”Asetta on säilytetty asianmukaisesti lukitussa asekaapissa lähisukulaisen luona.”
Siis mitä? Miten asetta on säilytetty asianmukaiseti, jos 12-vuotias on kuitenkin saanut sen haltuunsa. Jossain on nyt mätää.
Asetta on säilytetty asianmukaisesti
5
301
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Ei se ole selvästikään ollut turvallisesti. Tuota pitäis kopauttaa poliisipampulla aina kun puhuu tyhmiä.
- Anonyymi
Pikkukavereilla on silmät ja korvat timmissä kunnossa.
Se pitää huomioida jos 12-vuotiaalta haluaa jotakin piilottaa.
- Anonyymi
Miten ois vaikkapa rikkomalla lukon
- Anonyymi
Mä pidän haulikkoa
jääkaapissa. - Anonyymi
ite olin 16v kun haulikkoa sai pitää ihan seinällä, kunhan panokset erillään. Tuli soitto töihin että omistanko millaisen haulikon ja millaisia kuteja? Poliisi. Koko tupa piiritetty. Oli isä kännis löytänyt panokset ja räiski joka suuntaan.. Jälistäpäin kun eka veivät luvat ja piti antaa takaisin kun tuolloin laki oli noin, mutta kyttä soitti että olipas pirun hyvä säilytys. Oltais voitu kuolla. Sanoin et ei oo suvussa ennustajia ja ase oli ihan kuin muillakin jotka metsästi samassa ringissä. 1 oli luvanmyöntäjä. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591