Töitä vailla.

Anonyymi-ap

Tietäisikö kukaan teistä, että missä päin Pirkanmaata on siivousalan töitä(laitoshuoltajan/terveydenhuollon ylläpitosiivouksia) tarjolla?

Selaan aktiivisesti kaikkia avoimia työpaikkoja ja niitä säännöllisesti myös haenkin, mutta tuntuu että mistään ei oikein tärppää vähäisen työkokemuksen takia. Mutta työkokemusta ei oikein pääse kertymään, kun ei tule valituksi työhön vähäisen työkokemuksen takia. :/

14

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Up.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Onko tutkinto ja näytöt suoritettu?

      • Anonyymi

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      onhan niitä aika kivasti tarjolla. Pirkanmaallakiin, Juurikaan alan koulutuksia edes vaadita. Työkokemus katsotaan toki eduksi. Tärkein valintaperuste on suomenkielen taito. Oma auto jos on käytettävissä niin eiköhän silloin nappaa melko laakista,
      Jos vielää mainitsee hakemuksen päälauseessa että on riski, vahvanlainen,tupakoimaton , työlle perso ja alta 40 vuotias niin soittoja tulee . Palkkataso tosin on mitä on mutta sen tiedät muutenkin
      Onko asenteesi tämä.
      https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/017/257/we_can_do_it2.png

      • Anonyymi

        Minä hain tällä minun julkaisulla sitä, että tietäisikö kukaan että missä päin Pirkanmaata on niin sanottuja piilotyöpaikkoja. Eli sellaisia mitkä ei tule välttämättä avoimeen hakuun ollenkaan vaan työntekijät rekrytoidaan esimerkiksi vaikka yrityksen sisältä?

        Minä selaan avoimia työpaikkoja ja haen niitä aktiivisesti, mutta useimmiten liian vähäinen työkokemus on se mihin työnsaanti kaatuu. :/ Eikä auta, vaikka olen alle 40, minulla on alan koulutus, henkilöauto käytössä jolla pääsen kulkemaan töihin ja fyysisesti olen hyvässä kunnossa.

        Haen yli 50työpaikkaa viikossa niin uskoisin, että minulla on aika hyvä asenne työnhakua kohtaan, koska haen työpaikkoja niin aktiivisesti ja kysyin vielä täälläkin erikseen asiasta neuvoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hain tällä minun julkaisulla sitä, että tietäisikö kukaan että missä päin Pirkanmaata on niin sanottuja piilotyöpaikkoja. Eli sellaisia mitkä ei tule välttämättä avoimeen hakuun ollenkaan vaan työntekijät rekrytoidaan esimerkiksi vaikka yrityksen sisältä?

        Minä selaan avoimia työpaikkoja ja haen niitä aktiivisesti, mutta useimmiten liian vähäinen työkokemus on se mihin työnsaanti kaatuu. :/ Eikä auta, vaikka olen alle 40, minulla on alan koulutus, henkilöauto käytössä jolla pääsen kulkemaan töihin ja fyysisesti olen hyvässä kunnossa.

        Haen yli 50työpaikkaa viikossa niin uskoisin, että minulla on aika hyvä asenne työnhakua kohtaan, koska haen työpaikkoja niin aktiivisesti ja kysyin vielä täälläkin erikseen asiasta neuvoa. :)

        50 työpaikkaa viikossa haku. Ohoh. Onkohan noin. Varsin utopiaa.
        miten pystyt jokaiseen kohdentamaan hakemuksesi.
        Ei hakemus ole lentolehtinen. Hakemuksessa täytyy olla koukkuja ja matoja
        juuri kyseiseen työpaikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 työpaikkaa viikossa haku. Ohoh. Onkohan noin. Varsin utopiaa.
        miten pystyt jokaiseen kohdentamaan hakemuksesi.
        Ei hakemus ole lentolehtinen. Hakemuksessa täytyy olla koukkuja ja matoja
        juuri kyseiseen työpaikkaan.

        Mikä siinä työpaikka määrässä kuulostaa sinun mielestä jotenkin uskomattomalta?

        Olisiko sinusta mukavaa, että kun keskustelet ihan asiallisesti niin joku tulee kyseenalaistamaan sinun sanomisia ?

        Aina, kun haen työpaikkaa niin katson että mitä niin sanottuja avainsanoja kyseinen yritys käyttää ja ujutan niitä minun työhakemukseen, jonka teen sen mukaan mihin yritykseen haen. Ja työhaastattelutilanteessa olen huomioinut sen, että minkälainen vaatetus yrityksen työntekijöillä on ja mukautan työhaastatteluun vaatetukseni siten että se muistuttaa kyseisen yrityksen vaatetusta.


      • Anonyymi

        Päivitin minun ansioluetteloa tämän sinun vinkin mukaan ja heti tuli kutsu työhaastatteluun, kiitos sinulle siis vinkistäsi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitin minun ansioluetteloa tämän sinun vinkin mukaan ja heti tuli kutsu työhaastatteluun, kiitos sinulle siis vinkistäsi. :)

        "onhan niitä aika kivasti tarjolla. Pirkanmaallakiin, Juurikaan alan koulutuksia edes vaadita. Työkokemus katsotaan toki eduksi. Tärkein valintaperuste on suomenkielen taito. Oma auto jos on käytettävissä niin eiköhän silloin nappaa melko laakista,
        Jos vielää mainitsee hakemuksen päälauseessa että on riski, vahvanlainen,tupakoimaton , työlle perso ja alta 40 vuotias niin soittoja tulee . Palkkataso tosin on mitä on mutta sen tiedät muutenkin
        Onko asenteesi tämä.
        https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/017/257/we_can_do_it2.png"

        Päivitin minun ansioluetteloa tämän sinun vinkin mukaan ja heti tuli kutsu työhaastatteluun, kiitos sinulle siis vinkistäsi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "onhan niitä aika kivasti tarjolla. Pirkanmaallakiin, Juurikaan alan koulutuksia edes vaadita. Työkokemus katsotaan toki eduksi. Tärkein valintaperuste on suomenkielen taito. Oma auto jos on käytettävissä niin eiköhän silloin nappaa melko laakista,
        Jos vielää mainitsee hakemuksen päälauseessa että on riski, vahvanlainen,tupakoimaton , työlle perso ja alta 40 vuotias niin soittoja tulee . Palkkataso tosin on mitä on mutta sen tiedät muutenkin
        Onko asenteesi tämä.
        https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/017/257/we_can_do_it2.png"

        Päivitin minun ansioluetteloa tämän sinun vinkin mukaan ja heti tuli kutsu työhaastatteluun, kiitos sinulle siis vinkistäsi. :)

        "onhan niitä aika kivasti tarjolla. Pirkanmaallakiin, Juurikaan alan koulutuksia edes vaadita. Työkokemus katsotaan toki eduksi. Tärkein valintaperuste on suomenkielen taito. Oma auto jos on käytettävissä niin eiköhän silloin nappaa melko laakista,
        Jos vielää mainitsee hakemuksen päälauseessa että on riski, vahvanlainen,tupakoimaton , työlle perso ja alta 40 vuotias niin soittoja tulee . Palkkataso tosin on mitä on mutta sen tiedät muutenkin
        Onko asenteesi tämä.
        https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/017/257/we_can_do_it2.png"

        :) Minä sain töitä, kiitos tämän sinun vinkin, kun päivitin minun ansioluetteloa. ^_^

        Kiitos hyvästä vinkistä. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "onhan niitä aika kivasti tarjolla. Pirkanmaallakiin, Juurikaan alan koulutuksia edes vaadita. Työkokemus katsotaan toki eduksi. Tärkein valintaperuste on suomenkielen taito. Oma auto jos on käytettävissä niin eiköhän silloin nappaa melko laakista,
        Jos vielää mainitsee hakemuksen päälauseessa että on riski, vahvanlainen,tupakoimaton , työlle perso ja alta 40 vuotias niin soittoja tulee . Palkkataso tosin on mitä on mutta sen tiedät muutenkin
        Onko asenteesi tämä.
        https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/017/257/we_can_do_it2.png"

        :) Minä sain töitä, kiitos tämän sinun vinkin, kun päivitin minun ansioluetteloa. ^_^

        Kiitos hyvästä vinkistä. 😊

        heips ! hieno homma että sait töitä. tv. vinkin antaja.


    • Anonyymi

      Ainakin meidän firma ulkoisti siivouksen ulkomaalaiselle joka tekee kevytyrittäjänä. Laskutusta voi venyttää loputtomiin niin näille ei käytännössä tarvitse maksaa ollenkaan. Kyllä jotkut isot yhtiöt vielä teettää suomalaisilla kun haluavat hyvää jälkeä. Kannattaa katsoa alihankkijoita jotka tekevät työtä isoille puljuille.

    • Anonyymi

      tässä yksi työkalu jolla etsiä firmoja joista voi kysellä töitä
      https://tietopalvelu.ytj.fi/
      Laittaa hakukenttään "Yrityksen tai yhteisön nimi"
      hakuehdoksi esimerkiksi "siivous"
      ja paikkakunta. Tulee listaus alan firmoista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe