Telvision näkyvyys

Anonyymi-ap

Miksi ei telvisio näy Kalajoella kalakuja 6 talossa kunnolla, onko muilla ongelmia tässä talossa kysyy turisti.

41

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuulihäkkyrät vaikuttaa näkyvyyteen

      • Anonyymi

        Miten tuulimylly vaikuttaa television näkyvyyteen. Onko esittää mitään faktaa.
        Minä asun lähellä tuulimyllyjä ja on niin teräväpiirtolähetykset, että loukkasin sormeni sukkaa kutoessa. Auts.


    • Anonyymi

      Onko turistilla ohranjyvä silmässä. Silloin voi luulla mikroakin teeveeksi.

      • Anonyymi

        Tyhmä on turisti kun särkille on tullut. Mene hyvä ihminen ensi kerralla johonkin muualle.


    • Anonyymi

      Olet koittanut päissäsi katsoa sivusta täytettävää pyykinpesukonetta, jonka luukku on L+:en toimesta maalattu mustaksi ettei vaan pikkupyykki näy siitä pyykätessä...

    • Anonyymi

      5-tähden ***** Kalajoki - katso hyvä ihminen tähtiä sateessa ja tuulimyllyjä taivaanrannassa.

    • Anonyymi

      Kyse on tuulivoimaloiden aiheuttamasta häiriöstä josta ei ole pahemmin kerrottu julkisuuteen,koska se lisäisi tuulivoimaloihin liittyvää kritikkiä.

      • Anonyymi

        Itseänikin ihmetyttänyt radion huono kuuluvuus ja television näkyvyys. Asun Kalajoella. Sekö on sitä tuulivoimamyönteisyyttä että haitoista vaietaan visusti. Pää pensaassa päättäjillä..🫒🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseänikin ihmetyttänyt radion huono kuuluvuus ja television näkyvyys. Asun Kalajoella. Sekö on sitä tuulivoimamyönteisyyttä että haitoista vaietaan visusti. Pää pensaassa päättäjillä..🫒🙊

        Täällä v...u ole radio ikinä kuulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseänikin ihmetyttänyt radion huono kuuluvuus ja television näkyvyys. Asun Kalajoella. Sekö on sitä tuulivoimamyönteisyyttä että haitoista vaietaan visusti. Pää pensaassa päättäjillä..🫒🙊

        Käytän molempia netin kautta ja nou hätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseänikin ihmetyttänyt radion huono kuuluvuus ja television näkyvyys. Asun Kalajoella. Sekö on sitä tuulivoimamyönteisyyttä että haitoista vaietaan visusti. Pää pensaassa päättäjillä..🫒🙊

        Kyllä se on juuri sitä että nämä tuulivoimaloista haaveilevat eivät kykene näkemään totuutta eivätkä myönnä sitä,että tuulivoimaloista aiheutuu mm radiolle sekä tv lle ongelmia myös henkilöt joilla sydämentahdistin ovat vaarassa tuulivoimaloiden läheisyydessä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on juuri sitä että nämä tuulivoimaloista haaveilevat eivät kykene näkemään totuutta eivätkä myönnä sitä,että tuulivoimaloista aiheutuu mm radiolle sekä tv lle ongelmia myös henkilöt joilla sydämentahdistin ovat vaarassa tuulivoimaloiden läheisyydessä,

        Eli taas "asia on näin kun minä niin sanon". Ei se noin ole, tuo on vain sinun typerä mielipiteesi, ei faktatietoa.


    • Anonyymi

      Katsokaa netin kautta, jos jotain pitää katsoa. Tai hommatkaa suoratoistopalveluja. Vain köyhät juntit katsoo antennin kautta televisiolähetyksiä.

      • Anonyymi

        Hah hah! Onpa tosi luxusta katsoa netistä ohjelmia! Myllymies neuvoo..iiihahaa🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah! Onpa tosi luxusta katsoa netistä ohjelmia! Myllymies neuvoo..iiihahaa🦄

        Netti-tv on must.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah! Onpa tosi luxusta katsoa netistä ohjelmia! Myllymies neuvoo..iiihahaa🦄

        Katsos, mylläri ohjeistaa kanssaeläjiä sopeutumaan yhä uusiin tuulivoimaloista koituviin ongelmiin. Tässä on kyseessä tarinan sammakon totuttaminen yhä kuumempaan veteen kattilan lämmetessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos, mylläri ohjeistaa kanssaeläjiä sopeutumaan yhä uusiin tuulivoimaloista koituviin ongelmiin. Tässä on kyseessä tarinan sammakon totuttaminen yhä kuumempaan veteen kattilan lämmetessä.

        Juu myllärit on vekkuleita, selittämisen mestareita jos oma napa kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah! Onpa tosi luxusta katsoa netistä ohjelmia! Myllymies neuvoo..iiihahaa🦄

        Kannattaa tulla 2000-luvulle. Nyt on jo vuosi 2024.


    • Anonyymi

      Onko lähellä sähköauton latauspaikka. Oli juurikin juttua, miten sellainen vaikuttaa muihin lähellä oleviin sähkölaitteisiin.

      • Anonyymi

        Semmonen outo ilmiö ..kun talon lähelle tuli tuulihäkkyrät, alko ukonilmalla hajota kodinkoneita, ⚡sähkölaitteita ja runsaasti..Sitä ennen ukonilmat ei ole vaivannut mitenkään..🌩️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen outo ilmiö ..kun talon lähelle tuli tuulihäkkyrät, alko ukonilmalla hajota kodinkoneita, ⚡sähkölaitteita ja runsaasti..Sitä ennen ukonilmat ei ole vaivannut mitenkään..🌩️

        Salaliitto aivan selvästi, soita polliisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliitto aivan selvästi, soita polliisit.

        Ei ole kovin salainen, eikä varsinkaan salaliittoteoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin salainen, eikä varsinkaan salaliittoteoria.

        Tällä yhellä on nämä vakiot, salaliitot, Pietarin trollit yms, niitä täällä toistelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä yhellä on nämä vakiot, salaliitot, Pietarin trollit yms, niitä täällä toistelee.

        Sinähän niitä toistelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kovin salainen, eikä varsinkaan salaliittoteoria.

        Sinä juuri sen esität salaliittoteoriana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juuri sen esität salaliittoteoriana.

        Tuskin esitän,koska tuo oli eka kommenttini tähän ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin esitän,koska tuo oli eka kommenttini tähän ketjuun.

        Kyllä esität, turha vängätä, ei mene läpi.


    • Anonyymi

      Tällä viikolla Rautilassa ja Etelänkylällä on levinnyt hangelle keltaista hiekan tapaista ainetta. Olisiko peräisin noista vatkaimien rupeleista?

      • Anonyymi

        Se on Saharan hiekkaa mitä tuli taivaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Saharan hiekkaa mitä tuli taivaalta

        Se on poika sitä ainetta jota irtoaa tuulivoimaloista ja se on myrkyllistä mjoutuessaan etenkin hengitysteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on poika sitä ainetta jota irtoaa tuulivoimaloista ja se on myrkyllistä mjoutuessaan etenkin hengitysteihin

        Tuulimyllyt levittävät koronaa ja adenovirusta öljysumussa mikromuovilla kuorrutettuna balsan juristessa ja klonksuessa taustalla. Tämä on totta koska minä sanon niin. Et vain kykene näkemään kaikkea sitä mitä minä näen, koska minä olen niin paljon älykkäämpi ja viisaampi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on poika sitä ainetta jota irtoaa tuulivoimaloista ja se on myrkyllistä mjoutuessaan etenkin hengitysteihin

        Jaa no uutisissa oli kyllä juttua että Suomeen on ajautunut paljon Saharan hiekkapölyä, auto oli aivan keltaruskeana vesisateen jälkeen tiedä sitten mitä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulimyllyt levittävät koronaa ja adenovirusta öljysumussa mikromuovilla kuorrutettuna balsan juristessa ja klonksuessa taustalla. Tämä on totta koska minä sanon niin. Et vain kykene näkemään kaikkea sitä mitä minä näen, koska minä olen niin paljon älykkäämpi ja viisaampi kuin sinä.

        Poika lyö lekkeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika lyö lekkeriksi.

        Näin on. Yksi tapa puolustautua on vastustajan leimaaminen höperöksi. Sitä käytetään paljon tuulivoimarakentamisen yhteydessä. Se onkin tehonnut aika hyvin tähän asti, mutta nyt näyttää siltä, että tuulivoimaloiden vastustaminen joka puolelle, paikkaan kuin paikkaan on saamassa enenevää tukea ja ymmärrystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Yksi tapa puolustautua on vastustajan leimaaminen höperöksi. Sitä käytetään paljon tuulivoimarakentamisen yhteydessä. Se onkin tehonnut aika hyvin tähän asti, mutta nyt näyttää siltä, että tuulivoimaloiden vastustaminen joka puolelle, paikkaan kuin paikkaan on saamassa enenevää tukea ja ymmärrystä.

        Sinusta näyttää siltä. Minusta taas ei, nyt on alkamassa vielä aurinkovoimala hulluus tuulivoimala hulluuden lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta näyttää siltä. Minusta taas ei, nyt on alkamassa vielä aurinkovoimala hulluus tuulivoimala hulluuden lisäksi.

        No minusta tosiaan näyttää siltä, koska seuraan koko Suomen tuulivoimauutisointia. Mites on sinun laita? Mistä saat tietosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa no uutisissa oli kyllä juttua että Suomeen on ajautunut paljon Saharan hiekkapölyä, auto oli aivan keltaruskeana vesisateen jälkeen tiedä sitten mitä oli.

        Usko sinä poika vain ylen uutisia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko sinä poika vain ylen uutisia :)

        Elä mua poijittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minusta tosiaan näyttää siltä, koska seuraan koko Suomen tuulivoimauutisointia. Mites on sinun laita? Mistä saat tietosi?

        Ei riitä että seuraat uutisointia. Sinun pitäisi vielä ymmärtääkin niistä uutisista jotain. Nyt et ymmärrä ja sen kyllä huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä mua poijittele.

        No mutta voihan Poju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta voihan Poju

        Oon nainen, poika.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe