Tämä laki tulee voimaan 1 päivänä tammikuuta 2025.
10 §
Alennettu perusosa
Sellaisen henkilön perusosan suuruutta voidaan alentaa enintään 20 prosenttia, jonka toimeentulotuen tarve aiheutuu siitä, että:
3) kuntouttavasta työtoiminnasta annetun lain 3 §:ssä tarkoitettu henkilö on kieltäytynyt osallistumasta kuntouttavasta työtoiminnasta annetussa laissa tarkoitetun aktivointisuunnitelman tai työllistymisen monialaisesta edistämisestä annetussa laissa tarkoitetun monialaisen työllistymissuunnitelman laatimiseen;
Tämä laki voimaan 1.1.2025 kuntouttava työtoiminta
13
4376
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala sanoi: "Tulkoon pirkka!" Ja pirkka tuli. Jumala näki, että pirkka oli hyvä 🍺
- Anonyymi
Ei Jumala laiskoja elätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala laiskoja elätä.
Kyllä vaan elättää
- Anonyymi
Vittumaisia työpaikkoja
Olin vittumaisessa työpaikassa Honkalampi säätiössä salpakadulla. Kahvinkeitto oli kielletty taukojen aikana .Oletko ollut vittumaisessa työpaikassa esim. Joensuussa, jossa on esim. kahvinkeitto kielletty minut meinattiin Lieksasta patistaa juuri tuonne Honkalampi säätöön kuntouttavaan työtoimintaan en olut 100% työteholtaan edellisessä kuntouttavan työtoiminnan jaksolla - Anonyymi
Kuntottuvatyötoiminta on ihmisen nöyrättämistä,alentavaa hommaa.Sille ei anneta,arvoa ollenkaa
Olet alempaa sakkia,kuin muut palkka tekevät.- Anonyymi
Ahaa onko kokemusta
- Anonyymi
Onko kokemusta
- Anonyymi
Kaikki työpaikat joissa ei saa vain istua ja kääriä sätkää ja räplätä kännykkää ja muniaan, ovat vittumaisia työpaikkoja.
- Anonyymi
Olin pudota tuolilta kun työnantaja käski laittaa kännykän pois ja ruveta töihin
- Anonyymi
Rankkaa on mut ei voi mitään. Onnex on juoksu pircat 🍺
- Anonyymi
Omasta päästä keksittyä höpö höpö juttua.
- Anonyymi
Takanani on mittava ura höpöhöpö juttujen keksijänä. Olen keksinyt mm GFN jutun. Nykyisin vietän eläkepäiviä Kreetalla Lieksan laskuun.🧔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takanani on mittava ura höpöhöpö juttujen keksijänä. Olen keksinyt mm GFN jutun. Nykyisin vietän eläkepäiviä Kreetalla Lieksan laskuun.🧔
Ilmoitin sinut kela-etsivälle!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522055
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271260Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.901127- 121970
- 35918
- 67899
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21785Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59777Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?45723