”Asetta on säilytetty asianmukaisesti lukitussa asekaapissa lähisukulaisen luona.”
Siis mitä? Miten asetta on säilytetty asianmukaiseti, jos 12-vuotias on kuitenkin saanut sen haltuunsa. Jossain on nyt mätää.
Asetta on säilytetty asianmukaisesti
6
296
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Ei se ole selvästikään ollut turvallisesti. Tuota pitäis kopauttaa poliisipampulla aina kun puhuu tyhmiä.
- Anonyymi
Pikkukavereilla on silmät ja korvat timmissä kunnossa.
Se pitää huomioida jos 12-vuotiaalta haluaa jotakin piilottaa. - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Miten ois vaikkapa rikkomalla lukon
- Anonyymi
Mä pidän haulikkoa
jääkaapissa. - Anonyymi
ite olin 16v kun haulikkoa sai pitää ihan seinällä, kunhan panokset erillään. Tuli soitto töihin että omistanko millaisen haulikon ja millaisia kuteja? Poliisi. Koko tupa piiritetty. Oli isä kännis löytänyt panokset ja räiski joka suuntaan.. Jälistäpäin kun eka veivät luvat ja piti antaa takaisin kun tuolloin laki oli noin, mutta kyttä soitti että olipas pirun hyvä säilytys. Oltais voitu kuolla. Sanoin et ei oo suvussa ennustajia ja ase oli ihan kuin muillakin jotka metsästi samassa ringissä. 1 oli luvanmyöntäjä. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749