On tää uskomatonta et ei kerrota miten ainenkin suurin osa ei pääse allergioista.Itse tulin n.15v allergies kissalle kun meiltä luovuttiin kissasta.Sen jälkeen mis taloudessa kissa oli mun silmät turposi umpeen ,kutinaa nuhaa.Sit vuosi siitä luovuttiin koirasta ,sit tulin koiralle samanlailla allergiseksi.V.1982 muutin maalle ja allergiat oli mukana.Sit sain neuvoa ,ja ostin tyhjään navettaan vuohia.Vuohet vuonivat ja tuettiin juomaan vuohen maitoa ja elämä kirkastuu.Sit luoviin viel kotimaisesta viljasta ja tulin muutaman viikon jälkeen täysin terveeksi allergioista ja en tartte mut astma piippua(antihistaminic).Tuttavan 2v.poika oli läpi kehon maitoruvessa,rupesivat ottamaan meiltä vuohen maitoa.Noin kk niin pojalta hävisi korvatulehduksia ja iho ongelmat.Kokeilkaa ihmiset ruokavalioita.Joutuu luopumaan monesta mut olo paranee
Allergiasta irti
Anonyymi-ap
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379