Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minä minä...?

Anonyymi-ap

Kun nyt on esiintynyt kahdenlaisia mielipiteitä, niin jätetäänpä asia raadin ratkaistavaksi;
Kumpiko on ns. Minä minä-tyyppi, sellainenko joka katsoo olevansa oikeutettu rikkomaan sääntöjä, vaiko sellainen joka katsoo velvollisuudekseen sääntöjä noudattaa?

23

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varaan molemmat ovat toistensa mielestä.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­N­­­y­m­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kakki on ystävä. Hän on luotettava.

    • Anonyymi

      Mä osaan tän mä osaan ton,
      oon jätkä mahdoton.
      Minimaalinen on määrä mua parempien.
      Tasoisiani on turha ees täältä alkaa kattelee,
      joku päivä peilin kanssa naimisiin mä meen.
      No se on minäminäminä,
      minäminäminä,
      minäminä eikä kukaan muu.
      Minäminäminä, minäminäminä,
      minäminä eikä kukaan muu.
      Minäminäminä minäminäminä, jeejeejee.
      Se on minäminäminä minäminäminä minäminä
      minä minäminäminäminäminä,
      eikä kukaan muu.
      Älykäskin suurinpiirtein, intellektuelli oon
      On järkee pantu älyttömästi alle kuontalon
      Mutta mistähän kummasta juttu tääkin johtunee
      Kun johonkin istuun meen niin pöytä pikkuhiljaa tyhjenee
      No se on minäminäminä,
      minäminäminä,
      minäminä eikä kukaan muu.
      Minäminäminä, minäminäminä,
      minäminä eikä kukaan muu.
      Minäminäminäminäminäminä, jeejeejee.
      Se on minäminäminäminäminäminäminäminä
      minäminäminäminäminäminä,
      eikä kukaan muu.
      Se mua hämmästyttää,
      se mua kummastuttaa,
      että miten näin ylimaallisen häikäisevän ihanasta
      ihmisestä voidaan sanoa,
      että oon universumin suurin virtsapää.
      Minäminäminä, minäminäminä,
      minäminä eikä kukaan muu.
      Minäminäminä, minäminäminä,
      minäminä eikä kukaan muu.
      Minäminäminäminäminäminä,
      jeejeejee.
      Se on minäminäminäminäminäminäminäminä
      minäminäminäminäminäminä,
      eikä mikään eikä kukaan muu.

    • Anonyymi

      Sääntöjen rikkojat joutuu jossain vaiheessa sitten linnaan.Joten mieti itse kannattaako hankkia ikävyyksiä ja pilata asiat naapureiden ym kanssa..

      • Anonyymi

        Mitä teet kyttääjille mummoille?Tosi rasittavaa.


    • Anonyymi

      Minä tiedän että olen oikeassa
      Tulin tänne koska naapuri möykkää 247. Joku tolkku täytyt olla noitten papanoitten kanssa jyskyttäävät yötä päivää bassot jytisee jengi ravaa röökisuussa ylös alas ovi kello soi.

    • Anonyymi

      Sääntö-Suomen lempilapset ovat säälittäviä lampaita :D

      • Anonyymi

        totta


      • Anonyymi

        Mitäs jos joku säännnötön lammas tulisi sinua vastaan autollaan sinun kaistaasi? Alkaisko säännöt tuntumaan ihan kivoilta? Tai joku vähemmän säännöistä piittaava tuikkaisi sinua puukolla kylkeen nakkikioskilla?


    • Anonyymi

      Minä olen paras, viisain ja kaunein ja teen kaiken oikein.
      Minulla on oikeus huomautella asiasta niille joilla ei noita ominaisuuksia ole.
      Myöskin tuon oman erinomaisuuteni esille aina kun mahdollista.
      Vain minä, huomatkaa, vain minä, ajan autoa oikein, liikun oikein, syön oikein, kannatan oikeaa puoluetta, olen oikean kokoinen ja näköinen ja käytän oikeita vaatteita.
      Muille minä saan huomauttaa asiasta aina tavatessani, mitäs ovat niin rumia, tyhmiä, lihavia, köyhiä, huonoja kuskeja, kannattavat väärää puoluetta, eivätkä syö samoja ruokia kuin minä, eivätkä muutenkaan omaa minun ylivertaisia tapojani.
      Mitä maailma olisi ilman minua?

      • Anonyymi

        Vanheta ja kuolla pittää kumminnii.


      • Anonyymi

        Tyypilinen joensuulainen somessa. Luonnossa aivan muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypilinen joensuulainen somessa. Luonnossa aivan muuta

        Oletko ihan tutkiskellut että muitten paikkakuntien ihmiset käyttäytyisivät jotenkin ihan erilailla kun niin joensuulaisia korostat?


    • Anonyymi

      Sinä kun kuolet alkaa Suomessa jyrkkä alamäki.hautuumaat on täynnä itsensä mielestä korvaamattomia miehiä ja naisia.

      • Anonyymi

        Entä nämä jotka eivät voi lähteä eläkkeelle kun tulevat eläkeikään, vaan jäävät vielä vuosiksi töihin koska ovat olevinaan niin korvaamattomia, eikä siellä muut osaa mitään...?

        Kuinkahan monta firmaa on mennyt nurin kun nämä joulupukit ovat lopultakin älynneet lähteä pois sieltä jaloissa pyörimästä?


    • Anonyymi

      Joo.kyllä nuoremmille töitä.aika on ajaut ohi kuitenkin moni vanhempi kun ei jaksa enää tehdä töitä alkaa kiukuttelee etsimään toisen työstä virheitä akkamaisuuden huippu.varmaa Iin pihi ettei raaski jäädä eläkkeelle tai muuten pönttö vikainen

      • Anonyymi

        En ymmärrä mikä logiikka on nostaa eläkeikiä tai antaa horiskojen notkua työpaikoilla 70 vuotiaiksi, kun samaan aikaan nuoremmat tarvitsisivat työpaikkoja kipeästi. Jokin tässä ei nyt täsmää.


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa kahvi pöydässä kehutaan miten pitkä työkemus sitten kun joudutaan töihin kauhean kova valitus jos aika on ohi niin se on.

    • Anonyymi

      60v olen lorvin työpaikalla tupakalla neljä kertaa päivässä työaikana puhun paskaa mustamaalaan nuolen mestareita on kyllä oma akkaluma osa kyllä pitää kierona en kestä sitä

    • Anonyymi

      Akkalauma joka firmassa yleensä

    • Anonyymi

      Kakki päässä on hyvä olla. Miksi muut eivät tajua nerouttani?

    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      😍 K­­u­­u­m­­­a­t­ ­t­y­­­t­­ö­­­t­­­ ­­­o­d­­o­­­t­­­t­­a­v­­a­t­ ­­­s­i­­n­u­­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18348892

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe