Leluauto sopii siihen kuin nenä päähän.
https://cdn.motor1.com/images/mgl/3WA6BR/197:0:3108:2333/toyota-mobile-accessible-toilet.webp
Toy-otan käyttö passkahuussina.
9
302
Vastaukset
- Anonyymi
Tojotan gazuu racing luottaa tojota merkkiseen passkahuussiin.
- Anonyymi
Yaris Verso on kuin luotu mobiilivessaksi. Portapotti tavaratilaan ja se on siinä. Iso takaikkuna antaa hyvin valoa, näkee lukea vanhoja miestenlehtiä pidemmänkin session ajan.
- Anonyymi
En ainakaan uskaltaisi istua tuohon koppiin, voi pudota ruosteisen kopan läpi paskakasaan.
- Anonyymi
Toyotan uusin malli = Toi-let-ota kuralla kross geeärrr.
- Anonyymi
Tojota on sopiva ulkohuussiksi mökille.
- Anonyymi
Ongelmaksi muodostuu Toyota nopeasti ruostuva kori, eli ei siitä ole huussiksi kuin yhdeksi kesäksi ja vahvistetulla istuimella.
- Anonyymi
Siinä on perävaunu- business
Voitko kieltäytyä ?
ahdistus, ponnistus, helpotuksen huokaus. Toyota. - Anonyymi
Toyotasta ei ole muuksi kuin paskahuussiksi
- Anonyymi
Mutta Klongswagen sopii parhaiten kusiputkaksi. Tosin natsi haisee siinä pahasti.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565