Millä konstilla saan isommat ryntäät lihoamatta muuten?

Anonyymi-ap

Onko vinkkejä, tarvis saada vähän uhkeutta kesäkaduille!?

20

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On siinä ongelmaa kerrakseen yli kasikymppiselle.

      Oletko mies vai nainen, mielipiteeni ei auta ongelmassa mutta kiinnostaa vanhaa pappaa.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­­y­­­m­­­f­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­N­­­y­­m­f­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Näin kysyy kypsymätön 80:ppinen säälittävää.

    • Anonyymi

      Kiva ajatus, kuolee raakileena n. 100 v.

    • Anonyymi

      Säälittävä aloitus.

      • Anonyymi

        Painu pois nuori mies roskaa kanssa!


    • Anonyymi

      Ostamalla saa isommat kyllä tarjontaa löytyy.

      • Anonyymi

        Käyttämällä uretaania.
        Yhdestä saumavaahtopurkista tulee 30 litraa ja sellaisen kun tyhjentää kumpaankin rintaansa, niin kesäksi onkin kunnon seurusteluelimet.


    • Anonyymi

      Hieno ja tärkeä aloitus kuten pitsin nypläys tai nojatuolin säähuolet

    • Anonyymi

      Olen äimän käkenä, jos naapurin mumma tulee rullaattorilla ja hommannut isot meijerit.

    • Anonyymi

      Mitä 80++++ enään isoilla ryntäillä tekee höh,

      pienet ja seivät ne ollappiitää,
      semmoset kouraan sopivat, ne eniten miehiä vetää puoleensa,
      muutenki ovat silmälle sievät katella,
      on kokoemusta asiasta,

      • Anonyymi

        Nälkähän siinä tulee katsellessa, jos rinnat ovat kuin kaksi paistettua kananmunaa.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, peräti virhi esitys, kun nainen kulkee tarjotin leuvan alla, jos vielä vanhus köpöttelee.

    • Anonyymi

      Ei kun laivaan ja lahden yli, siellä laitetaan kyllä lisää näkyvyyttä...

      • Anonyymi

        Ei tarvitse menä, kuin Mehiläiseen, sillä siellä minulla laitettin täytettä, mutta harmi, että ne nyt roikkuvat ja visvaa tulee niiden alle, koska ne eivät pysyneet kuosissa.

        Toki ne saa "törröttämään" rintaliivellä, mutta, mutta, kun ei kukaan enää katsele niitä enää, mutta olihan se kivaa silloin nuorena olla uhkea povinen, kun omat oli ne "paistetut kananmunat"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse menä, kuin Mehiläiseen, sillä siellä minulla laitettin täytettä, mutta harmi, että ne nyt roikkuvat ja visvaa tulee niiden alle, koska ne eivät pysyneet kuosissa.

        Toki ne saa "törröttämään" rintaliivellä, mutta, mutta, kun ei kukaan enää katsele niitä enää, mutta olihan se kivaa silloin nuorena olla uhkea povinen, kun omat oli ne "paistetut kananmunat"!

        Hei Kristiina muistan kun kerroit rintaostoksistasi ja miehesi kommenteista.


    • Anonyymi

      Syövän jälkeen apu löytyy ihan ostamalla.

    • Anonyymi

      Levee ahteri, vakauttaa kulkua, jos vain lonkat kestää.

    • Anonyymi

      Kyllä ne ovat ja pysyvät sellaisina kuin o vat. Usein ovat kuin kaksi vanhan ajan työrukkasta edessä hartioista vähän alaspäin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe