aurinko pimenee kuu muuttuu verksi ja muuttuu mustaksi kuin karvapallo ei anna valoaan 40 vuorokauteen muistakaa pyytää karvalakilta anteeksi muuten siitä tulee mustalainen ja puhaltaa
Neitsyt tabitha tulee ja pelastaa kaikki
Anonyymi-ap
2
216
Vastaukset
- Anonyymi
Vankijääkäri määräsi sinulle lääkkeitä, käytä myös niitä siviilissä.
Vai otettu lääke auttaa - Anonyymi
Heh. Musta karvapallo eli peräreikä vaan vangkilla mielessä. Joskus saattaa vertakin vähän tulla kun karskit vangkit touhuaa rajusti. Ei auta siihen mustalaisen puhallus vaan pitää pepantteenia sivellä reikään ja siirtyä huilunsoittoon viikoksi tai pariksi niin haavaumat paranee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.731232- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180948Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 47799
- 60799
- 40701
- 45682
- 39678