Hei Kouvolan rallikerholaiset.
Jos olette sopineet, että tulette noutamaan kaveri täältä meidän kadulta esim. ilta seitsemältä, niin on turhan aikaista ilmestyä pörisyttämään sitä Baijerin rautaa kadunlaitaan jo vartinylikuuden.
Vai eikö kaverin tykö sisälle sovi mennä siksi aikaa, että hän saa solmion solmittua ja kengännauhat sidottua.
Pakko näköjään istua kolmevarttia joutokäyntiä jurnuttavassa pörisevässä autossa puhelinta nysväämässä ja progressiivista jumputusta kuuntelemassa.
Meillä ikkunalasit helisee samaan tahtiin herrojen metakkakoneiden kanssa.
PÖRRRRRRRRRRRRRR, PÖRPÖRPÖRPÖRPÖR
BumBumBum...BumBum...Bum...BumBumBum...Bum...BumBumBum...Bum...Bum...BumBumBum
Pörrrrrrrŕrrrrŕrrrrŕrrŕpörrörrörörörpörrrrrpörpö
BumpumpumBum...pummpummpumm..........
40 minutin kuluttua!
.....Bum...BumBumBum...BumBum...BumBumBum...PrömPrömPrömPrömPörrrrrrrrr...
Bum...BumBumBum...BumBum...
47 minuutin jälkeen on viimein tukka tötteröllä🤡🤡, simpsetit vinossa ja herrasväki poistuu paikalta.
Kaveria vaan odotan autossa
23
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, ja vielä lähtiessä muuten roimat kaasutukset, kun ei muuten keuli!
Tämä vaan unohtui äsköisestö, että näin.
BumBum... - Anonyymi
On sinulla vastuksia!
- Anonyymi
Eli osui ja upposi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli osui ja upposi!
miten noin järkyttävän matalaan otsaan mahtuu noinkin paksu naula? 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten noin järkyttävän matalaan otsaan mahtuu noinkin paksu naula? 🙈
Mitenkä on energiajuoma jullit?
Jaksaako Saksalainen moottori pitää kabiinin lämpimänä pelkällä joutokännillä näin talvikeleillä?
Entä kuka vaihtaa renkaat autoonne, kun pikitie loppuviimein vapun jälkeen paljastuu lumen ja jään alta?
Äläkä sano, että itse teet!
Vinkkinä, jos kuitenkin yrität, niin se pyörän mutteri sitten aukeaa samaan suuntaan, kuin limppapullon korkki.
- Anonyymi
No, arvatkaas, kun kesäilta tulee ja Baijerinrauta on mennyt epäkuntoon.
Jotkut luulee, että se vika siitä moottorista korjaantu kaasua pumppaamalla.
Kaksi näppynaamaista poikaa tuijottaa lippavinossa energiamehutörpöt kädessä konepellin alle, kun kolmas polkee kaasua ruorin takana.
Nämä "auton korjaus" puuhastelut alkaa siis usein klo. 21.30 ja myöhemmin.
PörrrrrrrrRö,RÖÖÖÖMmmmm!!, RÖÖÖÖÖÖMMmmmmmm!,RÖM,RÖM,RööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖMMMMMmmm!
Kyllä se vika sieltä Saksalaisesta motorista tulee ulos, kun oikeanjalan nilkan pitää 90 minuuttia yhtäkyytiä suorana.- Anonyymi
On sulla vastuksia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sulla vastuksia!
Mut sulla ei, kun toistat samaa..
- Anonyymi
Kerro osoite niin tullaan porukalla PRööMpÖÖÖtsPrööömBrrrooooåååäääiiiyyy
- Anonyymi
No täällä kaverin naapurissa!
On teillä osoite varmaan tiedossa. Kaverin ajatuksen juoksu sillä tasolla, että pelkäämpä hänen asustelevan vielä vuosia vanhempiensa elätettävänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällä kaverin naapurissa!
On teillä osoite varmaan tiedossa. Kaverin ajatuksen juoksu sillä tasolla, että pelkäämpä hänen asustelevan vielä vuosia vanhempiensa elätettävänä.Bensanäppi äitin muonissa.
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa, kun joku kertoi, että on erijänskää istuskella autossa mutustelemassa erilaisia irtokarkkeja ja ottaa väliin hörppy Hessu Hopo vaapukkamehuliinia?
- Anonyymi
Siitä tykkäät sinäkin! Ja kyylätessäai muita, vatkaat sitä jo kuollutta nahanpalastasi uskomattomalla innolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tykkäät sinäkin! Ja kyylätessäai muita, vatkaat sitä jo kuollutta nahanpalastasi uskomattomalla innolla.
Kaikenlaisia huohottajia (kyylääjiä) sielä autossa "kaveria vaan odottaa" bum, bum, bum...
Taidat itse kyylätä autosta jalan nousua näin kesäkeleillä!
Enkä nyt välitä tietää mitä käsitöitä rytmikkään musan kuuntelun ohessa teet.
- Anonyymi
On hienoa nähdä kuinka pidät itsesi kiireisenä!
Napostele niitä hassuja irtokarkkejasi ja Aku Ankka suklaa vatkulia.
Onhan Bemu katsastettu ja liikennevakuutus muistettu maksaa?- Anonyymi
Mahtaa vitutt... kun ei ole varaa edes bemuun.
- Anonyymi
Ei yhtään.
Eikä tosiaan tarvi kytätä autosta vieraita naisia "kaveri kovana", niin kuin luuseripojat pemareissaan.
Ja muista, että Vittu kirjoitetaan isolla lauseen keskellä!- Anonyymi
Sinun juttusi ja kaveri ovat täysin hyödyttömiä. Pehmä kuin mikä sinä olet. Ihan joka puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttusi ja kaveri ovat täysin hyödyttömiä. Pehmä kuin mikä sinä olet. Ihan joka puolelta.
Hyvin huomaa, että kirjoittelun takana on yksi ja sama ehkä hiukan huomionkipeä henkilö.
Voimia sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin huomaa, että kirjoittelun takana on yksi ja sama ehkä hiukan huomionkipeä henkilö.
Voimia sinulle.Edelleenkään ei varaa bemuun.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559