Tämä laki tulee voimaan 1 päivänä tammikuuta 2025.
10 §
Alennettu perusosa
Sellaisen henkilön perusosan suuruutta voidaan alentaa enintään 20 prosenttia, jonka toimeentulotuen tarve aiheutuu siitä, että:
3) kuntouttavasta työtoiminnasta annetun lain 3 §:ssä tarkoitettu henkilö on kieltäytynyt osallistumasta kuntouttavasta työtoiminnasta annetussa laissa tarkoitetun aktivointisuunnitelman tai työllistymisen monialaisesta edistämisestä annetussa laissa tarkoitetun monialaisen työllistymissuunnitelman laatimiseen;
Tämä laki voimaan 1.1.2025 kuntouttava työtoiminta
14
4567
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala sanoi: "Tulkoon pirkka!" Ja pirkka tuli. Jumala näki, että pirkka oli hyvä 🍺
- Anonyymi
Ei Jumala laiskoja elätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala laiskoja elätä.
Kyllä vaan elättää
- Anonyymi
Vittumaisia työpaikkoja
Olin vittumaisessa työpaikassa Honkalampi säätiössä salpakadulla. Kahvinkeitto oli kielletty taukojen aikana .Oletko ollut vittumaisessa työpaikassa esim. Joensuussa, jossa on esim. kahvinkeitto kielletty minut meinattiin Lieksasta patistaa juuri tuonne Honkalampi säätöön kuntouttavaan työtoimintaan en olut 100% työteholtaan edellisessä kuntouttavan työtoiminnan jaksolla - Anonyymi
Kuntottuvatyötoiminta on ihmisen nöyrättämistä,alentavaa hommaa.Sille ei anneta,arvoa ollenkaa
Olet alempaa sakkia,kuin muut palkka tekevät.- Anonyymi
Ahaa onko kokemusta
- Anonyymi
Onko kokemusta
- Anonyymi
Kaikki työpaikat joissa ei saa vain istua ja kääriä sätkää ja räplätä kännykkää ja muniaan, ovat vittumaisia työpaikkoja.
- Anonyymi
Olin pudota tuolilta kun työnantaja käski laittaa kännykän pois ja ruveta töihin
- Anonyymi
Rankkaa on mut ei voi mitään. Onnex on juoksu pircat 🍺
- Anonyymi
Omasta päästä keksittyä höpö höpö juttua.
- Anonyymi
Takanani on mittava ura höpöhöpö juttujen keksijänä. Olen keksinyt mm GFN jutun. Nykyisin vietän eläkepäiviä Kreetalla Lieksan laskuun.🧔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takanani on mittava ura höpöhöpö juttujen keksijänä. Olen keksinyt mm GFN jutun. Nykyisin vietän eläkepäiviä Kreetalla Lieksan laskuun.🧔
Ilmoitin sinut kela-etsivälle!
- Anonyymi
Mansessa nääs ****valmennus-ryhmän ohjaaja kuin tuuliviiri ja tasapainoton-tapaus,
3kk riitti tämän naisen alaisuudessa.
Ryhmissä on suuriakin eroja. Valitkaa järkevästi ryhmänne. Löysin asiallisen ryhmän YESS
Nimim. työtön työnhakija joka aikoo vielä työllistyä👄💪
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703