Nolo penisvaiva

Anonyymi-ap

Juu elikä tuli vissiin jokin aika sitten turhan kovakouraisesti masturboitua liukuvoiteen kanssa jonka jälkeen heti pesulla tuntui hetken aivan älytön vihlaisu peniksen oikealla puolella ja myöhemmin huomasin että se terskan alareuna siltä puolelta oli jotenkin punoittava ja sen alla esinahka punoitti. Siinä esinahan alueella heti terskan alapuolella näkyi myös pari outoa pullottavaa pystysuuntaista "laskosta" vai miten sen nyt selittäisi. Ehkä näyttäisi siltä kuin esinahka olisi jotenkin venynyt liikaa ja turvoksissa. No tuosta on kuitenkin jo muutama viikko ja olen vedellä pessyt ja rasvaillut vaikka millä ja se näyttää edelleen samanlaiselta ja nyt siitä terskan punoittavasta kohdasta iho hilseilee pois jonka takia näyttää myös muuta aluetta kiiltävämmältä. Välillä tuntuu sellaista karvastelevaa tunnetta, mutten ole varma tuntuuko se juuri tuossa kohdassa vai onkohan minulla myös virtsaputken tulehdus koska välillä koko terskaa poltellut ja virtsatessa tuntunut epämiellyttävältä. Pitääkö tässä tosiaan lekurille mennä vehjettään vilauttelemaan?

2

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita Pepantenia, niin kyllä se siitä.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe