynti vaikka siitä kohua olikin

        Mutta Repo ne persuna tekee ja kyllä monta kertaa joku persuista hyökkää kannattamaan. Joten kai ne persuihinkin hiukan liittyy.
        Kuka kannattaa ja kuka ei. Miksi ihmeessä kylpyläsaari pitäisi myydä? Kaupunkilaisten omistamaa maata ja uimapaikka. Onko hullumpaa kuultu. Jos sen yksityinen omistaa, niin kaikki menee ennemmin tai myöhemmin maksulliseksi. Jopa lasten rantapäivät. Nyt jäitä hattuun tuon typerehtimisen kanssa.


    • Anonyymi

      Haapavedellä on kaksi todellista ehdokasta. Joko Ollilan Päivi tai Hintta Aleksi. Nämä on kaksi ainoaa edustajaa, joilla voi olla edellytyksiä eteenpäin politiikassa.
      Loput ovat kyläpolitikkoja lopun ikää. Noiden väliltä minä valitsen.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä totta. Siinäpä sitä valinnan vaikeus. Molemmat varmaan ehdolla myös ensi vuoden aluevaaleihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on kyllä totta. Siinäpä sitä valinnan vaikeus. Molemmat varmaan ehdolla myös ensi vuoden aluevaaleihin

        Onko todella vaikeaa valita aluevaaleihin? Kepuehdokas kirjoitti lehdessin miten hänelle oikein hyvin sopii Haapaveden terveyskeskuksen ja Oulaskankaan tasojen laskeminen. Hänestä lehrikirjoituksen mukaan tuntui Haapavetisille vähempikin riittävän.

        Ja vielä ajattelit häntä äänestää?
        Voi voi näitä Haapavetisiä. Sitähän sitä sitten saa mitä äänestää.


    • Anonyymi

      Perussuomalaiset saavat yli 50 prosentin kannatuksen, Keskustan loputkin kannattajat vaihtavat puoluetta.

      • Anonyymi

        Vitsaileen alat vakavalla asialla, elä ny viiti. Sivistyneet haapavetiset persuja kehtaa äänestää. Persut haluaa palata menneisyyteen, ei semmoista muut halua.


    • Anonyymi

      Ilkka on ainoa,jolla on ROHKEUTTA nousta Valta-Eliittiä vastaan,ja AINOA,jolla on rohkeutta tuoda TOSI-ASIAT julkisuuteen. JA SE TEKEE VASEMMISTO-ÄLYMYSTÖLLE niin kipeää. Ja sen takia Me äänestetään ILKKAA.

    • Anonyymi

      En pidä yhden henkilön jahtaamisesta ja provosoimisesta.
      En yhtään anna pisteitä kepu vasemmistolle heidän tavastaan hoitaa asioita.
      Vähääkään en välitä kuka haluaa tai voi menestyä valtakunnan politiikassa. Välitän siitä, että kuka sitoutuu Haapaveteen eikä pyri hillotolpalle oma etu mielessä.
      Meillä oli Rantakangas, silti alueelta lakkautettiin synnytyssairaala. Meillä on Mehtälä ja silti laskettiin terveyskeskuksemme palvelutasoa eikä tulevaisuudessa hyvät häämötä.
      Vain sillä on väliä, kuka sitoutuu kotiseutuun.

      • Anonyymi

        Hintta oli valittu ehdokkaaksi aluevaaleihin tai siis paikalliset ehdottavat häntä sinne... Eli ei vielä varma paikka.
        Kävin keskustelua ko. Nuorukaisen kanssa ja kotiseudun vahvana puolustajana esiintyi. Tämä on kyllä tullut esille kuntapolitiikassakin esimerkiksi vatjusjärven kouluasioissa. Jos vatjusjärviset kehtaavat vielä muita äänestää, kannattaa valitus unohtaa. Käykääpä kaikki ehdokkaat läpi kun vaalien aika koittaa! Ja unohtakaa se puolue, väliäkö tuolla kuka edustaa kun pysyisi kotiseudun puolella!


      • Anonyymi

        Eikös siellä ole (pohjoisenkin) PERSUT nyt PÄÄTTÄMÄSSÄ, ja siltikin nuo mainitsemasi viedään. Esitykset katsos tekee vastuuministeri Juuso. Jos yhtään viitsisit seurata miten eduskunnassa homma toimii, niin huomaisit, että oppositiolla on aika vähän toimivaltaa. Juuso on Lapista ja mitä tekee, höpisee posket punaisena sekavia ministeriaitiosta ja Lapista viedään kaikki. Hiukan on lapsellista tulla moittimaan kepun viaksi tuota, kun päättämässään sinun omat persurakkaasi.
        Kyllä totuus nyt vain on niin, että persuministeri persutollukoitten (kansanedustajat) tuella ne meiltä vie. Mukana hääri kokoomustollukat ja ne kaksi vikisijäpuoluetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hintta oli valittu ehdokkaaksi aluevaaleihin tai siis paikalliset ehdottavat häntä sinne... Eli ei vielä varma paikka.
        Kävin keskustelua ko. Nuorukaisen kanssa ja kotiseudun vahvana puolustajana esiintyi. Tämä on kyllä tullut esille kuntapolitiikassakin esimerkiksi vatjusjärven kouluasioissa. Jos vatjusjärviset kehtaavat vielä muita äänestää, kannattaa valitus unohtaa. Käykääpä kaikki ehdokkaat läpi kun vaalien aika koittaa! Ja unohtakaa se puolue, väliäkö tuolla kuka edustaa kun pysyisi kotiseudun puolella!

        Kotiseudun puolella erityisesti ovat he, jotka ymmärtävät, että kaikkia kouluja ei veronmaksajien varoilla kannata ylläpitää. Väki vähenee, oppilaat kannattaa ehdottomasti keskittää kylälle, jonne saadaan hyvät opettajat. Muutaman oppilaan kouluja ei talous kestä ylläpitää syntyvyyden yhä pienentyessä. Piste.


      • Anonyymi

        Haapaveen asijoihin ei toivottavasti sitouduta huutaen ja räyhäten, aina ja kaikesta valittaen. Vaan keskustellen ja kantaa ottaen sellaisessa hengessä, ettei kenenkään tarvitse pelätä eikä tehdä aloitteita valtuustokokousten turvaamiseksi. Esitän tämän näin kuntalaisena, en ole poliitikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös siellä ole (pohjoisenkin) PERSUT nyt PÄÄTTÄMÄSSÄ, ja siltikin nuo mainitsemasi viedään. Esitykset katsos tekee vastuuministeri Juuso. Jos yhtään viitsisit seurata miten eduskunnassa homma toimii, niin huomaisit, että oppositiolla on aika vähän toimivaltaa. Juuso on Lapista ja mitä tekee, höpisee posket punaisena sekavia ministeriaitiosta ja Lapista viedään kaikki. Hiukan on lapsellista tulla moittimaan kepun viaksi tuota, kun päättämässään sinun omat persurakkaasi.
        Kyllä totuus nyt vain on niin, että persuministeri persutollukoitten (kansanedustajat) tuella ne meiltä vie. Mukana hääri kokoomustollukat ja ne kaksi vikisijäpuoluetta.

        SOTE = KEPU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiseudun puolella erityisesti ovat he, jotka ymmärtävät, että kaikkia kouluja ei veronmaksajien varoilla kannata ylläpitää. Väki vähenee, oppilaat kannattaa ehdottomasti keskittää kylälle, jonne saadaan hyvät opettajat. Muutaman oppilaan kouluja ei talous kestä ylläpitää syntyvyyden yhä pienentyessä. Piste.

        No ei tietenkään. Nythän on selkeät rajatkin asetettu että yli 30 oppilasta tulee olla. Kepu vaan haluaisi tätäkin nostaa


    • Anonyymi

      Kaksi vuotta on kuntavaaleihin, Repo ehtii repäistä monet sotkut ennen sitä.

      • Anonyymi

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no niin persupakkomielteinen persuista pihalle potkittu 🔵⚫ rotuopin julistaja, nappi huuleen, nalle kainaloon, tuti suuhun ja tutimaan että jaksat aamulla nousta taas reippaana poikana itkemään persujen perään.

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱🥱🥱

        "Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin ne juoksee persujen perässä vasara kädessä."

        ...ja puolueesta pihalle potkittu ääliöoikeistolainen vainoaa&mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suoli24:lla Iuotsinpestin suojista ("Roskaväellä on roskaväen huvit").


      • Anonyymi

        Kuntavaalit on vuoden päästä, huhtikuussa 2025


      • Anonyymi

        Vuosi on kuntavaaleihin, ilman rillejä luin. Käsi pystyyn, minun moka. Sori siitä. 😄


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍑 K­­u­­u­­­m­­­a­t­ ­­­t­y­­­t­ö­­t­­­ ­o­d­­­o­­t­­t­­a­­­v­­­­a­­­t­ ­­s­­­i­­­n­­u­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18347832

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe