Persuleikkuri toimii

Anonyymi-ap

Nyt eka kokemus persujen kelaleikkurista. Kelalta tuli lappu jossa sanottiin että vuokrani on 3,24 euroa liian suuri jotta eikun halvempaa asuntoa etsimään oli ohje.

30

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidänkö sinun vuokrasi sitten pitäisi maksaa? Mene töihin ja maksa itse laskusi äläkä kinua ilmaista rahaa!

      • Anonyymi

        Ketä on me? Paljonko teille tulisi henkeä kohen maksua? Missä kohden kinuan rahaa? Maksan itse laskuni ja en mene töihin. Pistähän edes jotain yritystä tuohon ärsyttämiseen, onnettomin pitkään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä on me? Paljonko teille tulisi henkeä kohen maksua? Missä kohden kinuan rahaa? Maksan itse laskuni ja en mene töihin. Pistähän edes jotain yritystä tuohon ärsyttämiseen, onnettomin pitkään aikaan.

        Asumistuistahan sinä juuri itkit, olet asunut yhteiskunnan kustannuksella liian kalliissa asunnossa. Kenenkä luulit ne asumistuet maksavan? No me veronmaksajat tietysti!
        Tyypillinen pummidemari jolle kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumistuistahan sinä juuri itkit, olet asunut yhteiskunnan kustannuksella liian kalliissa asunnossa. Kenenkä luulit ne asumistuet maksavan? No me veronmaksajat tietysti!
        Tyypillinen pummidemari jolle kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi.

        tyypillinen talikkokommunisti tiälä vinkuu,
        eihän se mitään veroja maksa,
        sehän vaan loisii duunarin taskusta kourituilla rahoilla,
        antakkee lissee rahhoooo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumistuistahan sinä juuri itkit, olet asunut yhteiskunnan kustannuksella liian kalliissa asunnossa. Kenenkä luulit ne asumistuet maksavan? No me veronmaksajat tietysti!
        Tyypillinen pummidemari jolle kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi.

        Se on tuo perseitten luetun ymmärtäminen sillä tasolla että eppäilyttää apukoulun jääneen kesken. Yritähän vielä kerran vastata ees yhteen nuista kysymyksistä. Pyydä äitiäs lukemaan ne sulle jos et ite ossaa. Lissään vielä yhen tosi vaikean, missä kohen itken jos ite maksan kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyypillinen talikkokommunisti tiälä vinkuu,
        eihän se mitään veroja maksa,
        sehän vaan loisii duunarin taskusta kourituilla rahoilla,
        antakkee lissee rahhoooo...

        Onko punukkapummin
        taikaseinä ummessa
        kun tiällä rahhoo vinkuuuuuu...?
        Mutta maltahan pikkusen,
        kolomen viikon piästä piäset torille
        haukkummaan porvarija ja laulammaan
        työnorjoo ja riistäjänruoskoo,
        jospa tuo etes vähä helepottas...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo perseitten luetun ymmärtäminen sillä tasolla että eppäilyttää apukoulun jääneen kesken. Yritähän vielä kerran vastata ees yhteen nuista kysymyksistä. Pyydä äitiäs lukemaan ne sulle jos et ite ossaa. Lissään vielä yhen tosi vaikean, missä kohen itken jos ite maksan kaiken?

        Vasuri kun kirjoittaa A:n niin se kohta väittää että se on O.
        Yleensäkin aina on ollut ihan sama kumpiko pää teillä ääntelee, ihan yhtä "fiksua" tulee molemmista...

        Ymmärrä nyt, että et sinä itse maksa kaikkea jos saat kelalta asumistukea ja ohjeen etsiä halvempi asunto.
        Mihin sinä asumistukea tarvitset jos itse maksat kaiken?
        Teille vasureille on omat rahat omia ja toisten rahat yhteisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasuri kun kirjoittaa A:n niin se kohta väittää että se on O.
        Yleensäkin aina on ollut ihan sama kumpiko pää teillä ääntelee, ihan yhtä "fiksua" tulee molemmista...

        Ymmärrä nyt, että et sinä itse maksa kaikkea jos saat kelalta asumistukea ja ohjeen etsiä halvempi asunto.
        Mihin sinä asumistukea tarvitset jos itse maksat kaiken?
        Teille vasureille on omat rahat omia ja toisten rahat yhteisiä.

        Mihinhän ne persut tökkii, kyselläänkö edustajilta. Lahkolaiset samaa kastia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumistuistahan sinä juuri itkit, olet asunut yhteiskunnan kustannuksella liian kalliissa asunnossa. Kenenkä luulit ne asumistuet maksavan? No me veronmaksajat tietysti!
        Tyypillinen pummidemari jolle kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi.

        Eläkeläispersukin saa asumistukea, kun vaan uskaltaa hakea. Tiedän sen ihan varmaksi, koska myin asuntoni halvalla pojan firmalle. Nyt olen eläkkeellä, asun siinä samassa asunnossa edelleen ja saan asumistukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkeläispersukin saa asumistukea, kun vaan uskaltaa hakea. Tiedän sen ihan varmaksi, koska myin asuntoni halvalla pojan firmalle. Nyt olen eläkkeellä, asun siinä samassa asunnossa edelleen ja saan asumistukea.

        Joten et siis itse maksa itse kaikkea, vaan yhteiskunta maksaa osan asumiskuluistasi asumistuen muodossa. Vai puutarhasi pensaistako ne asumistukirahat poimit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumistuistahan sinä juuri itkit, olet asunut yhteiskunnan kustannuksella liian kalliissa asunnossa. Kenenkä luulit ne asumistuet maksavan? No me veronmaksajat tietysti!
        Tyypillinen pummidemari jolle kaikki pitäisi tulla ilmaiseksi.

        Meillä ei ole muita pummeja kuin persut.
        Arto Satonen on malliesimerkki siitä minkä vuoksi asumistukimenot ovat karanneet, koko ukon elämä perustuu juuri tämän järjestelmän suomiin asumiskustannusten hilaamiseen kohtuuttomuuksiin.

        Tämä älykääpiö kuvittelee maksavansa kaikki asumistuet vaikka on pelkkä tukipummi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole muita pummeja kuin persut.
        Arto Satonen on malliesimerkki siitä minkä vuoksi asumistukimenot ovat karanneet, koko ukon elämä perustuu juuri tämän järjestelmän suomiin asumiskustannusten hilaamiseen kohtuuttomuuksiin.

        Tämä älykääpiö kuvittelee maksavansa kaikki asumistuet vaikka on pelkkä tukipummi.

        Enpä vaan nosta mitään tukia, en edes asumistukea, vaan maksan oikeasti itse kaiken.
        Tekisitte vasuripummitkin niin, olisi valtion rahatilanne paljon parempi kun ei tarvitsisi teidän asumistanne ja elämistänne rahoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä vaan nosta mitään tukia, en edes asumistukea, vaan maksan oikeasti itse kaiken.
        Tekisitte vasuripummitkin niin, olisi valtion rahatilanne paljon parempi kun ei tarvitsisi teidän asumistanne ja elämistänne rahoittaa.

        Näin sanoo urpo jonka näkökenttä on nenän mittainen ja vielä rää`än peitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo urpo jonka näkökenttä on nenän mittainen ja vielä rää`än peitossa.

        Kyrsiikö kun hallitus ei annakaan pummeille mielinmäärin ilmaista rahaa?


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kokoomus teki kaulakiikun johon persut työnsivät päänsä ja kristilliset veisaavat; "joutukaa sielut on aikamme tullut, jo kannatuksemme vierivi pois".

      • Anonyymi

        Uskokaa Mestariamme Papukaija G. Pula-Ahoa AAAAMEEEN AAAMEEEEN.


    • Anonyymi

      Eläkeläiset sähköautoilun maksajiksiko. Piipertäjien ajama sähköautoilun paapominen vähentää valtion verotuloja yhä enemmän, kun sähköautojen määrä lisääntyy. Polttomoottoriautot on valtiolle isoine verotuloineen oikea kultakaivos, mutta nyt halutaan lypsylehmä tappaa ja tulokset näkyy.

    • Anonyymi

      PERSUT = SUOMEN SYÖPÄ !

    • Anonyymi

      Persut hommas aikoinaan 35 000 siittiön jakelijaa Suomeen, lampaitahan täällä jo on. Yhdynnän jälkeinen tulos on joko yksi tai kaksi Persua.

      • Anonyymi

        Kyllä te punikit olette sitten fiksuja!
        Vaikka kyllähän se näkyy edellisen hallituksen aiheuttamista tuhoistakin, joiden korjaamista te välkyt yritätte nyt kynsin ja hampain vastustaa...😂


    • Anonyymi

      Just oikein, liian isoissa ja kalliissa kämpissä asuvat laiskimukset vaan kuriin. Ei yksin elävän mieli kuntoutujan tarvii asua kolmiossa, jopa keskustassa. Uimaharjussa on halpaa, Kelan laput voi täyttää netisdä.

    • Anonyymi

      Perseet on ensimmäinen puolue suomen historiassa joka on pettänyt kaikki vaalilupauksensa. Mutta siitä huolimatta perseet kumartakaa MESTARIA kumartakaa aamen aameen.

    • Anonyymi

      Hyvä ettei sepi petä kun ei tee mitään eikä lupaa mitään,haaveilee vaan kommunistilehti karjalaisen sivuilla.

    • Anonyymi

      Mistähän tuo rahapula oikein keksittiin? Jos valtiolta löytyy johonki junaradan pätkään n. 4,5 miljardia tuosta nuin vain niin luulis että rahaa on. Persujen kutsumat kunniakansalaiset 35 000 oliota ovat kupanneet valtiolta jo yli 10 miljardia ja homma jatkuu. Rahapulaa ei ole. Kaikesta maksat veroa paitsi hengitysilmasta. Duunarit, myös Perseet maksavat palkastaan n. 65% veroja, Eppäilen että tuo ns. rahapula on poliitikkojen keksimää.

      • Anonyymi

        Komunistivihreä valehtelee sujuvasti


      • Anonyymi

        Suurin rahapulan aiheuttaja ja muutenkin valtion talouden heikentäjä nyt ja tulevina vuosina on amerikkalaisen aseteollisuuden tukeminen miljardeilla ja idän suhteiden lopettaminen Isäntämaan ja EU:n vaatimuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komunistivihreä valehtelee sujuvasti

        Mikä tuossa on valetta?


    • Anonyymi

      Eli siis onko aloittajan omavastuu nyt se 3,24€ joka menee ruokarahasta? No hyvin kävi sitten. Vuokra on melkein täsmälleen sopivan kokoinen.

    • Anonyymi

      Pyytämään yleishyödyllisiltä säätiöiltä rahaa..
      Vasemmisto myönteinen plutoona AKT, miljoonien osake kaupasta 0% veroa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe