Kevättä rinnassa ihan tolkuttomasti!
Kaipailisin illastamaan ,keskustelemaan , saunomaan ja "venyttelemään" ihanaa naista Ahonkylään pienelle mökilleni :)
Yksi ihana olisi aika mukava juttu kun aurinko loistaa rintaa myöten , miksei pidemmäksikin aikaa :)
30-65 v noin.
Terveisin Ahonkylän tatutoiduin , 38v , 183cm normaali kroppainen naista kaipaileva.
Mitään suurmeisseliä ei ole tarjolla joten piukeet paikat plussaa.
Pääasia kuitenkin läheisyys , keskustelu, seksi .
Kevät energioiden purkautumista ja syvää yhteyttä toivottavasti.
Soittaen tai tekstiviestitse saa yhteyden , olen enemmän "vanhan liiton ihminen" kuin nykypäivän teknologiaa kumarteleva "digikansalainen".
Ota rohkeasti yhteyttä ja tosi tarkoituksella! :)
Janne , puh: nolla neljä kuusi yhdeksän neljä yksi neljä kahdeksan kaksi neljä
Sinä siro tai laiha , kypsä ihana nainen
11
691
Vastaukset 11
- Anonyymi
Joko on jonoksi asti tarjokkaita? 😀
- Anonyymi
Yhden pilasoiton olen vain saanut , ei muuta :I
Pitää alkaa kadulla katseleen "sillä silmällä" voimakkaasti vielä lisäksi :D
T. Janne (aloittaja) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden pilasoiton olen vain saanut , ei muuta :I
Pitää alkaa kadulla katseleen "sillä silmällä" voimakkaasti vielä lisäksi :D
T. Janne (aloittaja)Ehkä kannattaa poistua Ahonkylältä, enemmän katsottavaakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kannattaa poistua Ahonkylältä, enemmän katsottavaakin on.
Olen minä maailmaa kierrellyt,miljoonakaupunkeja takana sekä kuvottavaa kaupunkielämistä .
Ahonkylä on ihan ok paikka , vielä kun ihanan naisen kiehnäämään löytäisi sinne niin täysi paratiisi ;)
T. Janne (aloittaja)
- Anonyymi
Nyt on aloittajan lääkitys tarkistamisen tarpeessa...
- Anonyymi
Siellähän se "ammattilääkäri" huhuilee varmuuksiaan :D
T. Janne (aloittaja)
- Anonyymi
Jårmå tulee bemarilla tummelipurkin kanssa mielellään!
- Anonyymi
Jårmå voi tuoda bemarin pihoille ja painua tummelipurkin kanssa vaikka Viinijärven s-marketin kulmille odottomaan onneaan ;)
Voin tarjota kyydin entisellä bemarillasi ;)
T. Janne (aloittaja)
- Anonyymi
Liperissä on eroneita karaneita naisia korpikuusikoissa pilvin pimein. Hyvin ovat höveleitä jakamaan
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18348924
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021162
- 51975
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.130722En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48612- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa32478- 42470