Miten 12-vuotias ymmärtää olemaan ampumatta?

Anonyymi-ap

Jos ministeritasoa ja puhemiehistöä myöten kannustetaan tällaiseen räiskimiseen.

26

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Purra: "Antakaa minulle ase!"
      Halla-aho:"Haluan ampua näillä aseilla"

      • Anonyymi

        Pikku-Kalle: ”Antakaa minulle ase haluan ampua!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Kalle: ”Antakaa minulle ase haluan ampua!”

        Pikku-Kallen pikkuveli: ”Antakaa minulle vetipytty!”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-Kalle: ”Antakaa minulle ase haluan ampua!”

        Taidat olla noita vasukiusaajia tai kepulaisia.
        https://yle.fi/a/74-20081950


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Missä muualla on kamalampaa suunsoittoa kuin eduskunnassa? Sitten ne vielä televisiosta näytetään koko kansalle sellaiseen kellonaikaan, jolloin pienimmät koululaiset ovat jo tulleet kotiin. Sitten samat ihmiset syyllistävät muita aikuisia miettimään puheita ja kirjoituksia. Purran käytös puheineen, kuvineen ja kirjoituksineen suorastaan edesauttaa lapsiakin kokeilemaan samaa. Samoin Orpo, aina on syy jossain muussa kuin itsessä. Miltä luulette eduskunnassa naurajat ja huutelijat lapsista tuntuvan? Eli hallitus tekee mitä vaan, käyttäytyy miten vaan mutta syyllisiä ovat tavalliset kansalaiset ihan joka asiassa. Heistäkin ne puolustuskyvyttömät ovat suurimman lyttäämisen hallituksen mielestä ansainneet.

    • Anonyymi

      TYTTI TUPPURAINEN KERTOI, ON VAARALLISTA AJATTELUA OMA-ETU ENSI.

      • Anonyymi

        ASE NNETTANNE ARVOSTETAAN


    • Anonyymi

      Kyllä nyt on Riikan katsottava peiliin ja halpamaista itkeä nyt kyyn eleitä muka, kun ensin mässäilee ampumisella.

    • Anonyymi

      Edelleenkään emme tiedä mitään tekijästä ja muusta !!!

      • Anonyymi

        herkkä runopoika toimii hyvänä esimerkkinä edelleen 🤣


      • Mutta tiedämme mitä persut ajattelevat ja tekevät ja se on riittävästi. Pesut ovat väkivaltaa ihannoiva ja sitä käyttävä typeryksien poppoo..


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Mutta tiedämme mitä persut ajattelevat ja tekevät ja se on riittävästi. Pesut ovat väkivaltaa ihannoiva ja sitä käyttävä typeryksien poppoo..

        Vasut marssi hesassa terroristi tappajien puolesta.
        https://yle.fi/a/74-20063754


    • Anonyymi

      joku ehdotti että laitetaan vartioita koulu teille , esim, vapaaehtoisia. miksiköhän se ei mennyt läpi

    • Anonyymi

      DEMARI ON TYHMÄ.

      EMÄTYHMÄ.

      HAHHAHHAAA.

      JA POOOIS.

      • Anonyymi

        Suomen suurin ja puolue herättää persuissa raivoa ja kateutta.


    • Anonyymi

      Eduskunnan puhe"mies" joka toivoi julkisesti Kreikassa panssareita jyräämään mielenosoittajia ja mietti olisiko vankilatuomio pienempi paha kuin mielihyvä homon ampumisesta, valtiovarainministeri joka julkisesti totesi että jos hänellä olisi ase, tulisi lähijunissa roimasti ruumiita ja sisäministeri joka julkisesti peukutti mediassa uutiselle missä kerrottiin pakolaisten hukkumisista välimereen. Kyllä asia on niin että mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

      • Anonyymi

        Todellakin puhemiehen scriptassa pohditaan onko se hyvä ampua epäilyttävää homoa päähän


      • Anonyymi

        Kohtele toisia niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan....ei muuta kuin pyssyjä ja hukkumista kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin puhemiehen scriptassa pohditaan onko se hyvä ampua epäilyttävää homoa päähän

        Nuo on kyllä vasuja KAIKKI.
        https://yle.fi/a/3-12140805


    • Anonyymi

      Niin kyllä toivois eduskunnassa mietitäis omaa käyttäytymistä! Ihan et miten puhutaan??

      • Anonyymi

        Onko Riikka tai ylipäänsä kukaan näistä immoslaisista höyrypäistä harkinnut ideologiansa tarkistamista...,,,


    • Anonyymi

      Onkohan riikka-petterillä ollut lääkärintarkastusta terveydentilasta? Lääkitys ei ole kohdallaan näillä taukeilla.

    • Anonyymi

      Pyssy-Jussin videoita katsellessa tajuaa ettei kannata ampua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe