Imatran naistarjonta

Anonyymi-ap

Ei tältä kylältä kunnollista vapaata naista löydy. Täällä ei ole kuin läskejä ja tai hulluja tai molempia.

38

981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile vaihteeks miestä ! Persujen porukoista löytyy ruskeanreijänritareita niistä on joka toinen ! Sieltä saat suklaahuulta juuh !

      • Anonyymi

        Äänestä sinä demari-vasemmistoa, niin saat lisää mustaa käyrää maahan.


      • Anonyymi

        Tunnut puhuvan kokemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut puhuvan kokemuksesta.

        Ou Jee Ou Jee


      • Anonyymi

        Kokemuksestako tiedät ja miksi sitä tulit tänne kehumaan...saavutustasi.


      • Anonyymi

        Kokemuksella ko haastat.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä itellä on tarjolla.

      • Anonyymi

        Persut ei osaa ku pyllistaa kunnolla ei muuta ! Sellai ne vinkkaa yönsilmää toisilleen nam nam !


    • Anonyymi

      Persniekoissa paljon kaappiporukaa, sieltä irtoaa sukureikää.

      • Anonyymi

        Vihervasemmistolainen kaappihomppeli siellä ulisee puutteessa. Ehkä se sinäkin vielä saat pöllönsilmää joku päivä.


    • Anonyymi

      Eli ei naista, ainoastaan homostelua.

      • Anonyymi

        Vain Persu mies tietää että naiset ovat vain tiellä kun aletaan nus......


    • Anonyymi

      Tarkoititko, että myös noiden yhdistelmiä?
      "Tai molempia" -maininta tarkoittaa, että löytyy sekä hulluja että läskejä, mikä tuli selväksi jo ilman sitä toteamusta.

    • Anonyymi

      Demareissa on aika paljon "miehiä" jotka naista eivät kaipaa. Ja Vihreissä vielä enemmän. Sairasta joukkoa.

      • Anonyymi

        Persut on silti johtava sateenkaaripuolue !


    • Anonyymi

      Putinin hyökkäys Ukrainaan aiheutti kaiken muun murheen lisäksi naiskauneuden alasajon rajaseudulla.

      • Anonyymi

        Kyllä näin on! Venäläiset laatunaiset hävis ja paikalliset kyyniset läskit jäi. EI kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin on! Venäläiset laatunaiset hävis ja paikalliset kyyniset läskit jäi. EI kiva.

        Näinhän siinä kävi. Ainoastaa rumia läskejä ja persureikää tarjolla.


    • Anonyymi

      Paperi miesten muijat antaa!!!!

      • Anonyymi

        Näin on,ja ne kostuu jo katsekontaktista.


    • Anonyymi

      Keskustelun laatu 5/5.

      • Anonyymi

        Ei lisättävää.


    • Anonyymi

      Itse olen yrittänyt välttää tekemästä johtopäätöksiä ihmisen ulkonäöstä, kiinnostavammat ihmiset ovat melkein semmoisia jotka ei ensin väräytä viisaria mutta kun tutustuu niin viisari värähtääkin paremmin kuin sen "ulkonäöllisesti' värähtävän kanssa 😁.
      Joten rohkeasti treffeille ja avarakatseisesti. Kerran eletään joten miksi elää murheessa?

    • Anonyymi

      Voi voi ja voivoi eikö äidin pullamössö löydä naista itsellee.
      Meneppäs peilin eteen ja katso piiiitkäään.

    • Anonyymi

      Onhan niitä tekovehkeitä, ettei tarvi mitä pläsaa vetää poimuihin.

      • Anonyymi

        Fleshlight


      • Anonyymi

        Poimuajo on pelkkää asiaa t: Kaptain Kirk.


    • Anonyymi

      Sienimäellä ehdottomasti paras valikoima

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Yh:t olleet parhaimpia sängyssä, nuoret s:mäen tytöt eivät ole mukana sängyssä niinkun yh:t. Aamulla aina toinen tai kolmas kierros niin krapulakin pakenee ennenkuin valuu kotiinpäin 🎉


    • Anonyymi

      Itse lienet parasta A-luokkaa. Älykäs ja sympaattinen adonis, luulisin näin...

      • Anonyymi

        Älykääpiökin osaa naida. Se on jo vanha juttu.


    • Anonyymi

      Kunhan ei ole läski. En pystyisi menemään sänkyhommiin läskin naisen kanssa.

      • Anonyymi

        Pullea p...u on parempi kuin luu p...u


    • Anonyymi

      Kevään ensimmäiset siiderivalaat havaittu! Tästä se alkaa.

      • Anonyymi

        Kyllä siinä silmä lepää, kun tulee lämpimät ilmat ja kaskelotit laittaa piukat kesävaatteet päälle. Läski pursuu joka saumasta. Pitäähän ne huippumuodikkaat tatuoinnit näkyä🤢🤮


    • Anonyymi

      Viekää ne takaisin venäjälle.

    • Anonyymi

      Silloinhan olet kaltaistesi seurassa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe