Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Isorintaista +50v daamia?:-)

Anonyymi-ap

Löytyisiköhän tätä kautta kypsempää, jo varttuneempaa ja runsaan rintavarustuksen omaavaa +50v daamia pidempiaikaiseen FWB- suhteeseen tällaiselle ikäisekseen ihan nuorekkaalle ja sporttiselle, siistille ja itsestään hyvää huolta pitäneelle, kaikinpuolin terveelle, täysipäiselle ja viriilille, naisenkin tarpeet huomioivalle ja kivankokoisen "työkalun" omaavalle, yksin asuvalle 56v/02a miehelle..?;-)
Voit ottaa yhteyttä mieliin [email protected]...

Oikeasti ihan hyvä ja tutustumisen arvoinen Mies tarjolla..:-)

48

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­N­y­­m­f­­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön röyh....

      • Anonyymi

        Joten sinähän ne Turun tautiset perseet tiedät. Oman tautisen perseen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten sinähän ne Turun tautiset perseet tiedät. Oman tautisen perseen lisäksi.

        Sää mää ja bää on nyt tautinen persreikä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt tautinen persreikä buaahaa

        Hähähähää mitäs olet buaahaa kjäh kjäh


    • Anonyymi

      U­u­­­s­­­i s­­­ek­si­­­teatteri ava­­­utu­­u Su­­ome­en! Ku­tsumme kai­­kk­­­i­­­. Il­­­mo­it­­tau­­­tum­­ine­­n ryhmä­­ämm­­­e tä­­ällä 👉 http://arara-ik.com/H/Y2z6A4

    • Anonyymi

      Kiva että jollekin kelpaa rintavat.
      Itselläni on D-kuppi ja häpeän isoja rintojani. Nuorena oli C-kuppi, mutta näin vanhemmiten on paisunut rintavarustus. Olen 51.

      • Anonyymi

        Kelpaa toki...ja mieluusti kuulisin susta enemmänkin. Yhteystiedot löytyvät tuosta aloituksesta:-)


      • Anonyymi

        Hei nainen 51. Älä missään nimessä häpeä rintojasi nehän on ihanan kokoiset. Olisi kiva hyväillä ja imee tuollaisia rintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nainen 51. Älä missään nimessä häpeä rintojasi nehän on ihanan kokoiset. Olisi kiva hyväillä ja imee tuollaisia rintoja.

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

        No meneppä takas sinne kun oot utareesi löytänyt. Ei olis vajakki sun tarvinnut ilmotella löydöstäsi


      • Anonyymi

        Olet minun ihanne nainen
        Mies 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei nainen 51. Älä missään nimessä häpeä rintojasi nehän on ihanan kokoiset. Olisi kiva hyväillä ja imee tuollaisia rintoja.

        Mitä vittua


    • Anonyymi

      Mikä on FWB?

      • Anonyymi

        Eroottisissa merkeissä tapahtuvaa tapailua, joka perustuu ystävyyteen/ kaveruuteen..ilman parisuhdestatusta .


      • Anonyymi

        Sun kuiva äitis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroottisissa merkeissä tapahtuvaa tapailua, joka perustuu ystävyyteen/ kaveruuteen..ilman parisuhdestatusta .

        Varattu halukas nainen sopiva ystävä sellaiseen suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kuiva äitis

        Mitäs sun äitis on kuiva buaahaa


      • Anonyymi

        Bro nyt on kyl slay


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­ts­um­me sinu­­­t käymään u­­­ude­­ss­­a cha­tis­sa! Mei­­­tä on yli mil­­­jo­­­ona! 👉 http://allyak.com/H/H8x0K9

    • Anonyymi

      Asiallinen ihana viesti sinulta🤗
      Tapaisin mielellään jos lähempänä olisin Kuopio liian kaukana. Löydät varmaan sopivan kumppanin, väliin tulee näitä sairaita jotka tänä päivänä joka keskustelu sivustoilla oksentavat paahaa oloaan. T. Rouva 55

      • Anonyymi

        Spede se taas feikkaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se taas feikkaa buaahaa

        Spede tyypillinen niuvanniemen skitsoafektiivinen tapaus mitäs taas feikkaat hehehehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede se taas feikkaa buaahaa

        Mitäs spede feikkaat hähähähähä


      • Anonyymi

        Rouva 55... kiitoksia paljon🤗 Harmi vaan kun välimatkaa niin paljon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva 55... kiitoksia paljon🤗 Harmi vaan kun välimatkaa niin paljon..

        onko raiskaaminen väärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko raiskaaminen väärin

        No mitä helvettii luulet pikku kakara


    • Anonyymi

      olen 70 vuotias 1000 luvulla syntynyt jättirintainen alaston nainen

      • Anonyymi

        Mitä aktuaalista vittua


      • Anonyymi

        Perus


    • Anonyymi

      minä olen 51 vuotias seksikäs nainen joka etsii kanssa miestä. nimeni on riitta-marjukka koskimäkihuora

    • Anonyymi

      ok kerro lisää itsestäsi riitta-marjukka koskimäkihuora

      • Anonyymi

        en vitus


      • Anonyymi

        Viinamäen Erkki se taas kyselyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en vitus

        Älä ole noin epäkohtelias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamäen Erkki se taas kyselyy.

        Gay💅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamäen Erkki se taas kyselyy.

        Kyl


    • Anonyymi

      Minä olen 55 vuotias erittäin hyväkuntoinen ja seksikäs nainen. Minäkin olen etsimässä kumppania. Asun Porvoossa. Minulla on rehellisesti sanottuna massiiviset rinnat. Minulla on kolme lasta. He ovat jo melkein aikuisia (joten heistä ei ole vaivaa:)) Tapaisin mielellään sinut. Olen etsinyt jo parisen vuotta kumppania joten olisi ihan kiva jo saada sellainen.

      • Anonyymi

        Kuullostat kyllä ihan unelmanaiselta;-) Yhteystietoni löytyy aloituksesta...jos oikeasti kiinnostan..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostat kyllä ihan unelmanaiselta;-) Yhteystietoni löytyy aloituksesta...jos oikeasti kiinnostan..?

        Joo kyllä kiinnostat


    • Anonyymi

      Olen keski-iän ylittänyt eronnut rouva. Isot rinnat. Onko aloittajalla savottamiehen pallit?

      • Anonyymi

        No en tiedä millaiset pallit heillä ollut...mutta oikein toimiva, kestävä ja kookaskin se on..;-Otahan rohkeasti yhteyttä!


    • Nii onnea vaan hakuun. Isojen rintojen fani itsekkin. Ja kyllähän sellasia rouvia täält Ukistakin löytyny kaikkeen kivaan. Mut tuskimpa tältä sivulta aitoja löytyy kun kattelee noit idioottimaisia vastauksia.

    • Anonyymi

      Äijä mitä


      Oon 20 v joka ettis kyl myös panemis seuraa. Taijat oll vähä liia vanha miull

    • Anonyymi

      U­us­­­i s­ek­si­tea­­­tteri avautu­u Su­­­omeen! Kutsu­mme kai­­­kk­i­­. Ilmoittau­tum­­ine­­n ry­­­hmä­­ämme tä­­­äl­­­lä 👉 http://amisagroup.net/H/R1w6V4

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe