Vaikka olet palstalle kirjoitellut. En tee niistä mitään numeroa IR,voit olla aivan rauhassa siis.
Mutta älä myös luule että olen kovinkaan aktiivinen enää tänne. Tuntuu että samat asiat toistaa täällä itseään uudestaan ja uudestaan. Tuntuu kuin lukisi samaa kirjaa alusta loppuun.
Hyvää viikonloppua naiselle
Ei se haittaa
36
680
Vastaukset
- Anonyymi
Tarinaseppohan oot, et voi pidätellä itseäsi palstalta vaikka kuinka yrittäisit 🤭
- Anonyymi
Kaikissa meissä asuu pieni Seppo🤔
- Anonyymi
Sen voin myöntää. Mutta olen huono tarinoimaan.
- Anonyymi
Joo jep yhtään et kirjottele tänne ”naisena”
- Anonyymi
Voi hyvää päivää. Ja seuraavaksi feikkidialogi eikö vaan. Vannon että ei ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa.
Toisaalta on tyhmää yrittää todistella tänne yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Ja seuraavaksi feikkidialogi eikö vaan. Vannon että ei ole mitään tekemistä näiden asioiden kanssa.
Toisaalta on tyhmää yrittää todistella tänne yhtään mitään.Juu ei tarvii todistella kenellekään täällä mitään. Jokanen vetää kumminkin omat johtopäätöksensä ja ainahan ne menee vtuilleen. En minäkään aloituksia tee täällä. Kunhan kaipailen yhtä miestä välillä kommenteissa nekin yleensä menee väärälle kohteelle 🥹 järkevää siis tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei tarvii todistella kenellekään täällä mitään. Jokanen vetää kumminkin omat johtopäätöksensä ja ainahan ne menee vtuilleen. En minäkään aloituksia tee täällä. Kunhan kaipailen yhtä miestä välillä kommenteissa nekin yleensä menee väärälle kohteelle 🥹 järkevää siis tämä
Viisaita sanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisaita sanoja.
Eipä kyllä ole niitä ä ä ätmillä lä lä läl lä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä kyllä ole niitä ä ä ätmillä lä lä läl lä
Voi iekuna kiekuna
- Anonyymi
Niin oliko meillä joku sopimus ettei kirjoitella tänne?
No tuskin olet se minun ukkoni kuitenkaan..😉
Ja tuskin tunnistat kirjoitusten perusteella..
Joku kyllä nyt käyttää samaa hymiöitä mitä minä 🫤 joten jos tämä ☀️ näkynyt lopussa eilen ja tänään, niin eipä ole minulta.- Anonyymi
Hymähdin tälle kommenteille.
Tiedän että hän leikillään tänne tarinoi ja ehkä välillä jopa kirjoittaa provosoiva sävyyn.
Mutta se ei ole niin vaarallista, en siis suutu tai loukkaannu palstan sisällöstä. - Anonyymi
On sopimus minun (mies) kanssa. En enää tee aloituksia tänne, joten joku muu "mies" kyseessä. Kommentoin nyt vielä tähän kun huomasin tämän. Niin ja tuo hymiö juttu, voi kun ne saisikin sellaiseksi, ettei niitä voisi kopioida helposti, sehän olisikin melkein tunniste muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sopimus minun (mies) kanssa. En enää tee aloituksia tänne, joten joku muu "mies" kyseessä. Kommentoin nyt vielä tähän kun huomasin tämän. Niin ja tuo hymiö juttu, voi kun ne saisikin sellaiseksi, ettei niitä voisi kopioida helposti, sehän olisikin melkein tunniste muuten.
Oletko sopinut palstalla jonkun kanssa vai irl?... Anteeksi mutta nyt mä en ymmärrä yhtään. No ehkä ei tarvitsekaan
- Anonyymi
Tiedetään.
Osaat olla kuin en olisikaan, vaikka ollaan ihan rinnatusten.
Pyrin pysymään kaukana sinusta.- Anonyymi
Sä jaksat provoilla tai tehdä oman luulosi pohjalta asiat näyttämään pahemmalta kuin ovat.. Oletko kysynyt koskaan suoraan mitään?
Juokse karkuun sitten, en aio juosta perään.
Hyvää viikonloppua silti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä jaksat provoilla tai tehdä oman luulosi pohjalta asiat näyttämään pahemmalta kuin ovat.. Oletko kysynyt koskaan suoraan mitään?
Hyvää viikonloppua silti.Olen.
Liian monta kertaa.
Vastauksesi ympäripyöreää selittelyä, tekosyitä.
Susta vaan ei ole mun ottajaksi.
Olen hyväksynyt sen.
Ja unohdan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen.
Liian monta kertaa.
Vastauksesi ympäripyöreää selittelyä, tekosyitä.
Susta vaan ei ole mun ottajaksi.
Olen hyväksynyt sen.
Ja unohdan.Nyt tuli vähän väärälle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli vähän väärälle..
Millä perusteella muka? Miehen yksinhöpinää, ei kannata olla hattivatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella muka? Miehen yksinhöpinää, ei kannata olla hattivatti
Ei mene niin heikosti että kirjoittelen itseni kanssa. Aina siellä joku vastaa, en tosin tiedä kuka.
Ätmi varmaan sitten 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua silti.En juokse.
Tiedän, että et lähde perään. - Anonyymi
Muut on jo huomanneet, että välttelet mua muiden nähden.
Ja että minä en halua jäädä kanssasi kahden enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut on jo huomanneet, että välttelet mua muiden nähden.
Ja että minä en halua jäädä kanssasi kahden enää.Tämäkään ei osu.
Mutta vastataan. Ketkä muut?
Et halua jäädä kahden? Ei niin tule käymään ja hän tietää sen itsekkin.
- Anonyymi
Sulla on mun numero.
Miksi et käytä sitä?- Anonyymi
Katsotaan
Sano hoitaja - Anonyymi
Hyvä, jos oot sen hukannut.
Minäkin poistin numerosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan
Sano hoitajahoitaja
- Anonyymi
Luulla voi mitä vaan, tieto on eri asia.
- Anonyymi
En lähde tätä elämänviisautta sen enempää miettimään.
- Anonyymi
Joku matkii ja tietää tilanteita.
Sattumaako? - Anonyymi
Ei ole sattumaa
- Anonyymi
Gallupeilla saa paljon selville!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gallupeilla saa paljon selville!
Ai mistä?
- Anonyymi
Ootko koijannut muitakin?
- Anonyymi
Perjantailähtiäiset ja maanantaituliaiset häntä koipien välissä. Tuttu kuvio niin monella.
- Anonyymi
Sun selitykset alkaa jo kyllästyttää.
Toistat itse itseäsi.
Ei tämä homma näin etene. Jatku.- Anonyymi
Juu juu
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685