PORVARIT KONTALLEEN JA TYÖLÄISET VALTAAN!

Anonyymi-ap

Onko vihdoinkin tullut aika pistää Suomen porvarit kontalleen ja säätää Suomeen kansanvalta, jossa toteutuu työläisten etu.
On vihdoinkin otettava raha palvelemaan ihmistä eikä vain harvoja suurituloisia ja rikkaita. Tämän vuoksi on lakkautettava kaikki pankit ja rahalaitokset ja perustettava uusi KANSANPANKKI niin kuin vasemmistonuoret poliittisessa ohjelmassaan vaativat. Kansanpankki voisi myöntää sitten edullisia lainoja niitä tarvitseville ja sellaisin ehdoin, että peruskorko voisi olla esim. 5 %. Vasemmistoliiton jäsenkirjalla alennus peruskorosta olisi 3 % eli lopullinen lainakorko olisi vain 2 %. Kokoomuslaisilta ja muilta porvareilta perittäisiin peruskorko 5 % ja perussuomalaisilta peruskorko korotettuna 2 % eli korko olisi 7 %.
Tällä tavalla saataisiin kansanvalta toimimaan ja Suomi nousuun.

14

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP:n ÄäriVasemmiston Punikki-Kommunistit Hekumoi Wallankumousta !

      MUISTAKAA PUNIKIT ! - Miten Kävi v.1918 - Kun Verissäpäin HÄVISITTE !

      ______ Pitääkö Taas Alkaa Viemään "Saunan-Taakse" - JA Sinne Jäätte ! ______

      • Anonyymi

        HAIL HALLO-VAKO !


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Noista laskemista päätellen et ole saanut kaupallisen alan koulutusta.

      • Anonyymi

        Nuorena olin Pioneereissa ja kävin Sirolaopiston kirjekurssilla taloustieteen kurssin. Talousosaaminen on hanskassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena olin Pioneereissa ja kävin Sirolaopiston kirjekurssilla taloustieteen kurssin. Talousosaaminen on hanskassa.

        Kyllä. Marxin Pääoma-kirjan eri osissa on selitetty ja ohjeistettu kaikki tarpeellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena olin Pioneereissa ja kävin Sirolaopiston kirjekurssilla taloustieteen kurssin. Talousosaaminen on hanskassa.

        ..niinpä niin... ja äitikulta keittää sopat ja pesee pyykit .. miten on , luuletko oppivasi petaamaan itse petisi , aseista kun olet kieltäytynyt ja siinä myös petauksen opettelu on jäänyt ...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena olin Pioneereissa ja kävin Sirolaopiston kirjekurssilla taloustieteen kurssin. Talousosaaminen on hanskassa.

        joo mäki oon kiertokoulua käyny 3 vuotta


        kyllä sillä pärjää

        jakakaa suomen kansalle aseet

        niin katotaan kenen napit kestää


    • Anonyymi

      Kait kommunismi olis toimiessaan hyväkin,mutta kun se ei vaan toimi!

    • Anonyymi

      Kommarit kontalleen ja me persut käydään töissä ja ansaitaan suurta palkkaa.

      • Anonyymi

        Sinä se vitsin murjaisit!


      • Anonyymi

        Sinä et oo vuoteen ollu töissä, sait fudut kun olit joka maanantai krapulassa ja


    • Anonyymi

      miten työläisillä voi olla etua koska jotta heitä olemassa , on pyramidi huipulla lukeneet miehet, jotka vetää kovaa liksaa tekemättä mitään

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe