Tapasin tytön ja harrastimme seksiä, hän on minua kuukauden vanhempi
Hän tuli raskaaksi ja kertoi siitä minulle vasta 6 kuukautta myöhemmin
Erosimme ja sitten erosimme Hän näki minut kadulla sattumalta ja kertoi olevansa raskaana 6 kuukauden jälkeen
Olen naimisissa ja minulla on perhe ja lapsia, ja hän tietää sen
Pyysin häntä poistamaan raskauden, mutta hän ei suostunut
Kerroin hänelle, että hän petti minua
Tärkeintä on, että nyt synnytys on tapahtunut ja haluan tehdä analyysin DNA
Hän esti minut ilman syytä, en tiedä, eikä hän halua päästä kanssani yhteisymmärrykseen millään tavalla
Pojalla on mustat hiukset kuten minulla ja minä olen ulkomaalainen ja hän on suomalainen ja blondi
Mutta silti haluan rinnastaa analyysiin
Mitkä ovat lailliset keinot tehdä tämä?
Harrastin seksiä tytön kanssa ja hän tuli raskaaksi ja synnytti
Anonyymi-ap
2
314
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olit ajatellut että 6 kuukauden jälkeen ” poistetaan”:raskaus .
Saat syyttää ihan vaan itseäsi , mitäs menet pettämään vaimoasi , kai sitä nyt jokainen tietää mitä yhdynnästä on seurauksia.
Joten jos hän ei halua sinuun mitään yhteyttä niin sinä saat tyytyä siihen , ei sinulla ole mitään oikeuksia lapseen nähden. Hoitele niitä lapsia mitä sinulla jo on . - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18352454
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561232
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114794Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14740
- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613