…sai hienon aviomiehen. Joutuu heti avioliiton alkumetreillä selittelemään syitä aviomiehensä tekoihin. Piileskeleekö mies Katrien selän takana ja vaimo selittelee miehensä puolesta? Aikamoinen rikoshistoria on Ramonilla, ja kyllä hän on siihen ihan itse syyllinen. Raukkamainen Intin pakoilu kirsikkana kakun päällä 😳. No, aika näyttää, miten mies on muuttunut. Julkisuutta tuli Katrien mukana sen verran, että juorulehdet seuraavat tekemisiä.
Katrie Daler
6
1707
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään julkaistiin tämän pariskunnan ulosottorrkisterit. Melkoinen määrä ulosotossa. Samaan aikaan pariskunta postailee someen päivällisiään fine dining ravintolassa. Alkaa muistuttamaan mm Belorfin touhuja. Todellisuuden taju ja oma status aivan hukassa.
- Anonyymi
Ehkä nyt kuitenkin asiat muuttuvat parempaan suuntaan ja molemmilla on hyvä työpaikka ja pätevyys koulutus kunnossa. Kaikilla on menneisyys ja ihmiset muuttuvat ja kasvavat ja lapset viimeistään muuttaa vanhempien elämää vastuuseen.
- Anonyymi
Siinä kävi sitten äkkiä selville työnantajallalle, suvulle, kavereille ja ystäville syytteet ja talousasiat.
Mutta pääasia, että on hienoja kuvia, vaatteita ja dinnereitä.
- Anonyymi
Nyt katse eteenpäin ja uutta päivää kohti.
Perheenä hyvä jatkaa ja jättää kaikki taakse.
Ihmisillä voi olla vaikeita ajanjaksoja ja haaskat on tiukasti peräsä.
Kohta tää rauhottuu,ehkä olis hyvä pitää pieni sometauko ja yrittää keskittyä pienokaiseen joka kohta kruunaa onnen. - Anonyymi
Rakkaus voittaa!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18348819
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965