Vanhus ja kotiapu

Anonyymi-ap

Voiko tälläinen olla totta että jos vanhus omistaa asunnon niin ei saa mitään kotiapu ja nyt ku. Mentiin varhaan

12

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä kukkaan mitään kotiapua saa? Kotihoitoa sairaille annetaan korvausta vastaan

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­y­­m­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      No maksullista tarkoitinkin,mutta kun ei sitäkään kuulemma saa

    • Anonyymi

      Niillä on järjestelmät ihan sekaisin ja sit on henkilökuntapula siihen päälle. Että kyllä niillä on entistä kurjempaa ketkä on varhan kotiavun piirissä. Kannattaa tehdä ainakin hoitotahto (itsellä on Kanta.fissä) niin ettei väkisin pidetä hengissä, jos sellanen tulee.

      Ei pitäisi liikaa käyttää resursseja ns. vegepotilaisiin eikä väkisin pelastaa puolikuolleita, niinku vaikka mun yks sukulainen, joka sitten eli pari viime vuotta kaupungin piikkiin 4 seinän sisällä, ja verovaroja meni varmaan 150-200 000 hoitoihin kaikkiaan. Ei tasan tarkkaan tykännyt yhtään, että elvytettiin - näin luulen - eikä ole fiksua resurssien käyttöä.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      Tää hemmetin varha pilasi kaiken.

    • Anonyymi

      Pitää varmaan tehdä huoli-ilmoitus että saa vanhukselle apua

    • Anonyymi

      Varhaan kuuluu Loimaan lisäksi 26 kuntaa joten aika iso alue on. Ei oo ihme ettei kaikille riitä apua

      • Anonyymi

        Mutta on myös noin 23 000 työntekijää! Asukkaita on lähes 0,5 milj. mutta paljonkohan on kotiavun tai laitoshoidon piirissä työvoimasta ja asukkaista...?
        Ongelma oli paha jo ennen varhaa ja mä melkein arvaisin, että pahemmaksi menee vaan kun myllätään hallinto uusiksi.

        Mutta sitten esimerkiksi reseptien uusiminen sujuu hyvin, ainakin mulla, kun samana päivänä aina on uusittu, jos pyyntö jätetty ennen puoltapäivää. Näin siis vaikkei olis mikään kiire uusittava. Kyllä ottaa päähän se mitä tehdään ja millä palkalla, jopa lähtökohtaisesti elinikäiseksi tarkoitetut pitää uusia. Turhaa ja typerää resurssien haaskausta! Tuohan on semmosta kumileimasin hommaa, että siihen vois palkata kenet vaan 😉

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on myös noin 23 000 työntekijää! Asukkaita on lähes 0,5 milj. mutta paljonkohan on kotiavun tai laitoshoidon piirissä työvoimasta ja asukkaista...?
        Ongelma oli paha jo ennen varhaa ja mä melkein arvaisin, että pahemmaksi menee vaan kun myllätään hallinto uusiksi.

        Mutta sitten esimerkiksi reseptien uusiminen sujuu hyvin, ainakin mulla, kun samana päivänä aina on uusittu, jos pyyntö jätetty ennen puoltapäivää. Näin siis vaikkei olis mikään kiire uusittava. Kyllä ottaa päähän se mitä tehdään ja millä palkalla, jopa lähtökohtaisesti elinikäiseksi tarkoitetut pitää uusia. Turhaa ja typerää resurssien haaskausta! Tuohan on semmosta kumileimasin hommaa, että siihen vois palkata kenet vaan 😉

        lajijasuris

        ...ja kauhee kontrasti siihen, että joskus kodinhoitajat ehti olla jonkun luona parikin tuntia. Tietty ihmiset ei sillon niin paljon pötköttänyt laitoksissa, mutta onhan vanhusten tilanne kokobnaisuutena kai sentään paljon parantunut vuosien mittaan. Rahaakin on yhteiskunnassa paljon paljon enemmän ja samoin teknologisia apuvälineitä, että kyllä tässä vanhusten avussa on paljon kyse myös arvopohjan muutoksesta - tahallaan aliresursoidaan!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Haluaisin kans tietää paljonko on kotiavun piirissä työntekijöitä.ja että mikä tässä on takana kun ei apuja anneta,vaikka vanhukset siitä maksaa, koska haluavat asua kotona eikä missään laitoksessa. Halvemmaksi kuitenkin tulis tää kotiapu myös kunnalle.
      Onhan tietysti näitä firmoja mitkä mainostaa kotiapua, mutta millaista se sit on se kotiapu kun heillä on kaikkee muutakin apua tarjolla ja kuinka kallista se on.

    • Anonyymi

      Näkyy näitä kotiapuja olevan kun tänäänkin aamulla niitä meni 2kpl seppälänkatu 12. Miks niitä ei sit kaikille huonokuntosille vanhuksille anneta

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍑 K­­­u­­­u­­m­a­t­­ ­­t­­­y­­t­­­ö­­t­ ­­­o­­­d­­o­­­t­t­a­v­­­­a­­­t­ ­­s­i­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18348046

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      6
      960
    Aihe