Kertokaapa jyväskylän surkeimmat ruokaraflat mukaan lukien ala carte??
Itse kävimme tuossa taco bella paikassa ja aivan surkeaa mättöä liekö tavara aikansa elänyttä karseat vatsa vaivat .
Pitänee tehdä terveystarkastajalle ilmoitus...
Jyväskylän ruokaravintolat
Anonyymi-ap
8
229
Vastaukset
- Anonyymi
Surkeaksi on mennyt joka nurkalla roiskeläppä ja kebu puljuja ei kiitos
- Anonyymi
Kyllä Palokan Apsin seisova pöytä on paras. Sieltä saa ensiluokkaista raka-aineista kunnon Michelin annoksia.
- Anonyymi
En edes koiralle syötä absin ruokia
- Anonyymi
Venni. Ihan yliarvostettu.
- Anonyymi
Kiinalainen ravintola Sakuragawa Väinönkeskuksessa. Ihme, että on vielä pystyssä,kun Aasialaisia ravintoloita useampi.
- Anonyymi
Ruoka apu Lyydia!
- Anonyymi
Onneksi ei tartte leipäjonossa käydä kuulemma jakavat jo valmiiksi pilaantunutta tavaraa
- Anonyymi
Up
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823074
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2272284Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152191Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4811932Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511663En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981123- 861040
- 9993
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113909- 69867