Voisitteko suositella Oululaisia yleishyödyllisiä/yrityksiä vuokranantajia?

Anonyymi-ap

Savuton, raitis, nainen, joka ei omista lemmikkieläimiä etsii itselleen vuokra-asuntoa Oulusta. Minun luottotiedot ovat kunnossa ja maksan vuokran ajallaan. Toivoisin, että asunto on mielellään 29m2 ja maantasakerroksesta tai toisesta kerroksesta.

Haluan vuokrata asunnon joko yleishyödylliseltä vuokranantajalta tai yritykseltä.

Asiallisia vastauksia pelkästään, kiitos.

42

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maksimivuokrana minulla on 581€/kk.

    • Anonyymi

      Miksi "yleishyödylliseltä yhdistykseltä", joka käytännössä on ay-liikkeiden rahankeräysautomaatti? Haluatko tukea rahoillasi poliittisia lakkoja? Kaupungissa on lukemattomia yksityisiä vuokranantajia, joiden asunnot sijaitsevat omistustaloissa ja jotka ovat paljon miellyttävämpiä asua rauhallisuutensa ansiosta. Usein paljon halvempiakin.

      • Anonyymi

        En vuokraa yksityisiltä, koska huonoja kokemuksia yksityisistä vuokranantajista. Yleishyödyllisistä vuokranantajista sen sijaan vain hyviä kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vuokraa yksityisiltä, koska huonoja kokemuksia yksityisistä vuokranantajista. Yleishyödyllisistä vuokranantajista sen sijaan vain hyviä kokemuksia.

        Onnea matkaan, varoitettu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vuokraa yksityisiltä, koska huonoja kokemuksia yksityisistä vuokranantajista. Yleishyödyllisistä vuokranantajista sen sijaan vain hyviä kokemuksia.

        M2-kodit Veteraanikatu 4 Intiö, rauhallisia ja siivoojat käy viikoittain, alakerroksissa pieniä yksiöitä, oma sauna ja iso parveke, kaikki palvelut lähellä ja silti tuntuu kuin maalla asuisi, on kauniit maisemat. M2-kodit on hyvä vuokranantaja ja kaupungin edullisimmat neliöt. (Koulukatua en suosittele, rauhaton.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M2-kodit Veteraanikatu 4 Intiö, rauhallisia ja siivoojat käy viikoittain, alakerroksissa pieniä yksiöitä, oma sauna ja iso parveke, kaikki palvelut lähellä ja silti tuntuu kuin maalla asuisi, on kauniit maisemat. M2-kodit on hyvä vuokranantaja ja kaupungin edullisimmat neliöt. (Koulukatua en suosittele, rauhaton.)

        Minäkään en uskalla enää yksityiseltä vuokrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en uskalla enää yksityiseltä vuokrata.

        Hehee, oletko vuokrannut asunnon Santerilta?!


    • Anonyymi

      Katso vuokraovi.com siellä on paljon näitä yksityisiä vuokran antajia. Ei täältä suoli24:sta asuntoa löydy.

      • Anonyymi

        En kuvittele löytäväni asuntoa täältä vaan ajattelin, että jospa täältä löytyisi joku joka antaisi vinkin jostain yleishyödyllisestä vuokranantajasta tai yrityksestä jolta voisi hakea asuntoa jolta en ole vielä huomannut hakea asuntoa.

        Oikotie on vähän huono asunnon etsinnässä. Siellä joutuu aina erikseen kysymään jokaisesta asunnosta, että onko vuokranantajana yksityinen, yritys vai yleishyödyllinen kun se ei useimmitenkaan lue erikseen ilmoituksessa.


    • Anonyymi

      Vuokraa vain yleishyödylliseltä niin pääset kaikkien juoppojen ja häirikköjen seuraan.

      • Anonyymi

        Mites yritykset sitten jotka vuokraa asuntoja?


      • Anonyymi

        Mihin sinä perustat tämän sinun väitteen? 🤔

        Minä olen nimittäin asunut vuokralla viimeiset 12 vuotta suurimmaksi osaksi vain yleishyödyllisillä vuokranantajilla ja minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia yleishyödyllisten kanssa. 👍🏽


    • Anonyymi

      Sivakka lienee ainut yhtiö, jonka voitto ei mene terrorismin ja vahingonteon rahoittamiseen.

      • Anonyymi

        Ja kallishan se on verrattuna yksityisen vuoraamaan.


      • Anonyymi

        Älä ota Tuirasta asuntoa🌻 mutta Laanilaa voin suositella, kauniit jokimaisemat ja keskustan palvelut lähellä ja paljon rauhallisempi kuin Tuira ja Myllyoja. Hintta ja Parkkisen kangas myös hyviä. Ainakin Sivakalla on asuntoja Laamannintiellä Laanilassa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos tästä linkistä. 👍🏽


    • Anonyymi

      Faktahan on, että jos haluat vuokrata kerrostaloasunnon rauhallisesta ja siististä taloyhtiöstä, ainoa järkevä vaihtoehto on yksityisen vuokralle asettama omistustaloyhtiön asunto. Kaupungin, Avaran, Lumon, Kojamon jne. vuokrakasarmiasunnot ovat arpapeliä, jossa häviämisen mahdollisuus on suuri. Jos joskus olet erehtynyt vuokraamaan joltain ketkulta vuokranantajalta (joiksi epäillään ainakin Santeria ja Paulaa), ei se tarkoita että heitä olisi kaikkialla. Kannattaa selvittää taustoja googlaamalla ja kyselemällä muilta sekä käydä katsomassa asuntoa. Esitteleekö asuntoa sen omistaja vai vuokravälittäjä? Siitä voi jo päätellä jotain.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän faktan myös!
        Hyviä yksityisiä vuokranantajia löytyy, ja hyviä taloyhtiöitä.
        Toki niissä myös häiriköt nopeasti laitetaan pihalle, joten asiallisesti pitää jokaisen asua, ja maksunsa maksaa.


      • Anonyymi

        Mihin sinä perustat tämän sinun väitteen? 🤔

        Minä olen nimittäin asunut vuokralla viimeiset 12 vuotta suurimmaksi osaksi vain yleishyödyllisillä vuokranantajilla ja minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia yleishyödyllisten kanssa. 👍🏽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sinä perustat tämän sinun väitteen? 🤔

        Minä olen nimittäin asunut vuokralla viimeiset 12 vuotta suurimmaksi osaksi vain yleishyödyllisillä vuokranantajilla ja minulla ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia yleishyödyllisten kanssa. 👍🏽

        Tuurilla ne laivatkin seilaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuurilla ne laivatkin seilaa...

        Eli sinulla ei toisinsanoen ole mitään faktoja tämän sinun väitteen tueksi vaan sinä menet ihan pelkällä "mututuntumalla" vain ja se ei ihan riitä perusteluksi minulle.


    • Anonyymi

      TA-asunnot. Heillä sekä vuokra- että asumisoikeusasuntoja tarjolla.

      • Anonyymi

        Vuokra-asunnot häirikkökolhooseja. Asumisoikeusasunto, maan kallein asumistapa.


      • Anonyymi

        Älä luota TA:n valheisiin.


    • Anonyymi

      Pekun vuokrakämppä oy tuirasta on hyvä ja luotettava firma.

    • Anonyymi

      Kuten tuolla joku aikasemmin totesikin, onnea matkaan vuokrakolhoosiin, onneksi vuokrasoppareissa on 1 kk irtisanomisaika

      • Anonyymi

        Vuokralla asumisessa ei ole mitään vikaa, joten voisitko ystävällisesti olla tuomatta tätä sinun negatiivista asennetta tähän keskusteluun kun pyysin nimenomaan vain asiallisia vastauksia.

        Ja tämä sinun kommentti ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen, joka oli että voisivatko ihmiset suositella hyviä yleishyödyllisiä vuokranantajia tai yrityksiä, jotka toimivat Oulun alueella vuokranantajina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokralla asumisessa ei ole mitään vikaa, joten voisitko ystävällisesti olla tuomatta tätä sinun negatiivista asennetta tähän keskusteluun kun pyysin nimenomaan vain asiallisia vastauksia.

        Ja tämä sinun kommentti ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen, joka oli että voisivatko ihmiset suositella hyviä yleishyödyllisiä vuokranantajia tai yrityksiä, jotka toimivat Oulun alueella vuokranantajina.

        M2-kodit on oikeasti hyvä ja oikeudenmukainen vuokranantaja, jolta lötyy myös joustoa ja neuvottelukykyä.


    • Anonyymi

      Älköön ainakaan kukaan nuori ihminen vuokratko asuntoa Heinäpää- Limingantulli-alueelta.
      Liekö Limingankadun seutu muuttunut ihan alamaailman alueeksi, vai miksikähän katujen kulmilla seisoksii päivittäin joutilaan näköistä huppupääväkeä kännykät kourissaan odottamassa jotain?
      Kohtapa ilmestyy odottajien luokse lippalakkimies tai pyöreäpyllyinen nainen....jaa, jaa...käsi taskuun sujahtaa....
      Lieneekö sitten laillista toimintaa kun asiaan ei puutu edes poliisi, mutta outoa on.

    • Anonyymi

      Maikkulan Puohitiellä on aloittajamuorille oikein hyviä ja rauhallisia asuntoja, samoin Talvikankaan Pyrytiellä. Puhumattakaan Rajakylän Tervakukkatien, Tuiran Myllytien ja Meri-Toppilan kerrostaloista.

      • Anonyymi

        Kuka vuokraa näitä asuntoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vuokraa näitä asuntoja?

        Sivakka, Lumo, Kojamo, TA, Avara...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka vuokraa näitä asuntoja?

        Oli höpökirjoitus nuo ovat Oulun vaarallisimpia paikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli höpökirjoitus nuo ovat Oulun vaarallisimpia paikkoja.

        Älä missään nimessä ota noilta alueilta minkäänlaista asuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä missään nimessä ota noilta alueilta minkäänlaista asuntoa.

        Aloittava muorihan luottaa yleishyötyllisiin vuokran antajafirmoihin. annetaan hänen itse päättää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä missään nimessä ota noilta alueilta minkäänlaista asuntoa.

        höpsistä, nuohan ovat Oulun vuokra-asuntojen kermaa, erinomaista yhteisöllisyyttä tarjoavia alueita ja kerrostaloja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittava muorihan luottaa yleishyötyllisiin vuokran antajafirmoihin. annetaan hänen itse päättää

        33 vuotias ei ole vielä "muori". Muuten hyvä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        33 vuotias ei ole vielä "muori". Muuten hyvä kommentti.

        Muorilta kaikin puolin vaikuttaa. Vai 33 vuotias. Aika typerä mimmi kun täällä tällaisai kyselee. Luulis ton ikäiselä olevan jo netti hallussa ja sieltälöytyy vuokran antajia pilvinpimein. Meikämimmillä ei tulis ikinä kuunapäivänä mieleen lähteä johonki vuokra kolhhoosiin.


    • Anonyymi

      Sivakka on hyvä ja luotettava

      • Anonyymi

        ... mutta asukkaat ovat toista maata. Riittää joka lähtöön ja osa jää jo asemalle...


    • Anonyymi

      Jokohan aloittaja on löytänyt kämpän ja päässyt nauttimaan vuokrakolhoosin naapurustosta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe