Voi kun olis kaveri

Anonyymi-ap

Yksin on kurjaa. Haluaisi jakaa ajatuksensa jonkun kanssa ja halata joskus
ja saada halauksen.

31

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ooo, ei tuu, eikä tilata,

      kaverit on menneisyyttä
      taivaassa enkeltten ilona.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hommaa kissa tai koira..

      • Anonyymi

        Yksinäinen ei tietenkään voi hommata lemmikkieläintä, joka elää kauemmin kuin hän
        itseja lemmikkiä pitää hoitaa, koiraa ulkoiluttaa ja kissalle kantaa hiekkaa, ei pysty.
        Eikä lemmikki puhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäinen ei tietenkään voi hommata lemmikkieläintä, joka elää kauemmin kuin hän
        itseja lemmikkiä pitää hoitaa, koiraa ulkoiluttaa ja kissalle kantaa hiekkaa, ei pysty.
        Eikä lemmikki puhu.

        Juuu, ihan samaa mieltä,
        koiraa ja kissa pitäisi juoksuttaa lääkärissä ja neuvolassa jatkuvasti
        ei vanha ihminen itsekkää jaksa juosta lääkäreissä
        ei paljoo edes päivittäin ulkona
        vaikka ulkoilu olisi vanhuksellekki hyvin hyvin tärkeää ja tervellistä,

        paremminki joku saisi tulla vanhaa hakemaan ulos
        kun yksin ei jaksa edes pukeutua.

        vielä sitä sitten lemmikki eläimiä hankkimaan,
        ei kiitos enään sitä vastuuta hunokuntoiselle vahukselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäinen ei tietenkään voi hommata lemmikkieläintä, joka elää kauemmin kuin hän
        itseja lemmikkiä pitää hoitaa, koiraa ulkoiluttaa ja kissalle kantaa hiekkaa, ei pysty.
        Eikä lemmikki puhu.

        Ei siitä puhumisesta mitään hyötyä ole!
        Meillä oli papukaija, joka puhui sujuvasti 9 eri kieltä.
        Mutta naapurin kissa nappasi sen ja söi suihinsa.


    • Anonyymi

      Ei muuta kun suomi24 treffeihin profiilia laatimaan. Siinä tulee jo sinällään uutta puuhaa elämään ja piristää. Minä kokeilisin, siinä ei menetä mitään. On myös eläketapaamisia, rohkeasti kysäisemään toiselta yksin eläjältä, lähtisikö kävelemään päivälenkkiä.
      Kerran yritin saada kumppanin naiselle, joka päivittäin valitti yksinäisyyttään ja kumppanin puutetta kun oli jäänyt pari vuotta sitten leskeksi. Löysin fiksun, täyspäisen, koulutetun entisen virkamiehen, johon tämä nainen: pitäisi olla pidempi, en minä tuota halua. Vieläkin on yksin ja varmaan pysyy. Niin että kannattaa pitää tavoitteet kohdallaan.

      • Anonyymi

        jooo heh heh, vanha tulis huijatuksi niilläki treffi palstoilla,

        jopa " rakkaus-huijaus " nykyisin on hyvin muotia,

        moni vanhus on menttäny omaisuutensa jollekki ulkolaiselle nuorelle partasuiselle miehelle, heh heh hehee,

        jooooo että terffipalstoille, nyt nauraa jo viron susiki ehdotukselle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jooo heh heh, vanha tulis huijatuksi niilläki treffi palstoilla,

        jopa " rakkaus-huijaus " nykyisin on hyvin muotia,

        moni vanhus on menttäny omaisuutensa jollekki ulkolaiselle nuorelle partasuiselle miehelle, heh heh hehee,

        jooooo että terffipalstoille, nyt nauraa jo viron susiki ehdotukselle,

        Minä en ainakaan edes uskaltaisi mennä millekkään treffi sivuille , olen kai niin vanhanaikainen,
        Moni on löytänyt sellaisista sivuilta kumppanin itselleen , niin että kiva heille . Mutta luulen ettei se sovi kaikille ihmisille .
        Muistan nuorena kun tytöt laittoivat kirjeenvaihto ilmoituksia ja sitten lukivat niitä vatauksia innoissaan, en siihenkään touhuun yhtynyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jooo heh heh, vanha tulis huijatuksi niilläki treffi palstoilla,

        jopa " rakkaus-huijaus " nykyisin on hyvin muotia,

        moni vanhus on menttäny omaisuutensa jollekki ulkolaiselle nuorelle partasuiselle miehelle, heh heh hehee,

        jooooo että terffipalstoille, nyt nauraa jo viron susiki ehdotukselle,

        Lienet helposti höynäytettävissä. Onkin parempi, että enää jatka treffipalstoilla. Moni voisi epäillä sinuakin.


    • Anonyymi

      Onko kellään muulla kokemusta suomi24 treffeistä ?

      • Anonyymi

        ei ooo, mutta aaaaatellu on, ei vaan ole kehannu mennä kun tietää ettei siellä oikeita kavereita löydy kuitenkaan, pelkkiä höpöttäjiä ja hujareita,


    • Anonyymi

      onko alotuksentekijä nainen vai mies,

      jos mies niin vois aatella enemmäki juttua, terv. e n t i n e n kaunotar, heh,

      nykyinen naispuolisnen vanha frankkestain
      mutta hyvä ihminen.

    • Anonyymi

      täällä kahdeksankympisten palstalla on joku luonnevikanen määräilemässä
      nyt hän on päättäny estää vanhusten juttutuokiot
      koska joku tai jotkut mielipiteet eivät ole hänen mieleisiään,
      on kysymys häiriintyneestä narsistiluonteisesta henkilöstä,
      kaikki varmaanki tietää sen vakituisen kaikkia mollovan mittivan kirjoittajan joskus eitti itseään entiseksi oettajaksi, heh,


      koitetaan kestää, mehän olemme vain ihmisiä,
      kyllä kai yksi luonnevikanenki mahtuu joukkoomme,
      luulisin, tai haittahan se tietenki on meille muille,
      mutta minkäs temme,
      hän häiriköi näillä palstoilla varmasti niin kauan kuin on elävien kirjoissa,

      pidetään silti kivoja juttuja yllä, onhan se meidän vanhusten viihdettä yksin viettäessä loppuelämän kurjuuta,

    • Anonyymi

      Joku kiero manipuloi taas sekä 70 plussaa että 80 plussa.

    • Anonyymi

      Sinä Anonyymi 2024-04-05 10:42:49 ja muutkin
      Totta että huijauksia sattuu. Siksi juuri on hyvä treffilinjasta kysyä vertais-arvointia palstalla. Tuskin aloittaja 30-vuotiasta havittelee, eiköhän suunnilleen ikäistään. Ja aina pitää aloittaa sillä että ensin tapaa ja sitten vasta alkaa enempi yhteyttä pitämään. Jos on niin kaukana ettei tapaaminen ole mahdollista, on parasta lopettaa alkuunsa. Silloin juuri voi olla kyseessä huijari.
      Oli pitkä suhde joka päättyi kuolemaan ja nyt on uudenpi, aika pitkä jo sekin. Paria henkiköä tapasin kahvilassa mutta ei löytynyt yhteistä säveltä. Olen tosi varovainen aluksi, epäluuloinenkin ja se kannattaa. Mutta pääosin ihmiset siellä ovat tosissaan ja todella etsivät toista ihmistä.

      • Anonyymi

        Jos tämän ikäiset pelleilevät muitten ihmisten kustannuksella täytyy olla aika paljon
        päässä vikaa ja kyllähän sitä vikaa tässä iässä jo tuleekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämän ikäiset pelleilevät muitten ihmisten kustannuksella täytyy olla aika paljon
        päässä vikaa ja kyllähän sitä vikaa tässä iässä jo tuleekin.

        Niinhän sellaisilla onkin vikaa päässä. Niitä kutsutaan häiriköksi . Ne jotka uskaltavat mennä deitti sivuille ivat rohkeita , itse en uskaltaisi , ja jos menisin niin tiedän heti kokeilemattakin mikä tyyppi minulle vastaisi . Siksi en kokeile edes .
        Mieheni täti joka oli yksinäinen oikein kaunis nainen höpötys aina että jos löytäisin miehen itselleni, lopulta mieheni sanoi ettei kukaan tänne tiedä tulla sinun ovikelloasi soittelemaan , itse on oltava näkyvissä . Hän oli epätavallisen kaunis nainen , muuta yksin vaan oli loppuun asti . Luulossa että jostain putkahtaa hänen eteensä mies .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sellaisilla onkin vikaa päässä. Niitä kutsutaan häiriköksi . Ne jotka uskaltavat mennä deitti sivuille ivat rohkeita , itse en uskaltaisi , ja jos menisin niin tiedän heti kokeilemattakin mikä tyyppi minulle vastaisi . Siksi en kokeile edes .
        Mieheni täti joka oli yksinäinen oikein kaunis nainen höpötys aina että jos löytäisin miehen itselleni, lopulta mieheni sanoi ettei kukaan tänne tiedä tulla sinun ovikelloasi soittelemaan , itse on oltava näkyvissä . Hän oli epätavallisen kaunis nainen , muuta yksin vaan oli loppuun asti . Luulossa että jostain putkahtaa hänen eteensä mies .

        Ei kai kukaan ulkonäön perusteella valitse ystäviään ?
        Ei kauneus ole mikään valtti.
        Kyllä ne on ihan muut omaisuudet, joilla ystäviä saa.


    • Anonyymi

      Ihan niin, joskus tulee mieleen että kun olis joku jonka kanssa puhua , aikuinen , oman ikäinen ihminen .
      Ei se yksinolo kaikkina päivinä ole mukavaa. Mutta niinhän se on niin monilla jotka ovat jääneet leskeksi , ja vaikea solmia uusia tuttavuuksia .

    • Anonyymi

      Minä nautin yksin olosta. Ei minua haittaa, vaikka ystäväni ovat kaikonneet, samoin sukulaiset. Ilahdun puhelinsoitosta tai tekstiviestistä. Ne riittävät yhteydenpidoksi. Toisinaan käyn jonkun tutun kanssa syömässä keskikaupungilla.

    • Anonyymi

      Kyllä Anakin totista sukupuplta edustavalta kumppanilta odottaisi muutakin kuin halauksia ja keskustelua.

    • Anonyymi

      Yksin eläen dementoituu.

    • Anonyymi

      Mitt hyötyä puolisostakaan on , jos sen kanssa eletään mykkäkouluanp a pari kertaa päivässä.

      • Anonyymi

        Voihan hänen kanssaan riidellä ja on varma, että ei vastaan sano.

        Oli minullakin mies, joka voi olla parikin viikkoa puhumatta minulle, mutta kun vieraita tuli, niin silloin unohti mykkäkoulunsa ja oli niin "vieraskoree", että kaikki hyvin meillä.


    • Anonyymi

      Valitse joku, jonka kaveri haluaisit olla. Rupea kaveriksi.

    • Anonyymi

      Minusta olis kiva kun olis ruokaseuraa. Itselle ei huvita kokata, kuittaan ateriat puurolla tai kahvilla ja voileivillä.

    • Anonyymi

      Kyllä kaveri olisi hyvä olla, ei tulisi niin pitkiksi päivät, vaikka kyllä minä teen aina jotain askaretta, siinä aika kuluu.
      Ristisanatehtävät, ne on mukavia ratkoa. Aina hyvä tunne, kun saa keksityksi "sanan"!

      • Anonyymi

        Ja oletkos huomannut että kun pitää esillä vähän vaikeampaakin ristisanatehtävää, esim. minulle Suomen kuvalehden kahden tähden ristikko. Kun otan uudestaan eteeni ristikon muutaman päivän välein, keksin aina pari sanaa lisää, vaikka jo oli ihan varma ettei ratkea enää yhtään. Aivot on niin kummalliset.


    • Anonyymi

      Runot on muistitikulla että ei haittaa vaikka poistit ne,
      kivat tietää tekosi.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ K­­u­u­m­a­­­t­­ ­­t­­y­t­­ö­t­ ­­­o­­d­­o­t­­­t­­­a­v­­­­­a­t­ ­s­­­i­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18348281

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe