https://walttia.fi/10941644606951768988/
Seurasin yhtä keskustelua yllä ja sitten minulle tuli mieleeni, että nyt, kun lukio maksuton, niin onko minulla oikeutta vaatia kolutustukea lapsilleni??
Lukio nykyään maksuton!!!..koulutustuki??
10
401
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse maksaa koulutustukia enää!!
- Anonyymi
Lukio ja Ammatilliset koulut maksuttomia, et voi aikuisille lapsille pyytää enää mitään, mutta 18 vuotias voi hake opintotukia.
- Anonyymi
Hyvä keskustelu siwllä linkin takana!!
- Anonyymi
Hyvä keskustelu!
- Anonyymi
Näyttää olevan ;
"Kahvinmyyntiautomaatti
Lajittele: Korkeimmat arvostelut
JOBmeal Suomi Atomitie 5 C, 00370 Helsinki
JOBmeal Suomi
41 Arvostelut
Kahvinmyyntiautomaatti
Atomitie 5 C, 00370 Helsinki
JOBmeal on kahvipalveluiden luotettava toimittaja. Ainutlaatuinen makutakuu ja toimiva kahvipalvelu. Laaja paahtimoriippumaton kahvivalikoima. Pyydä tarjous!
Esteetön sisäänkäynti
Kotiinkuljetus
Noutoruoka
Unison Coffee Oy - Paahtimo Joensuusta Paukkajantie 9, 80130 Joensuu
Unison Coffee Oy - Paahtimo Joensuusta
3 Arvostelut
Kahvin tukkukauppias
Kahvinmyyntiautomaatti
Paukkajantie 9, 80130 Joensuu
- Anonyymi
Nimi, henkilötunnus, huoltajuus, tapaamisoikeus, kengän numero, . pään tilavuus ja pankkitilin numero ja saldo vaikuttaa asiaasi?
- Anonyymi
Karille uudet aivot-kampanja alkoi 27.5.2008. Kaikki mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasten isän nimi ei ole Timo - laita tähän tuo tuomioistuimen päätös, todistele lausumat!
Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa vieraannuttaja äiti ei saanut hakemuksesta mitään Timon huoltajutta- oheishuoltajuutta Karin lapsille lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta ja hävisi jutun.
Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
Eli Timo ei ole isä ja huoltaja!!
Älä valehtele "Pete" - lasten valvojat eivät ole koskaan tehneet tuomioistuimelle mitään lausuntoa Karin lapsista!
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
04.05.2024 07:35
Sinulle ei ole sellaista esitetty - lopeta valehtelu palstalla "Pete"!! Lasten isän nimi ei ole Timo - laita tähän tuo tuomioistuimen päätös, todisteita lausumat!
Minulle on esitetty käräjäoikeuden päätös, jossa vieraannuttaja äiti ei saanut hakemuksesta mitään Timon huoltajutta- oheishuoltajuutta Karin lapsille lapsem edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta ja hävisi jutun.
Millainen päätös sinulta löytyy esitä se??
Eli Timo ei ole isä ja huoltaja!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimi, henkilötunnus, huoltajuus, tapaamisoikeus, kengän numero, . pään tilavuus ja pankkitilin numero ja saldo vaikuttaa asiaasi?Kahvinmyyntiautomaatti
JOBmeal Suomi
41 Arvostelut
Kahvinmyyntiautomaatti
JOBmeal on kahvipalveluiden luotettava toimittaja. Ainutlaatuinen makutakuu ja toimiva kahvipalvelu. Laaja paahtimoriippumaton kahvivalikoima. Pyydä tarjous!
Esteetön sisäänkäynti
Kotiinkuljetus
Noutoruoka
3 Arvostelut
Kahvin tukkukauppias
Kahvinmyyntiautomaatti
- Anonyymi
Petellä hyvä linkki;
"Kahvinmyyntiautomaatti
JOBmeal Suomi
41 Arvostelut
Kahvinmyyntiautomaatti
Esteetön sisäänkäynti
Kotiinkuljetus
Noutoruoka
3 Arvostelut
Kahvin tukkukauppias
Kahvinmyyntiautomaatti
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201139Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889