Juu elikä tuli vissiin jokin aika sitten turhan kovakouraisesti masturboitua liukuvoiteen kanssa jonka jälkeen heti pesulla tuntui hetken aivan älytön vihlaisu peniksen oikealla puolella ja myöhemmin huomasin että se terskan alareuna siltä puolelta oli jotenkin punoittava ja sen alla esinahka punoitti. Siinä esinahan alueella heti terskan alapuolella näkyi myös pari outoa pullottavaa pystysuuntaista "laskosta" vai miten sen nyt selittäisi. Ehkä näyttäisi siltä kuin esinahka olisi jotenkin venynyt liikaa ja turvoksissa. No tuosta on kuitenkin jo muutama viikko ja olen vedellä pessyt ja rasvaillut vaikka millä ja se näyttää edelleen samanlaiselta ja nyt siitä terskan punoittavasta kohdasta iho hilseilee pois jonka takia näyttää myös muuta aluetta kiiltävämmältä. Välillä tuntuu sellaista karvastelevaa tunnetta, mutten ole varma tuntuuko se juuri tuossa kohdassa vai onkohan minulla myös virtsaputken tulehdus koska välillä koko terskaa poltellut ja virtsatessa tuntunut epämiellyttävältä. Pitääkö tässä tosiaan lekurille mennä vehjettään vilauttelemaan?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Laita Pepantenia, niin kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731949Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu23991- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679- 44665
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59635
- 58580