Kassalla on ärsyttävää olla jopa kuusikymppiset äijät sanoo että tule meille kylään niin kyllä mä jotain sulle korvauksena keksitään. Tiedän että niin kannatraisi ehkä tehdäkin vois saada monta tonnia panosta mutta millä kestää se inho. Okei takaapäin ehdoton antoasento. Mutta niiltä ei tahdo tulla. Sitten kun ei tule niin ei saa rahojakaan? Miyä mieltä tästä?
Olen ihan hyvännäköinen babe mutta...
10
374
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi kun suurmestari Olawi kuoli. RIP
- Anonyymi
Kannattaa ottaa maksu ensin ja sopia pelisäännöt
- Anonyymi
Vanhat miehet voi olla hankalia. Mutta ne miehet jotka on olleet tossun alla niin on mukavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat miehet voi olla hankalia. Mutta ne miehet jotka on olleet tossun alla niin on mukavia.
”Turvamies” viereiseen huoneeseen, kuka sopii gubben kanssa asiat valmiiksi
- Anonyymi
Vanha 60 on uusi 30. Dannykin on kuin nuori ori. 🐎
- Anonyymi
Missä oot kassalla? Voisit tulla käymään meillä, kyllä me sulle jotain keksitään.
- Anonyymi
Itsepalvelukassa
- Anonyymi
Oletko Julia?
- Anonyymi
Kannattaisi ilmoittaa poliisille. Kaiketi liikkeessä kamerat. Mikäli ei kuvaa itse. Nämä kaikki tuomiolle ja älä hitto alistu.
- Anonyymi
Jos yhdestä panosta saisi monta tonnia, lähtisin kassalta ja äkkiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882