Suoraselkäisesti otsikossa mainitut esittävät ja kannattavat Revon siirtämistä syrjään siihen kunnes oikeus on puhunut.
Tätä me kuntaiset Hintalta, Martinmäeltä ja muilta persuilta nyt odotamme.
Nyt katsotaan mihin heistä on, jos eivät toimi, tuomio on selvä, sylkeminen on heidän mieletään oikeaa käytöstä.
Äänestä
Haapavetiset odottavat nyt Martinmäeltä ja Hintalta toimia ja suoraselkäisyyttä
32
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Jopahan taas.
- Anonyymi
Ehdottomasti näin, mikään muu ei tule kysymykseen. Nyt on persuilla näytön paikka. Jäämme odottamaan.
- Anonyymi
Miten te jaksatte olla aina pilkkaamassa yhtä ja samaa henkilöä, ettekö te väsy koskaan ? olette kuin PAHAN HENGEN RIIVAMIA !
- Anonyymi
Pjärven persuja stalkkaava sskitso. Silkä töin 24/7.
- Anonyymi
Joo... Pahan "Ilkanhengen" riivaama...
- Anonyymi
Parhaita tai surullisimpia tapauksia nämä jotka eivät ole edes Haapavetisiä eivätkä tunne koko miestä.
- Anonyymi
Ainoa oikea tapa toimia. Toivottavasti puoluetoimisto hoitaa eron mainitulle valtuutetulle jos tuomio tulee.
- Anonyymi
Niinhän toki pitäisi tehdä mutta enpä kauheasti luottaisi persujen tekevän mitään oikeudenmukaista. Eivät ole tunnettuja sellaisesta.
- Anonyymi
Tälle aloitukselle vahva tuki. Toimikaa!
- Anonyymi
Asiaa! Tämä turvaa hallituksen ja valtuuston työskentelyn. Kuka haluaa mennä kokoukseen kun pelkona on solvauksen ja sylkemisen kohteeksi joutuminen? Työskentelyrauha kaikille. Myös toimittajille.
- Anonyymi
Ei sinne mennä, vaikka kuinka haluais, sinne mennään äänillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entistä toimittajaa kovasti nauratti, oli kuva samassa numerossa kuin uutinen "toimittaja haastoi valtuutetun oikeuteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entistä toimittajaa kovasti nauratti, oli kuva samassa numerossa kuin uutinen "toimittaja haastoi valtuutetun oikeuteen
Todennäköisestk tuomioistuin ehdottaa sovittelua näin lapsellisessa jutussa.
Lopputulos riippuu siitä, kuinka suuren osan kunniastaan loukattu kokee menettäneensä.
Älä poista tätä viestiä toistamiseen, mielipidevainosta voi joutua myös raastupaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputulos riippuu siitä, kuinka suuren osan kunniastaan loukattu kokee menettäneensä.
Älä poista tätä viestiä toistamiseen, mielipidevainosta voi joutua myös raastupaan.Syyttäjä on puhunut. Silloin ei enää sovitella.
- Anonyymi
Höpö höpö tarkoitushakuinen kepuvassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä poista tätä viestiä toistamiseen, mielipidevainosta voi joutua myös raastupaan.Minkä on mielipiteenvaino?
Meistä jokainen saa tästä julkisesta asiasta olla ihan sitä mieltä kuin on ja kuntalaiset saavat ihan varmasti toivoa, sanoa, esittää tai kysyä mitä haluavat. Herjaaminen, sylkeminen, lyöminen jne. ovat rikoslain alaisia mutta keskustelupalstoilla jokainen saa mielipiteensä sanoa kun asiassa pysyy. Vai voitko muuta väittää?
Eikös se persujen mantra nimenomaan ole, että pitää voida ihmisten sanoa, kaikesta ei tarvitse loukkaantua. Sitähän mm. Jani Mäkelä hokee joka ikisessä keskustelussa, suorastaan jankuttaa.
Muistutan vielä, että poliitikon tulee sietää kovempaa arvostelua kuin tavallisen kansalaisen.
Se on väärä tie, jos poliitikot yrittävät uhkailemalla, kuten sinä nyt, tukkia kansalaisten suut. Eikö vaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen ja valtuuston jäsenet menevät kokoukseen kutsun perusteella, ei joka kokoukseen erikseen äänestetä. Mitä ihmettä sinä höpäjät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä poista tätä viestiä toistamiseen, mielipidevainosta voi joutua myös raastupaan.Minä, ketjun aloittaja, en ole poistattanut ainotakaan viestiä, en edes tiedä miten sellainen poistaminen tehdään. Ei tulisi mieleenikään , mitäpä se minulle kuuluu mitä sinä tai joku muu kirjoittaa, minä vastaan omistani kirjoituksistani, jokainen tehkööt tykönään samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä poista tätä viestiä toistamiseen, mielipidevainosta voi joutua myös raastupaan.Voi, voi Ilkka.. olet taas ja aina haastamassa raastupaan. Monestikko pitää ottaa Marjuskasssa turpaan, että "luonto"vähä taittuu...
- Anonyymi
On teillä joutilailla aikaa vatvomiseen
- Anonyymi
No vatvomassapa sinäkin olet, yhtä joutilas siis.
- Anonyymi
Peukku tälle.
- Anonyymi
Eiköhän ne meidän paikalliset tiku ja taku pysy moottoripyöräjengien viitoittamalla tiellä. En kommentoi.
- Anonyymi
:D :D :D
- Anonyymi
Odottavan aika on pitkä ja tuskin mitään kuuluu asian tiimoilta ennen kuin päälliköltä tulee ohjeitus mitä saa sanoa ja mitä ei vain ollaanko kuin kusi sukassa .
- Anonyymi
Olisi ihana rauha ja kaikilla olisi mukavaa, ei tarvitsisi kirjoittaa.
Etkös tuossa itsekin ole täällä tyhjää toimittelemassa.
- Anonyymi
Menkää töihin senkin vetelukset, niin ei teillä aikaa jää suunsoittoonne täällä julkisesti, .
Kaikki jonnin joutavat päätään täällä vain aukoo ja asioista ette tiedä mitään !- Anonyymi
Maski päähän antipersu. Se yksinkertainen
- Anonyymi
Näytäpäs esimerkkiä, täällä vaan riehut, mee töihin vetelys. Lopeta suunsoittoa heti. Et tiedä yhtään mitään mistään. Piste.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18349094
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569