Pitkälle naiselle, luonnon ihmeelle

Anonyymi-ap

Ainakin itse pidät itseäsi pitkänä, mutta mulle jokainen sentti on puhdasta kauneutta ja ihanuutta. Ulkokuoren alla on sitten se parhain osa, ihastuttava ja iloa tuottava luonne. Saisinpa joskus nauttia seurastasi, elämäni haave.

118

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidä itsestäsi hyvää huolta. Hymyä huuleen ja eteenpäin!

    • Anonyymi

      Minne päin?

      • Anonyymi

        Häneen päin tietysti. Ihanalle.


    • Anonyymi

      Häme?

    • Anonyymi

      En pidä itseäni kauniina ja se on tullut täällä palstallakin selväksi että en sitä ole mutta kiitos. Kiitos siitä miten kauniisti aina puhut minulle. Se on korvaamatonta oikeesti… Niin ja eiköhän se toteudu ehkä joskus jos uskalletaan vain toteuttaa. Öitä sinulle ihanalle.

      • Anonyymi

        Jospa olisit hän. 💔


      • Anonyymi

        Pidäthän sinä kun omit tämän aloituksenkin,. Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidäthän sinä kun omit tämän aloituksenkin,. Älä valehtele.

        Eikunnii unohin… Olinki se jokapaikassa tyrkyttäjä. Jeps.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidäthän sinä kun omit tämän aloituksenkin,. Älä valehtele.

        Sulka on naisparka todella katastrofaaliseksi huono itsetunto jos kuvittelet tämän itselleen kirjoittelevan miehen olevan nainen. Kerää itsesi ja kateutesi ja rakenna jotain omaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulka on naisparka todella katastrofaaliseksi huono itsetunto jos kuvittelet tämän itselleen kirjoittelevan miehen olevan nainen. Kerää itsesi ja kateutesi ja rakenna jotain omaa

        Katastrofaaliseksi mennyt* säälittävää on


    • Anonyymi

      miksi on luonnon ihme?

      • Anonyymi

        Hän on kaunis joka suhteessa. Luonne on niiiiin puoleensavetävä, salaperäinen, kutsuva ja riemastuttava, ettei mitään rajaa. Hän on haluttava. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, jutella ja hassutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kaunis joka suhteessa. Luonne on niiiiin puoleensavetävä, salaperäinen, kutsuva ja riemastuttava, ettei mitään rajaa. Hän on haluttava. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, jutella ja hassutella.

        Kuluneita juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluneita juttuja.

        Negatiivisuus on kulunutta, siis sä olet kulunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kaunis joka suhteessa. Luonne on niiiiin puoleensavetävä, salaperäinen, kutsuva ja riemastuttava, ettei mitään rajaa. Hän on haluttava. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, jutella ja hassutella.

        Kerro lisää? Missä päin nainen asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää? Missä päin nainen asuu?

        Ei ihan kävelymatkan päässä minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kaunis joka suhteessa. Luonne on niiiiin puoleensavetävä, salaperäinen, kutsuva ja riemastuttava, ettei mitään rajaa. Hän on haluttava. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, jutella ja hassutella.

        Mitä vtun hassutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vtun hassutella?

        Etkö ymmärrä mitä hassuttelu on, etkö ole hassutellut koskaan, aika vakavalta kuulostaa.
        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kaunis joka suhteessa. Luonne on niiiiin puoleensavetävä, salaperäinen, kutsuva ja riemastuttava, ettei mitään rajaa. Hän on haluttava. Haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, jutella ja hassutella.

        Tuskin haluat, ku täällä huutelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan kävelymatkan päässä minusta.

        Ehkä pyörämatkan päässä ?


    • Anonyymi

      Istuttais autossa, laiturilla , piknikillä...olisivathan nuo hetkiä! Järjestettävissä.

    • Anonyymi

      Ai friikillekö?

      • Anonyymi

        Ajattele, jos olis vielä sillai ihanasti kokeilunhaluinen friikki tämä abstrakti lööperipuheen kohde jota kautta projisoit jotain kstkerewden kohdettasi. Palaisit kateudesta jos…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele, jos olis vielä sillai ihanasti kokeilunhaluinen friikki tämä abstrakti lööperipuheen kohde jota kautta projisoit jotain kstkerewden kohdettasi. Palaisit kateudesta jos…

        Vastenmielinen beta, joka seksualisoi ja halventaa naisia pakonomaisesti peittääkseen kokemuksien puutteen ja muun puutteen


    • Anonyymi

      Olisipa kivaa olla pitkä.

      T.pätkä

      • Anonyymi

        Sanos muuta 😔


      • Anonyymi

        Ei oo kivaa olla pitkä ja honkkelo. Miehet tykkää lyhyistä! Olkaa onnellisia vaa. -sivusta


      • Anonyymi

        Pitkänä olet yks äijjist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkänä olet yks äijjist.

        Jotai sellasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kivaa olla pitkä ja honkkelo. Miehet tykkää lyhyistä! Olkaa onnellisia vaa. -sivusta

        Oon mies ja sanoisin sulle että katso ympärilles. Varmasti tykkää.

        Ylempi viesti


      • Anonyymi

        😘🔥💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘🔥💕

        Lisään et oot just hyvä noin 💛🧡❤️💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kivaa olla pitkä ja honkkelo. Miehet tykkää lyhyistä! Olkaa onnellisia vaa. -sivusta

        Lapsena(kin) ihailin siron pienikokoisia naisia ja toivoin hartaasti, etten kasvaisi kovin pitkäksi. Toive toteutui: olen lapsuusperheeni ja sukuni lyhyin ja siroin. Mieheni kutsuu minua aina söpöliiniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena(kin) ihailin siron pienikokoisia naisia ja toivoin hartaasti, etten kasvaisi kovin pitkäksi. Toive toteutui: olen lapsuusperheeni ja sukuni lyhyin ja siroin. Mieheni kutsuu minua aina söpöliiniksi.

        Ymmärrän miksi toivoit. Ja kiva kun toteutui. :)
        Olen ite pitkä nainen ja kävelin koko lapsuuteni ja etenkin yläasteen lysyssä koska häpesin pituutta ja sain siitä niin paljon huutelua..Yläasteella ikäiseni pojat kasvoi pituutta myöhemmin ja muistan et teki mieli vajota jonnekki syvimpään kuoppaan usein. Aikuisenakin kuulee välillä näitä ”ootpas pitkä” mitkä on siis ihan ok en niitä enää noteeraa. Sen olen huomannut et monille miehille se on oikeesti turn off jos nainen on pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mies ja sanoisin sulle että katso ympärilles. Varmasti tykkää.

        Ylempi viesti

        Sinä ”pitkä ja honkkelo” olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Ei pituudella lopultakaan ole merkitystä, etenkään kun ollaan kuitenkin ”normaalin” rajoissa.
        Silti on hienoa, että tunnustat, ettei ole kiva olla pitkä ja honkkelo - jos siis noin koet.
        Minun enoni ja koko hänen perheensä ovat sellaisia ”hongankolistelijoita”. Lapsuudesta asti muistan heidän LÄHES JOKA AINUT KERTA tavatessamme ottaneen puheeksi pituuden. He puhuvat aina alentavaan sävyyn lyhyistä ihmisistä yleisesti (- tyyliin Vantaan lenkkipoluilla niitä puolimetrisiä ihmisenpätkiä tulee vastaan -) ja ylpeillen mittailevat meidän muiden sukulaisten edessä tuon tuosta, kuinka pitkiä jo heidän jälkikasvunsa ovat.
        Olen alkanut jo ajatella, että heille heidän pituutensa taitaakin olla ongelma: jos ongelmaa ei olisi, ei siitä puhuttaisi jatkuvasti. Minusta on ihan ok, että he ovat pitkiä. En ymmärrä, miksei se voisi olla ok myös heille itselleen. Kuin myös yhtä lailla se, että esim. äitini ja etenkin minä olemme pieniä ja siroja.
        Mutta sinulle, pitkä kommentoija, sanoisin: ole sinäkin, pituudeltasi näyttävä nainen, onnellinen vain, olet upea❣️ Ja enolle ja serkuille: hellittäkää jo, ihan oikean pituisia olette tekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään et oot just hyvä noin 💛🧡❤️💖

        🙂....


      • Anonyymi

        Voit pätkä aina päättää kasvaa edes henkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kivaa olla pitkä ja honkkelo. Miehet tykkää lyhyistä! Olkaa onnellisia vaa. -sivusta

        Huomasin mies kyllä aloituksesi kömpelösti piilotettun funktion murentaa itsetuntoa pituuden perusteella, joka itse et pituutta niin omaa, hyvää yksinpuhelua yksinkertaisten iloksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkänä olet yks äijjist.

        Toverillisesti ns ilmat pihalle siis, tai mihin se sitten niin pitkällä osuukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkänä olet yks äijjist.

        Voih, onko sulla pienen miehen syndrooma, kauheeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit pätkä aina päättää kasvaa edes henkisesti

        🙂🙂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkänä olet yks äijjist.

        Taidan olla, mutta ei se minua haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän miksi toivoit. Ja kiva kun toteutui. :)
        Olen ite pitkä nainen ja kävelin koko lapsuuteni ja etenkin yläasteen lysyssä koska häpesin pituutta ja sain siitä niin paljon huutelua..Yläasteella ikäiseni pojat kasvoi pituutta myöhemmin ja muistan et teki mieli vajota jonnekki syvimpään kuoppaan usein. Aikuisenakin kuulee välillä näitä ”ootpas pitkä” mitkä on siis ihan ok en niitä enää noteeraa. Sen olen huomannut et monille miehille se on oikeesti turn off jos nainen on pitkä

        Kanna vain ylpeästi pituutesi sinä pitkä nainen, olen varma, että olet suoraryhtisenä upea!

        Vaikka minä toivoinkin jääväni pieneksi ja toiveeni toteutui, olen silti sitä mieltä, että sekä lyhyissä että pitkissä on puolensa - he ovat vain vähän eri lailla hyvän näköisiä. Ei ole niin, että jompi kumpi olisi jotenkin paremman näköinen, mitä pituuteen tulee.
        Minun miespuolinen serkkuni, muuten, avioitui itseään pitemmän naisen kanssa. Että sillä lailla. Kyllä teille pitkillekin naisille on ottajia, sekä pitkissä että lyhyemmissä miehissä. Se minun pitkä cousin-in-law on myös nätti nainen. Mutta ennen kaikkea todella mukava luonteeltaan. Siksi haluankin kutsua häntä serkuksi.😊
        Kaikkea hyvää elämääsi!


    • Anonyymi

      Mua kiehtoo enemmän pitkät naiset mutta makuasioista ei voi kiistellä.

      • Anonyymi

        Se on totta. Onneksi kaikille löytyy tyyppinsä. Itse olen enemmän kuin tyytyväinen pienikokoisuuteeni. Ihastun myös aina pieniin, sopivan pyöreisiin ihmisiin.
        Juuri tässä pari päivää sitten mietin, että koko aikuisikäni ajalta kaikki muistamani tapaukset, joissa toinen nainen on ollut minulle ilkeän kateellinen, se ilkeilijä on itse ollut huomattavan suurikokoinen. Luulen, että enin osa isoista naisista tosiaan kadehtii pieniä ja sieviä naisia ja ovat katkeria.
        Eivät tietenkään kaikki. Nykyään tunnen etäisesti erään todella pitkän naisen, joka ei vaikuta katkeralta, vaikka hänellä on huiman pituutensa lisäksi ollut tavallista enemmän monenlaista vastoinkäymistä elämässä. Mielestäni hän on ihana ja ystävällinen. Melkein luulisi, ettei hän ole suomalainen, kun hän on ventovieraillekin niin ystävällinen.


    • Anonyymi

      EP asustelee ihana pitkä nainen

    • Anonyymi

      Tykkään pitkistä naisista. Seksi on mukavampaa.

    • Anonyymi

      Olen kookas mies

      • Anonyymi

        Pituus vai pituus… On kookas?


      • Anonyymi

        Pituus vai leveyssuuntaan ?


    • Anonyymi

      Yltää syödä lehtiä yläoksistosta, kiitos huomiosta

      • Anonyymi

        Aika hyvä.😄


    • Anonyymi

      Tää on sille sukkahousuja käyttävälle hujopille.

      • Anonyymi

        Just näi.


      • Anonyymi

        Ai sille miehelle joka kuvittelee sukkapöksyjen tekevän hänestä naisen? Eihän se pitkä edes ole


    • Anonyymi

      Itse pidän lyhyistä naisista, tai siis yhdestä, en monesta. Hän on jotenkin niin herttainen, kaunis ja hellyttävä, halittava ja lempeä, pehmoinen ja lämmin. Haluaisin niin halailla ja pitää häntä sylissä. Joskus on vaan niin vaikea pitää näppinsä kurissa.

    • Anonyymi

      kirjoittaja on nainen, joka ei osaa arvostaa itseään mutta haluaa liikaa. ei osaa hyväksyä elämäänsä ja saada siitä elämäänsä iloa. onko väärällä polulla? joskus se mitä haluaa ja viihtyy ei ole se oma tarkoitus. jotain kyllä osuu minuun, kiitos 🥰 olet itsekin kaunis, mutta rumennat itseäsi koska et arvosta itseäsi etkä sitä mitä teet, ja et siksi saa elämääsi onnellisuutta ja hyvää oloa. mitä etsit?

      • Anonyymi

        Siis naiselta toiselle naiselle vai ??😂


      • Anonyymi

        Outo viesti,. Yrittää olla kohtelias, mutta jää puolitiehen.


    • Anonyymi

      Mieheltä naiselle tämä on. Rakastuneelta mieheltä.

      • Anonyymi

        Rakas…


    • Anonyymi

      Pitkät naiset ovat epänaisellisia, sehän nyt on selvää. Ei juuri peppua eikä mitään, loiva kaari vain. Sori nyt vain.

      Pitkän naisen ei missään nimessä kannata tehdä lapsia toisen pitkän kanssa. Näin ainoastaan jatketaan hongankolistelijageenejä, josta taas tyttölapselle seuraa surua.

      Näin evoluutionäkökulmasta. Voi toki olla, että se on ainoa vaihtoehto, koska asenteet.

      • Anonyymi

        175 cm asti ok! EI YLI!


      • Anonyymi

        Epänaisellisia!? Nyt kyl kannattaa käydä specsaversillä. Ihme jutut sulla muutenkin.

        Pitkään ihastunut pätkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epänaisellisia!? Nyt kyl kannattaa käydä specsaversillä. Ihme jutut sulla muutenkin.

        Pitkään ihastunut pätkä.

        Pitkä nainen ei koskaan ota pätkää.


      • Anonyymi

        Tuli mieleen tilanne Läheltä, jossa Pitkä nuori nainen, joka oli siis haaveillut äidiksi tulemisesta pikkutytöstä saakka alkaa seurustelemaan ja tulee sitten toivotusti raskaaksi. Rakenneultrassa Pitkä Nainen kuitenkin särkyy kyyneliin, kun kuulee esikoisen olevankin tyttö.. Ei sillä että tyttö ei olisi yhtä toivottu ja rakas! Vaan sillä että tiedostaa oman rakkaan pienen kokevan sekä naisilta/miehiltä läpi elämänsä (ohhoh ootpas pitkä, muodoton, perseetön lauta, mitä äijä ..jne kommentteja).
        Sinä puolestaan voisit miettiä mitä kirjoitat. Just sun kaltaisten kirjotuksia joutuu tulevaisuudessa aika vtusti korjailemaan, jos sattuisi omat kultaset täydelliset lapset lukemaan ja sen seurauksena kyseenalaistamaan itseään ja haaveitaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä nainen ei koskaan ota pätkää.

        Jos mä olisinkin poikkeus sääntöön?


      • Anonyymi

        Ei noi geenit usein vaikuta niin paljoa mitä luullaan. Mun isä oli 10 cm mua pitempi, äitikin normaali. Ravinto vaikuttaa eniten. -176 cm mies, tosin en oo koskaan pitänyt itseäni lyhyenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä nainen ei koskaan ota pätkää.

        Jo pelkkä sana ”pätkä” kertoo ennakkoluuloistasi kaikkea kohtaan. Sinä olet sitä mieltä, että joku on pätkä ja hän ei voi saada pitempää naista. Älä tee siitä yleistystä, se on sinun yksinäinen muelipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo pelkkä sana ”pätkä” kertoo ennakkoluuloistasi kaikkea kohtaan. Sinä olet sitä mieltä, että joku on pätkä ja hän ei voi saada pitempää naista. Älä tee siitä yleistystä, se on sinun yksinäinen muelipiteesi.

        Nii 🙂


      • Anonyymi

        Joo, kaikki pitkät huippumallit on tosi rumia. Ei mitään naisellista. Kukaan mies ei huolisi sellaista vierelleen. Kyllä Suomi-poika himoitsee ja haluaa mukavan 150 cm palleron, mistä on hyvä puristaa. Taikinaa sitä olla pittää.

        Sarkasmia tämä, kun aina on joku, joka ei tajua.


      • Anonyymi

        Mikäli haluat malliksi, niin pituusvaatimus on 170-180.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä nainen ei koskaan ota pätkää.

        Erehdyt, itse olen ihastunut sellaiseen itseäni reilusti lyhyempään naiseen.


      • Anonyymi

        Et sä kuitenkaan oo hän 😔

        -se pätkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä kuitenkaan oo hän 😔

        -se pätkä

        Kuka tietää, ehkä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tietää, ehkä olen.

        Niin, ehkä... Mistä päin suomea oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sä kuitenkaan oo hän 😔

        -se pätkä

        Naista kaipaan siis. Johonkin hävisi viesti ylempää.

        -se pätkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naista kaipaan siis. Johonkin hävisi viesti ylempää.

        -se pätkä

        - lisään vielä oli vastaus poikkeus sääntöön viestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kaikki pitkät huippumallit on tosi rumia. Ei mitään naisellista. Kukaan mies ei huolisi sellaista vierelleen. Kyllä Suomi-poika himoitsee ja haluaa mukavan 150 cm palleron, mistä on hyvä puristaa. Taikinaa sitä olla pittää.

        Sarkasmia tämä, kun aina on joku, joka ei tajua.

        :DDDDDDDDDDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        175 cm asti ok! EI YLI!

        Sä mies oot varmaan just sen 175 cm vai?😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mä olisinkin poikkeus sääntöön?

        Kyllä olet Rakas.😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä... Mistä päin suomea oot?

        En pohjoisesta, enkä etelästä. Tarkemmin viitsi kertoa.


    • Anonyymi

      Ei helevetti😂

    • Anonyymi

      Pitkät naiset saavat todella paljon vittuilua osakseen. Siitäkö syystä ovatkin vittumaisia. Ihan mietin vain, miten surullinen tämä maailma on.

      • Anonyymi

        Saitko pakit? 😂


      • Anonyymi

        Siksi viihdymmekin kaikki täällä palstalla. Pääsee tekemään sitä, missä on ihan paras.


    • Anonyymi

      Mua aina sanotaan pitkäksi vaikka oon ihan keskiverto, en mitenkään äly pitkä ku oon n. 166

      • Anonyymi

        Siis jossain Tansaniassa tai Kiinassa on 166 cm pitkä… Kuinka lyhyitä kaverisi sitten ovat???


    • Anonyymi

      Alta 170 cm.

    • Anonyymi

      Kylläpä miehet näkyy ihastuvaan pitempäänkin, pätkä jää silloin toiseksi😘

      T. 170

      • Anonyymi

        Mun rakas on 169. 💜


    • Anonyymi

      Miks et sä nainen enää hymyile, etkä moikkaa? 😔

      - se pätkä mies

      • Anonyymi

        En välillä tunnista sinua ja se on totuus usko tai älä😢


      • Anonyymi

        Sori, sitten seuraavalla kerralla ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, sitten seuraavalla kerralla ☺️

        jos nähdään... 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välillä tunnista sinua ja se on totuus usko tai älä😢

        Nähtiinkö koska viimeks? Kysyn koska haluisin varmuuden siitä ootko sä todellakin hän? Ja jos oot ni anteeks taas ku oon niin epävarma 😔Varmaan huomasit kuinka paljon jännitin ja sydän hakkas kahtasataa. Sä vaan teet sen mulle.

        -Se sama pätkä taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En välillä tunnista sinua ja se on totuus usko tai älä😢

        Uskonhan mä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos nähdään... 😔

        Nähtiin jo uudestaan eli et taida olla hän 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin jo uudestaan eli et taida olla hän 😔

        -se sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -se sama

        En ole sitten 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sitten 🤭

        Ok ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sitten 🤭

        Ehkä oon luullut vain omiani. Mutta se mitä häntä kohtaan tunnen on täyttä totta ja se ei muutu mikskään.

        -se sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä oon luullut vain omiani. Mutta se mitä häntä kohtaan tunnen on täyttä totta ja se ei muutu mikskään.

        -se sama

        Ymmärrän, tiedän tunteen 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä oon luullut vain omiani. Mutta se mitä häntä kohtaan tunnen on täyttä totta ja se ei muutu mikskään.

        -se sama

        Mistä päin suomea olet?


    • Anonyymi

      Vai että oikein luonnonoikku ja friikki...

      • Anonyymi

        Kiitti vaan ☹️😔

        -se sama pätkä


    • Anonyymi

      Suuri ja lyhyt on kaunista

    • Ihan vinkkinä sanoisin että jätä se sisin tai ulkokuoren alla oleva rauhaan, älä ota siitä selvää, petyt varmasti. Ulkokuoren alla odottaa vain valtava pettymys. On helpompaa kun keskityt vaan siihen ulkoiseen kauneuteen niin pysyt itse positiivisena ja kaikki sujuu hyvin, älä koettele onneasi liikaa.

      • Anonyymi

        Vinkkinä kelle? Ja miksi näin?


    • Anonyymi

      Ollaan, ihmiset, tyytyväisiä näin ja kiitollisia siitä, mitä olemme ja että olemme!

    • Anonyymi

      ” Ainakin itse pidät itseäsi pitkänä, mutta mulle jokainen sentti on puhdasta kauneutta ja ihanuutta. ” Wau mikä isku🤦‍♀️

    • Anonyymi

      ❤️‍🔥😘❤️‍🔥

      • Anonyymi

        Rakas….


      • Anonyymi

        💝💙💚💛💝

        🔥🔥

        💘💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💝💙💚💛💝

        🔥🔥

        💘💘

        🌱🌻👫🧡⛅️🌈


    • Anonyymi

      A-nainen?

    • Anonyymi

      Hyvää yötä pitkälle naiselle!

      • Anonyymi

        Hyvää yötä, nuku hyvin pitkä mies!


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe