Onhan sinulla nainen kaikki hienosti?

Anonyymi-ap

Ei murheita tai mitään? En ole kehdannut häiritä ja kysellä sen enempää, sulla varmaan ihan tarpeeksi muutakin. Ajattelen sua kuitenkin. ❤️

156

3240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Murhe kun ei miestä näe 🥺 eipä mulla kummempia tässä.. päivä kerrallaan, joskus kaksi 😉 ajattelen minäkin, erittäin paljon sua ❤️

      • Anonyymi

        Niin, toivottavasti nähdään taas pian. Kiva kuulla että ajattelet ❤️ Tsemppiä myös niihin seuraaviin kahteen. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toivottavasti nähdään taas pian. Kiva kuulla että ajattelet ❤️ Tsemppiä myös niihin seuraaviin kahteen. -ap

        Yksi enää.
        Sitten en tiedä. Vielä.


      • Anonyymi

        Woi woi vanhaa akka-rukkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Woi woi vanhaa akka-rukkaa!

        Voi voi vanhaa rumaa ukkoa✌️🌟🌝


    • Anonyymi

      Kaikenlaista on tässä meneillään. Kiva kuulla 💛 Minäkin sinua.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Mukavaa illanjatkoa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Mukavaa illanjatkoa. -ap

        Mmm kiitos


    • Anonyymi

      Eipä tuohon tarvii vastata onhan täällä näitä muita ketkä vastailee ,sinä sun haaremis.

      • Anonyymi

        Lisään jatkamaan niiden kanssa >>>>👩‍🦰<<<<<🕷🪳🕸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään jatkamaan niiden kanssa >>>>👩‍🦰<<<<<🕷🪳🕸

        Korjaan ,jatka niiden kanssa.🤢🤮🖤👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään jatkamaan niiden kanssa >>>>👩‍🦰<<<<<🕷🪳🕸

        No tuo yksi mustamaalaa kaikkia niinkuin tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan ,jatka niiden kanssa.🤢🤮🖤👋

        Taitaa tällä bipoätmillä eli sinulla miäs olla haaremi vain eri naisia ja lapsia joita stalkkaa siellä koneellaan. Tiedätkö, sut tuhotaan viimeistä atomia myöten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tällä bipoätmillä eli sinulla miäs olla haaremi vain eri naisia ja lapsia joita stalkkaa siellä koneellaan. Tiedätkö, sut tuhotaan viimeistä atomia myöten

        Mene sinne saatanaan niuvaan, se on sun paikkas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan ,jatka niiden kanssa.🤢🤮🖤👋

        Tuota noin... sinä et tunne minua, enkä minä tunne sinua. Nyt valoja päälle höpönassu, ei kaikki kirjoitukset ole sulle, vaikka teitä täällä on useampi jotka niin luulee. Hyvää illanjatkoa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tällä bipoätmillä eli sinulla miäs olla haaremi vain eri naisia ja lapsia joita stalkkaa siellä koneellaan. Tiedätkö, sut tuhotaan viimeistä atomia myöten

        Sinä olet mielenkiintoinen tapaus, oikea palsta-asukki. Ei se mitään, ymmärrän kaikkia ihmisiä. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mielenkiintoinen tapaus, oikea palsta-asukki. Ei se mitään, ymmärrän kaikkia ihmisiä. -ap

        Nimesin miehiksen "Terrierinaiseksi", minusta hän on hauska omalla tavallaan ja osuu usein naulan kantaan.

        Oma viimeaikaisin suosikkiheitto oli "mikroilluminati"😆😆😆💯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimesin miehiksen "Terrierinaiseksi", minusta hän on hauska omalla tavallaan ja osuu usein naulan kantaan.

        Oma viimeaikaisin suosikkiheitto oli "mikroilluminati"😆😆😆💯

        Okei, mutta se että on opetellut ulkoa kodin suuren tietosanakirjan, pitäisi riittää muuhunkin kuin jollain palstalla asumiseen. Harmi kun ei ole sellaisia ohjelmia enää luin silloin kun olin pikkupoika, esim. Kolmosvisa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mutta se että on opetellut ulkoa kodin suuren tietosanakirjan, pitäisi riittää muuhunkin kuin jollain palstalla asumiseen. Harmi kun ei ole sellaisia ohjelmia enää luin silloin kun olin pikkupoika, esim. Kolmosvisa. -ap

        Ehkä on parempi, ettet kritisoi näiden ihmisten tarvetta olla edes jollain tavalla sosiaalisia? Jotkut yksinäisetkin ihmiset voivat olla todella puheliaita, eihän siinä mitään pahaa ole.

        Itseäni ei yhtään häiritse hänen kommentit tai kenenkään jatkuva läsnäolo.

        Myöskään näillä sosiaalietuuksilla mitä on, ei pahemmin kuule harrastella juttuja ja käydä mielenkiintoisissa paikoissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on parempi, ettet kritisoi näiden ihmisten tarvetta olla edes jollain tavalla sosiaalisia? Jotkut yksinäisetkin ihmiset voivat olla todella puheliaita, eihän siinä mitään pahaa ole.

        Itseäni ei yhtään häiritse hänen kommentit tai kenenkään jatkuva läsnäolo.

        Myöskään näillä sosiaalietuuksilla mitä on, ei pahemmin kuule harrastella juttuja ja käydä mielenkiintoisissa paikoissa..

        En minä ole kritisoinut, sanoin mielipiteeni. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mielenkiintoinen tapaus, oikea palsta-asukki. Ei se mitään, ymmärrän kaikkia ihmisiä. -ap

        Harhaisuutesi on mieltä ylentävää, sellaista se palstalla on ellei tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinne saatanaan niuvaan, se on sun paikkas.

        Siellä se äitimuorikin on, käy moikkaamassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, mutta se että on opetellut ulkoa kodin suuren tietosanakirjan, pitäisi riittää muuhunkin kuin jollain palstalla asumiseen. Harmi kun ei ole sellaisia ohjelmia enää luin silloin kun olin pikkupoika, esim. Kolmosvisa. -ap

        Mieheksitietäjä ja tämä toinen eli minä on aivan eri tyyppejä. Toisaalta onko sillä väliä koska täällä palstalla tämä eräs pedari esittää 11 v tyttöjäkin mikä on huomattavasti kiinnostavampaa eräissä piireissä joita ätmi vihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksitietäjä ja tämä toinen eli minä on aivan eri tyyppejä. Toisaalta onko sillä väliä koska täällä palstalla tämä eräs pedari esittää 11 v tyttöjäkin mikä on huomattavasti kiinnostavampaa eräissä piireissä joita ätmi vihaa

        Tällä se harhaisuus kukoistaa aina syksyisin ja keväisin...
        Harmi kun ei ole MT Palstaa. Sille olis varmaan postaajia. ( Kyllä se on, mut ne ei uskalla sinne mennä )
        Vähän sama nykyisin kun luokassa näitä erilaisia joihin opettajan aika sitten kuluukin, ollen muilta pois.
        Nämäkin" erityiset " täällä, tunkee joka väliin yrittäen todellakin ottaa osaa " omalla laillaan " 🤯
        Me muut yritetään keskittyä vaan siihen miksi ollaan IKÄVÄ palstalla. Suurin osa ainakin IKÄVÖI jotakuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä se harhaisuus kukoistaa aina syksyisin ja keväisin...
        Harmi kun ei ole MT Palstaa. Sille olis varmaan postaajia. ( Kyllä se on, mut ne ei uskalla sinne mennä )
        Vähän sama nykyisin kun luokassa näitä erilaisia joihin opettajan aika sitten kuluukin, ollen muilta pois.
        Nämäkin" erityiset " täällä, tunkee joka väliin yrittäen todellakin ottaa osaa " omalla laillaan " 🤯
        Me muut yritetään keskittyä vaan siihen miksi ollaan IKÄVÄ palstalla. Suurin osa ainakin IKÄVÖI jotakuta.

        Harhaisuutesi ja pölinäsi ei kuitenkaan faktaksi muutu. Syytät muita ihmisiä siitä mitä itse teet, keskenkasvuista vähä-älyisyyttä jota harrastaa ihmiset jotka eivät pysty edes peiliin katsomaan omana itsenään. Koita kestää, pedarinmetsästys jatkuu niin kauan kuin on elossa. Au revoir


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kritisoinut, sanoin mielipiteeni. -ap

        Vähän niin ja näin. Kyllä itse voisin joinain hetkinä ottaa noin sarkastisesti ilmaissun mielipiteen kritiikkinä. Mutta ehkä vastauksesi ilahduttaa Terrierinaista, hänhän on aivan erityisen sarkastinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisuutesi ja pölinäsi ei kuitenkaan faktaksi muutu. Syytät muita ihmisiä siitä mitä itse teet, keskenkasvuista vähä-älyisyyttä jota harrastaa ihmiset jotka eivät pysty edes peiliin katsomaan omana itsenään. Koita kestää, pedarinmetsästys jatkuu niin kauan kuin on elossa. Au revoir

        Joo mut ei se täällä vattu oo.Pedarit viihtyy perhesivuilla ja lasten nettipelisivustoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tällä bipoätmillä eli sinulla miäs olla haaremi vain eri naisia ja lapsia joita stalkkaa siellä koneellaan. Tiedätkö, sut tuhotaan viimeistä atomia myöten

        Viikon pyöräilemässä oltu. Oma on haaremis.


    • Anonyymi

      Niin kauan kun ei nimiä mainita. Viesteihin voi ja saa vastata ihan kuka vaan!
      Parasta laittaa tunnisteet tai kirjautua jos haluaa osoittaa viestit juuri sille tietylle!!

      • Anonyymi

        Tiedän. En kyllä voi odottaa että hän juuri lukisi, mutta jos lukisi niin voihan tuosta jotain päätellä monen mutkan kautta. Hän on fiksu. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. En kyllä voi odottaa että hän juuri lukisi, mutta jos lukisi niin voihan tuosta jotain päätellä monen mutkan kautta. Hän on fiksu. -ap

        No sanotaanko näin et ne fiksut nimenomaan tajuaa ettei juuri se viesti ole häneltä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaanko näin et ne fiksut nimenomaan tajuaa ettei juuri se viesti ole häneltä hänelle.

        Joo, ja mä tajuan kuitenkin että kirjoitan anonyymisti julkisella palstalla. -ap


    • Anonyymi

      Ajattelen, mutta tuntuu että se on turhaa. Olet niin saavuttamaton. Tiedät että pidän, mut sä et ole sitä tykkäämistä tuonut mulle mitenkään ilmi. Siksi olen ollut vähän etäisempi nämä muutamat päivät. Eihän se mee oikein niinkään, että vain toinen tykkäilee.

      • Anonyymi

        Vähän menee nyt ohi. Kivaa illanjatkoa. -ap


      • Anonyymi

        Niinpä!
        En ole enää varma susta.


      • Anonyymi

        Eli et ole saanut yhteyttä häneen irl?Käy siellä tykkään jos haluat vastakaikua.


    • Anonyymi

      Ihanasti on. Älä turhaan huolehdi.

      • Anonyymi

        Anteeksi, en tarkoittanut huolehtia. Hyvä että sulla on. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, en tarkoittanut huolehtia. Hyvä että sulla on. -ap

        Juu. Ei mitään. Se on kiva että muka välität.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ei mitään. Se on kiva että muka välität.

        Sanahelinältä on alkanut tuntua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanahelinältä on alkanut tuntua.

        No Aijaa. Itse aika varma että näilläkin viesteillä vaan kalastellaan kellä menee huonosti. Että päästään kiusaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Aijaa. Itse aika varma että näilläkin viesteillä vaan kalastellaan kellä menee huonosti. Että päästään kiusaamaan.

        Ei varmaan kannattaisi tällaisiin vastata ollenkaan, mutta ymmärrätkö ollenkaan että täälläkin kirjoittaa kuitenkin muitakin, kuin sinä ja sinun tuttusi. Minä en tunne sinua etkä sinä minua. Minä en kalastele muuta kuin mato-ongella kesäisin. Minä en kiusaa ketään. Missään. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kannattaisi tällaisiin vastata ollenkaan, mutta ymmärrätkö ollenkaan että täälläkin kirjoittaa kuitenkin muitakin, kuin sinä ja sinun tuttusi. Minä en tunne sinua etkä sinä minua. Minä en kalastele muuta kuin mato-ongella kesäisin. Minä en kiusaa ketään. Missään. -ap

        Ymmärrätkö sinä että trollit lukee näitä keskusteluita juurikin sen takia että pääsevät kiusaamaan. Ei kenenkään tutut täällä ketään kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanahelinältä on alkanut tuntua.

        Viisastu jo. Ei se varattu halua sinua oikeasti se haluaa sun massit!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö sinä että trollit lukee näitä keskusteluita juurikin sen takia että pääsevät kiusaamaan. Ei kenenkään tutut täällä ketään kiusaa.

        Ja miten ne trollit identifioivat tekstit juuri tiettyihin henkilöihin, kun anonyyminä kirjoitetaan. Nehän kiusaavat ihan ketä vaan. Ei ole logiikkaa sun jutuissa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten ne trollit identifioivat tekstit juuri tiettyihin henkilöihin, kun anonyyminä kirjoitetaan. Nehän kiusaavat ihan ketä vaan. Ei ole logiikkaa sun jutuissa. -ap

        Tässäkin ketjussa on monta loukkaavaa ja kiusaamisena pidettävänä kommenttia ihan jo tuolta ylhäältä lähtien syyllistyt myös itse siihen nimittelet esim .ihmisiä palsta'asukeiksi yms. Ei tarvitse tuntea ihmistä että sitä voi täällä loukata ja kiusata. Aikuisen pitäisi se tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin ketjussa on monta loukkaavaa ja kiusaamisena pidettävänä kommenttia ihan jo tuolta ylhäältä lähtien syyllistyt myös itse siihen nimittelet esim .ihmisiä palsta'asukeiksi yms. Ei tarvitse tuntea ihmistä että sitä voi täällä loukata ja kiusata. Aikuisen pitäisi se tajuta.

        Kyllä. Se on termi ihmiselle, joka kirjaimellisesti asuu jollain palstalla. Jos otat sen nimittelynä, ok. Asist on loukkaavia vain silloin jos itse otat anonyymit kirjoitukset loukkaavina. Tämäkin on minun mielipide, ei arvostelua ketään kohtaan. Otat sen miten otat. Kiusaamista kaikkia asiallisia kohtaan tällaisella palstalla on nimenomaan tuollaisten palsta-asukkien räävittömöt, täysin turhanpäiväiset kommentit, joita joku yrittikin jopa puolustella. Sinulla ei taida olla käsitystä mitä on oikeasti netissä tapahtuva kiusaaminen, jota tapahtuu kaiken maailman alustoilla, eikä anonyymi Suomi24 ole todellakaan yksi niistä. Minä tiedän, ala-asteikäisten lasten vanhempana.

        Yllä oleva teksti on vain minun mielipiteeni, ei loukkaus, totuus tai mikään muukaan kiusajuttu ketään muuta anonyymiä kohtaan. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Se on termi ihmiselle, joka kirjaimellisesti asuu jollain palstalla. Jos otat sen nimittelynä, ok. Asist on loukkaavia vain silloin jos itse otat anonyymit kirjoitukset loukkaavina. Tämäkin on minun mielipide, ei arvostelua ketään kohtaan. Otat sen miten otat. Kiusaamista kaikkia asiallisia kohtaan tällaisella palstalla on nimenomaan tuollaisten palsta-asukkien räävittömöt, täysin turhanpäiväiset kommentit, joita joku yrittikin jopa puolustella. Sinulla ei taida olla käsitystä mitä on oikeasti netissä tapahtuva kiusaaminen, jota tapahtuu kaiken maailman alustoilla, eikä anonyymi Suomi24 ole todellakaan yksi niistä. Minä tiedän, ala-asteikäisten lasten vanhempana.

        Yllä oleva teksti on vain minun mielipiteeni, ei loukkaus, totuus tai mikään muukaan kiusajuttu ketään muuta anonyymiä kohtaan. -ap

        On mulla aika hyväkin käsitys asiasta. Mutta sulla ei taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla aika hyväkin käsitys asiasta. Mutta sulla ei taida olla.

        Selvä. Olen pahoillani, jos sinulla sellaisesta on kokemusta. En ala toistamaan itseäni. Päivänjatkoa. Taidan muutenkin antaa ketjun olla. Eiköhän suurimmat tunteet tullut purettua. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Olen pahoillani, jos sinulla sellaisesta on kokemusta. En ala toistamaan itseäni. Päivänjatkoa. Taidan muutenkin antaa ketjun olla. Eiköhän suurimmat tunteet tullut purettua. -ap

        No mä annan sulle ainakin positiivista palautetta. Kuulostat ihan fiksulta mieheltä jolla on jopa sitä järkeä päässä. Jos sinulla ja kaipaamallasi ei natsaa, niin voin tulla AV jonoon (vitsi vitsi).


    • Anonyymi

      Iltaterapia jälleen käynnistymässä 🤣

      • Anonyymi

        Emojista päätellen olet toinen palsta-asukki tässä ketjussa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emojista päätellen olet toinen palsta-asukki tässä ketjussa. -ap

        Ei kannata sun pientä päätäsi vaivata enempää kaikenmaailman emojeilla. Iltalääkkeet nyt vaan naamariin ja nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata sun pientä päätäsi vaivata enempää kaikenmaailman emojeilla. Iltalääkkeet nyt vaan naamariin ja nukkumaan.

        Onneksi ei tarvii vielä käyttää mitään lääkkeitä. Kiitos huolenpidosta. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei tarvii vielä käyttää mitään lääkkeitä. Kiitos huolenpidosta. -ap

        Tutustutaan irl, niin kohta käytät😃


    • Anonyymi

      Ei tietenkään murheita tai mitään.
      Huvikseni täällä olen ikävöimässä varmaankin.
      Johan sä tossa itseki sanoit, kun on muutakin..
      Ajattelu Ei oikein helpota mitenkään joten jos et voi muuten Olla mitään niin älä sitte ees ajattele.
      Äläkä laita jos välittäminen ja ajattelu jää tänne ❤

      • Anonyymi

        Niin että uutta matoa koukkuun!


      • Anonyymi

        Okei. Näin tehdään. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Näin tehdään. -ap

        No mitä muutakaan jos et muualla välitä ja ajattele. Tai näytä mitään. Kyllä mä ihan täällä oikeesti oikeessa elämässä tarvitsen toista just nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että uutta matoa koukkuun!

        No eipä kuule kiinnosta uudet madot tai koukut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kuule kiinnosta uudet madot tai koukut.

        Joskus on vaan pakko tehdä ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vaan pakko tehdä ratkaisuja.

        No jos sun on pakko niin sit on, se ei tarkoita että mun olis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sun on pakko niin sit on, se ei tarkoita että mun olis.

        Lopeta mun ikävöinti.


    • Anonyymi

      Ettei sulla olis ihan muut nielessä?

      • Anonyymi

        Ei, kyllä se on vaan hän. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä se on vaan hän. -ap

        Et oikein vakuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oikein vakuuta.

        Älä siitä lannistu. Lue kohta uudelleen ja uudelleen, josko sitten uskoisit. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siitä lannistu. Lue kohta uudelleen ja uudelleen, josko sitten uskoisit. -ap

        Ei toimi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi enää.

        No kyllä siihen on keinoja. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siitä lannistu. Lue kohta uudelleen ja uudelleen, josko sitten uskoisit. -ap

        Sivusta, voi kun vaan kehtaisit ja sellasta.
        Välittäisit ja tukisit. Tulisit ja huolisit.
        En jaksa enää tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, voi kun vaan kehtaisit ja sellasta.
        Välittäisit ja tukisit. Tulisit ja huolisit.
        En jaksa enää tätä.

        Eikä tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tarvitse.

        Mitä sun mielestä ei tarvitse jaksaa? Tätä jotain mitä onkaan jonkun sairasta leikkiä? Kitua ja kärsiä? Elää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun mielestä ei tarvitse jaksaa? Tätä jotain mitä onkaan jonkun sairasta leikkiä? Kitua ja kärsiä? Elää?

        Ei kiinnosta vähääkään sun ikävöintis!


    • Anonyymi

      Totta .
      En ole unohtanut, mutta muuta niin paljon, että et ole mahtunut ajatuksiini.

      • Anonyymi

        Ei se mitään. Olen tottunut siihen -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään. Olen tottunut siihen -ap

        Ei pitäisi.
        Lopulta liian rankkaa.


    • Anonyymi

      Kaikki on hyvin. Miehestä tykkäilen kovasti edelleen ja siksi tämänkin avasin nyt. Sama mies mielessä, en tarkoita että olisit sinä ap.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Meitä kaipaajia täällä tuntuu riittävän. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Meitä kaipaajia täällä tuntuu riittävän. -ap

        Juu, ei millään erota kuka on se oma, jos kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. Meitä kaipaajia täällä tuntuu riittävän. -ap

        Niinpä. Joskus kaikki saattaa kuitenkin olla myöhäistä joten kannattaa toimia sillon kun on mahdollisuus siihen. Voi olla ettet näe ihastustasi enää koskaan.

        Surullinen ja epätoivoinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Joskus kaikki saattaa kuitenkin olla myöhäistä joten kannattaa toimia sillon kun on mahdollisuus siihen. Voi olla ettet näe ihastustasi enää koskaan.

        Surullinen ja epätoivoinen mies

        Joo, tunne joka pitäisi olla mahtavaa, voi olla kyllä myös todella raastavaa. Mä onneksi tiedän että tulen häntä näkemään vielä. Toivon että sulla vielä menee asiat hyvin hänen kanssaan. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Joskus kaikki saattaa kuitenkin olla myöhäistä joten kannattaa toimia sillon kun on mahdollisuus siihen. Voi olla ettet näe ihastustasi enää koskaan.

        Surullinen ja epätoivoinen mies

        Luulenpa, että vika kerta oli jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa, että vika kerta oli jo.

        Miksi? En haluaisi kuin mahdollisuuden tutustua suhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tunne joka pitäisi olla mahtavaa, voi olla kyllä myös todella raastavaa. Mä onneksi tiedän että tulen häntä näkemään vielä. Toivon että sulla vielä menee asiat hyvin hänen kanssaan. -ap

        Niin. En oikein jaksa enää uskoa siihen, mut kiitoksia ja samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tunne joka pitäisi olla mahtavaa, voi olla kyllä myös todella raastavaa. Mä onneksi tiedän että tulen häntä näkemään vielä. Toivon että sulla vielä menee asiat hyvin hänen kanssaan. -ap

        Miten sä voit olla noin varma että tulet näkemään hänet ihan varmasti vielä, jos et edes viiti kysellä ja häiritä muuta kun palstalla 🤔
        Jos et vaivaudu oikeessa maailmassa ottamaan yhteyttä ja auttamaan.
        Sekö auttaa häntä murheissa että ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä voit olla noin varma että tulet näkemään hänet ihan varmasti vielä, jos et edes viiti kysellä ja häiritä muuta kun palstalla 🤔
        Jos et vaivaudu oikeessa maailmassa ottamaan yhteyttä ja auttamaan.
        Sekö auttaa häntä murheissa että ajattelet?

        Kyllä minä olen varma. Ja myös "vaivaudun" ottamaan yhteyttä silloin tällöin, jollen muuten näe. Ja hän myös tietää että voi ihan oikeassa elämässä ottaa yhteyttä jos jokin vaivaa. Tämä palsta on minulle enemmän niiden isompien tunteiden purkupaikka häntä kohtaan. En luule, että hän täällä lukee. En edelleenkään ole kukaan vakikirjoittelija, vaikka olenkin tänne raapustanut jotain viimeiset puoli vuotta aina kun siltä tuntunut. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? En haluaisi kuin mahdollisuuden tutustua suhun.

        On sulla ollut tuhansia mahdollisuuksia.
        Et vaan ole käyttänyt niitä.
        Ruikutat vaan tyhjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen varma. Ja myös "vaivaudun" ottamaan yhteyttä silloin tällöin, jollen muuten näe. Ja hän myös tietää että voi ihan oikeassa elämässä ottaa yhteyttä jos jokin vaivaa. Tämä palsta on minulle enemmän niiden isompien tunteiden purkupaikka häntä kohtaan. En luule, että hän täällä lukee. En edelleenkään ole kukaan vakikirjoittelija, vaikka olenkin tänne raapustanut jotain viimeiset puoli vuotta aina kun siltä tuntunut. -ap

        Sama.
        Otan tai olen ottanut aina oikeasti yhteyttä silloin tällöin.
        Todetakseni vain, että hän jää tyytyväisenä myhäilemään, että olen edelleen koukussa.
        Myönnän nielaisin syötin ja koukun aikoinaan kokonaisena. Nyt olen repinyt sen irti.
        Alan vältellä tosissani. Toimin niin, että meidän ei tarvitse enää nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama.
        Otan tai olen ottanut aina oikeasti yhteyttä silloin tällöin.
        Todetakseni vain, että hän jää tyytyväisenä myhäilemään, että olen edelleen koukussa.
        Myönnän nielaisin syötin ja koukun aikoinaan kokonaisena. Nyt olen repinyt sen irti.
        Alan vältellä tosissani. Toimin niin, että meidän ei tarvitse enää nähdä.

        Kuulostaa surulliselta, toivon ettet ole mies joka on saanut alle puolessa vuodessa minut aivan hämilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa surulliselta, toivon ettet ole mies joka on saanut alle puolessa vuodessa minut aivan hämilleni.

        Millainen mies ja missä?


    • Anonyymi

      Uskon siihen että jos todella välittää toisesta, niin näyttää sen. Aina ei pysty puhumaan suoraan, mutta on muitakin keinoja. Yksipuoliset rakkaudenosoitukset on kuluttavia.

      • Anonyymi

        Pikkuhiljaa alkaa tuntea itsensä typeräksi.


      • Anonyymi

        Niin, ja jos ei muualla kun palstalla höpise ei se ole välittämistä. Sivusta tämä naiselta joka ei usko enää vaan pelkkiin muka välityksiin ja ajatteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja jos ei muualla kun palstalla höpise ei se ole välittämistä. Sivusta tämä naiselta joka ei usko enää vaan pelkkiin muka välityksiin ja ajatteluihin.

        Kokemusta näistä.
        Silti mennyt uudestaan samaan ansaan.

        Nyt on taas aika irtottautua kokonaan.
        Se tarkoittaa isoja muutoksia, mutta kestän ne. Ri se sen pahempaa ole kuin tämäkään kiusaaminen; tyhjät tykkäämis- ja välittämisjutut.


    • Anonyymi

      Missä päin 'Ei kehtaa' tarkoittaa: Ei viitti?

      • Anonyymi

        Olisihan se sana voinut sekin olla. Mutta ei laiskassa mielessä, kuten sinä yrität sanoa. -ap


      • Anonyymi

        No esimerkiksi savossa ei kehtaa on tuota että ei viitsi.
        sivukommenttina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi savossa ei kehtaa on tuota että ei viitsi.
        sivukommenttina

        Joo, tämän tiedän, mulla on sukujuuria siellä päin. Mummo huasteli mulle koko lapsuuden. Kivaa seutua, mutta itse en meren läheisyyttä vaihtaisi helpolla mihinkään. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tämän tiedän, mulla on sukujuuria siellä päin. Mummo huasteli mulle koko lapsuuden. Kivaa seutua, mutta itse en meren läheisyyttä vaihtaisi helpolla mihinkään. -ap

        Meri on pelottava. Järvet on taas minun mieleen.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Tämän naisen terveiset sfääreihin: Alan pikkuhiljaa palautua massiivisesta stressikaudesta, olo on kun kastemadolla, haluan vaan olla..muuten kaikki ok, rintakivutkin paljastui vaan sitkeiksi selkävaivoiksi. Yritin ihastua kiinnostavaan muukalaiseen, mutta tuntui väärältä sydämessä. Ostin kalaa alennuksesta ja kutsuin ystävänkin syömään.

      Mitäs ap.lle itselleen kuuluu?

      • Anonyymi

        Kiitos kysymästä, siinä se menee... Tuli sellainen olo että piti tulla heittämään kaipaus ilmoille. Tsemppiä sulle tulevaan. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä, siinä se menee... Tuli sellainen olo että piti tulla heittämään kaipaus ilmoille. Tsemppiä sulle tulevaan. -ap

        Kiitti! Eiköhän se siitä taas mopo pärähdä käyntiin.

        Tiesitkö että jo muinaiset roomalaiset harrasti oman aikansa palstailua? Pienille lappusille kirjoitettiin kaipausviestejä ja rakkaudentunnustuksia ja sitten niitä tungettiin esim muurien kivien väliin. Aiheesta on tehty elokuvakin Rome ja Julia-teemalla.

        Omani ovat usein verellä kirjoitettuja..lol..sekin kait kertoo jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti! Eiköhän se siitä taas mopo pärähdä käyntiin.

        Tiesitkö että jo muinaiset roomalaiset harrasti oman aikansa palstailua? Pienille lappusille kirjoitettiin kaipausviestejä ja rakkaudentunnustuksia ja sitten niitä tungettiin esim muurien kivien väliin. Aiheesta on tehty elokuvakin Rome ja Julia-teemalla.

        Omani ovat usein verellä kirjoitettuja..lol..sekin kait kertoo jotain.

        Miten niin muinaiset roomalaiset. Tuollaista oli vielä 80-90-luvulla kun osa palstalaisista oli parhaassa naimaiässä. Veikkaan että suurin osa palstalaisista oli nuori silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti! Eiköhän se siitä taas mopo pärähdä käyntiin.

        Tiesitkö että jo muinaiset roomalaiset harrasti oman aikansa palstailua? Pienille lappusille kirjoitettiin kaipausviestejä ja rakkaudentunnustuksia ja sitten niitä tungettiin esim muurien kivien väliin. Aiheesta on tehty elokuvakin Rome ja Julia-teemalla.

        Omani ovat usein verellä kirjoitettuja..lol..sekin kait kertoo jotain.

        No hyvä että pärähtää. Kyllä tuo näytelmä/kirja on tuttu jollain tavalla. -ap


    • Anonyymi

      Olen keskittynyt viime aikoina itseeni ja omaan hyvinvointiin. En ole vuosiin voinut näin hyvin. Tietenkin yksi pyörii mielessä, mutta sille asialle ei voi mitään.

      • Anonyymi

        Oikea asenne. Asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen. Nautitaan elämästä.


      • Anonyymi

        Tapa itses The end


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa itses The end

        Mikäs sua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea asenne. Asiat tapahtuu jos on tapahtuakseen. Nautitaan elämästä.

        Siinä asenteessa ei vain ole yhtään rakkautta. Rakastunut kun ei tuohon pysty. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asenteessa ei vain ole yhtään rakkautta. Rakastunut kun ei tuohon pysty. sivusta

        Ymmärrän, jos on kovin rakastunut ja kaipaa toista. Mutta on hyvä muistaa välillä itsensäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs sua vaivaa?

        Häntä varmaan vaivaa kun olen elämäni kunnossa. Yleensä nuo sohvaperunat triggeröityy näistä. Kaikki pystyy tähän kyllä, harva ei lähde yrittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asenteessa ei vain ole yhtään rakkautta. Rakastunut kun ei tuohon pysty. sivusta

        Rakkaus lähtee itsestä. Kun hyväksyy itsensä, niin muutkin näkevät sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asenteessa ei vain ole yhtään rakkautta. Rakastunut kun ei tuohon pysty. sivusta

        No ei tuollaisessa marttyyri -asenteessakaan ole rakkautta. Pakkomielle joka pelottaa muut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus lähtee itsestä. Kun hyväksyy itsensä, niin muutkin näkevät sen.

        totta, rakkaus lähtee itsestä. Itse itseään ainakin kannattaa rakastaa, kun ei aina tiedä rakastaako kukaan muu,koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus lähtee itsestä. Kun hyväksyy itsensä, niin muutkin näkevät sen.

        Ne MUUT ON IHAN ERIASIA KUIN HÄN.Niille muille vois pistää kavion kuvan persiieeseen.Soromnoo MUUT!


    • Anonyymi

      muista että kaikki tulee aina huonona, takaisin sinne mistä on tullut. en kosta ei tarvii vaan se joka tekee ja järjestää ottaa sitä paskaa itse. sinne mistä on tuonut ja ottanut.

    • Anonyymi

      muista jos häiritset minua ja olet häirinnyt, otat itse takkiin. voit koska tahansa perustaa itse yrityksen tai tehdä mitä haluat. en minäkään muilla tee, joten kaikki kiusa ja tappio tulee teille itselle

      • Anonyymi

        Nukun , kun nukuttaa

        Syön , mitä mielin

        Ja ne kirjat


    • Anonyymi

      Ei tässä nyt mitään kummempaa hätää. Vielä.

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä, huomaavaista. Yhtä huomaavainen ajattelen hänenkin olevan.

      Elämäni menee eteenpäin omalla painollaan. Olen pohtinut itseäni ja tottumuksiani. Huomasin, että piintyneitä tapojakin voi ilmeisesti muuttaa. Olin luullut, ettei se ole mahdollista ilman suuria ponnistuksia. Toisin kuin olin luullut, ne voivatkin muuttua omalla painollaan. En sitten enää, tiedä, onko silloin kyse omasta yrityksestä vai siitä, että niin vain tapahtuu silloin, kun aika (tai ihminen) on kypsä. Ilman suurempia ponnistuksia. Ikään kuin kypsä marja tai omena putoaa maahan luonnostaan. Kypsyy ja luovuttaa. Heittäytyy omalla painollaan. Luopuu siitä painosta, jota itse kannatteli.

      Häiritsevät tavat siis voivat lakata vähitellen. Voi olla, että niiden pohjalla olevat tarpeet vain muuttuvat, täyttyvät tai sisäistyvät. Olen siis pohtinut syntyjä syviä. Ajatus hänestä on vähitellen etäisempi. Ajatus hänestä nyökkää, hymyilee lempeästi, mutta kävelee ohi. Ei pysähdy enää katsomaan silmiin. Sellainen on hänen haiku nyt.

      Toivon, että hän voi hyvin. Toivon kokonaisvaltaista onnen tunnetta hänelle. Muistan häntä.

      • Anonyymi

        Milloin aloitit tään elämäntaparemontin?Onko siitä enemmän aikaa kuin vuosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin aloitit tään elämäntaparemontin?Onko siitä enemmän aikaa kuin vuosi?

        Elämäntaparemontti kuulostaa siltä, kuin olisin toipumassa päihde, -syömis, -ja peliongelmasta. En tiedä, miksi näin, mutta omassa tapauksessani tarkoitin suhdettani mm. tähän palstaan ja kirjoitteluun täällä. Se tapahtui jaksottamalla lukemista. Ensin jaksotin aamuun ja iltaan. Sitten pelkkään aamuun ja nyt pikaiseen aamuun tai iltaan. En ole siinä niin tarkka. Tämä on tuore juttu.


    • Anonyymi

      Et värähtäle enää tännepäin - mikään ei ole hyvin💔

    • Anonyymi

      Kyllä naisella murheita riittää mutta ei hätää. Hän on se joka nauraa itselleen. 🤣👍

    • Anonyymi

      No me nyt kuitenkin vielä taatusti tavataan, ennemmin tai myöhemmin.
      Tiedän että sinäkin olet varma siitä.
      Ollaanhan me niinkuin vanhoja tuttuja.
      Oikein hyvää yötä rakkaalle miehelle, lämpimin ajatuksin ❤️

      • Anonyymi

        Sillä ampujalla taitaa olla kontrolloiva isä.

        Äiti on jees


      • Anonyymi

        Kivasti sanoit. Ja tiedän että tavataan, tai ainakin häntä tapaan vielä toivottavasti todella kauan. Hyvää yötä myös sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti sanoit. Ja tiedän että tavataan, tai ainakin häntä tapaan vielä toivottavasti todella kauan. Hyvää yötä myös sinulle.

        ☝️-ap☝️.


    • Anonyymi

      Ei ole hyvin.
      Ensimmäistä kertaa vuosiin tuli mieleeen että tappaisin itseni. Ei musta kukaan välitä.
      Työ on elämäni ja sekin on muuttunut paskaksi ja vedetty mattoa jalkojen alta vaikka olen työssäni ihan helvetin hyvä. Ei mulla ole enää mitään tarkoitusta.

      • Anonyymi

        Jos kaikki on jo paskaa, ei paskemmaksi voi mennä.
        Luulin.
        Olin väärässä. Kyllä voi.

        Silti katson loppuun asti, paljonko sitä paskaa yhdelle ihmiselle piisaa.


      • Anonyymi

        Tiedätkö Jeesus on todellinen ja voi auttaa sinua oikeasti. Kerro murheesi hänelle. Liian usein Hän on ihmisille se viimeinen, jolta apua pyydetään.


    • Anonyymi

      HP sinä psykopaatti!

      • Anonyymi

        Et mitään muuta keksinyt? -ap


    • Anonyymi

      Eimurheita tai mitään kuule, keksimällä saa keksiä millä antennin laittais vinoon

    • Anonyymi

      Ei ole hyvin. Eikä mua kukaan kaipaa. Enkä kaipaa ketään.

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️?

      • Anonyymi

        Ei osu nuo sydämet. -ap


      • Anonyymi

        Oliko nää nyt naisen vai miehen sydämiä?


    • Anonyymi

      Kaikki on tilanteeseen nähden hyvin. Toivottavasti sinullakin on. Ikävä on ja kaipuu… Etäisyys painaa jo ajoittain paljon mieltä ja puhe yhteyden uupuminen meinaa lannistaa välillä.
      Yhteyden tunnen silti joka päivä. Kiitos rakas siitä.

    • Anonyymi

      On hyvin ja paremmin vielä kun jätät minut rauhaan✌️♥️

      • Anonyymi

        En ummarra tata.


      • Anonyymi

        Hyvä tietää. Kiitos. -ap


    • Anonyymi

      On. Haluan sinua kovasti.

    • Anonyymi

      Heippa 🙋‍♀️,

      Nähdäänkö ulkona ohimennen arjessa?

      T, Nainen

      • Anonyymi

        never


      • Anonyymi

        Heippa. Ulkona tai sisällä arjessa. -ap


    • Anonyymi

      On kyllä kiitos kysymästä. Väsyttää niin pirusti, että äsken melkein nukahdin puhelimen ääreen. Mukavia unia ja kauniita unikuvia.

    • Anonyymi

      kaikki ei ehkä ole kovinkaan hyvin, mutta joskus oudolta tuntuvat asiat suojaavat elämän pahimmilta tilanteilta, koska vievät huomion, ja sinä tietenkin myös herättäessäsi enemmän kysymyksiä kuin vastauksia

    • Anonyymi

      Kiitos. Ajattelen sua myöskin. Selkään sattuu, muuten kaikki ok. Mukavaa viikonloppua sulle ❤️.

      • Anonyymi

        Kiva että ajattelet. Toivon ettei selkäsi ole pahasti mennyt.. Kivaa viikonloppua sullekin. ❤️ -ap


    • Anonyymi

      Nyt tuli väärään osoitteeseen, en ole nainen. Miksi tällaisia viestejä? Tarkastakaa yhteystiedoista ennen kuin lähetätte viestiä, voiko olla niin vaikeaa, ei millään pahalla.

    • Ainoa nainen joka kohdallani ei tajunnut kuinka tärkeä on ja oli pääsi liukumaan pois. Harmi mutta elämä on sellaista. Tiedän että tulee aika kun tämä kyseinen nainen katsoo parvekkeeltaan ylös tähtiin ja tuumaa että, kyllä se oli oikeassa.

      • Anonyymi

        Niin, ei kai ketään voi pakottaa toisesta tykkäämään, kuten omassa tapauksessa. -ap


    • Anonyymi

      Ei tässä mitään hätää ole. Murheet kuuluu niille jotka pelkää seurauksia.

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      ❤️ K­u­­­u­­m­­a­­t­­­ ­­­t­­­y­­­t­­­ö­t­ ­­­o­d­­­o­t­­­t­­­a­v­­a­t­­ ­­s­i­­­n­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18347909

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe