Olet paha olet paha olet paha olet paha.
Sellainen olet
34
758
Vastaukset
- Anonyymi
No niin olen. Anna minun nyt olla.
- Anonyymi
Olen sitä koska olen ja ajattelen nyt niinkuin sinäkin. Miltä tuntuu?
- Anonyymi
Olen erittäin pahasti ihastunut, se tekee minusta pahan, kitkerän makuinen kuin puolukka, täynnä antioksidantteja.
- Anonyymi
Ihastuneen puolukan pitäisi pyöriä kaivattunsa hmmmluona eikä kitkeränä palstalla…
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuneen puolukan pitäisi pyöriä kaivattunsa hmmmluona eikä kitkeränä palstalla…
sivustaMiehelle meni mutta saat olla kalkkuna jos tahdot teissä on samaa näköäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaNyt meni kielikuvat feikkidialogissasi ihan pensaikkoon, marjastajasetä
- Anonyymi
Runsaasti sokkeria vaan, sillä kaikki makeutuu ha taittuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle meni mutta saat olla kalkkuna jos tahdot teissä on samaa näköäkin.
Luumufillinki esim hyvä
- Anonyymi
Minun aloitus ei koske ihastumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle meni mutta saat olla kalkkuna jos tahdot teissä on samaa näköäkin.
Tämä oli hauska vaikkei ollutkaan minulta kommentoijalta.
- Anonyymi
Ei hän nainen paha ole mutta kalkattava kalkkuna kyllä.
- Anonyymi
Tähän piti kalkkuna viesti tulla. 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän piti kalkkuna viesti tulla. 🤮
Oii siihenkö se piti tulla kas kun et veroilmoitukseen kommentoinut tiedä vaikka tonnin palautus tulisi kalkattamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oii siihenkö se piti tulla kas kun et veroilmoitukseen kommentoinut tiedä vaikka tonnin palautus tulisi kalkattamalla.
Voithan kokeilla sitä jos olet tyhjätasku ja tarviit rahaa mitä mulle itket elämäsi kurjuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yhet puheet sit
- Anonyymi
Sinä ja sun leimakirvees, voin olla hyvää hyvyyyttäni mitä ikinä vaaditaan.
- Anonyymi
Otit puheeksi kalkkunan niiltä katkaistaan yleensä kaula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se nähdään taas sekopään touhut syytät jotain toista, vaikka minä kirjoitin kalkkunakommentin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä se nähdään taas sekopään touhut syytät jotain toista, vaikka minä kirjoitin kalkkunakommentin.
Ja keneksi kuvittelet minut sekopää?
- Anonyymi
Se on ku harja ja kihveli, ei toimi pelkästään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavaa, Kai muistit tallentaa tämän ajatustesi virtaavan tuonelan jokes itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa hoo feikkidraamamies ja tuo toinen yön hörhö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja keneksi kuvittelet minut sekopää?
Kai nää sun luulot ja kokemukset riippuu lähinnä siitä , mihin sää ittes sijoittelet nääs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nää sun luulot ja kokemukset riippuu lähinnä siitä , mihin sää ittes sijoittelet nääs
Ja tämä sivusta vaikka simulaatioksi tai demonstraatioksi, mitä kieltä sitä ny ymmärretää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nääs nääs opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi
Kiitoksia sä taidat kuitenkin olla meistä se pahempi
- Anonyymi
Toisinpäin meni.
- Anonyymi
No moni on- mitä siitä sitten? Sivusta
En oo ollenkaan sellainen😘
- Anonyymi
Is this suppose turn up the heat or something?
- Anonyymi
Tässä tapauksessa mies on kalkattava kalkkuna koska puhuu aivan liikaa monella eri sivulla.
Taitaa haluta olla sellainen huomionkeskipiste. - Anonyymi
Itse olet latvalaho.
- Anonyymi
Olet siis kalkattava kalkkuna ja myös latvalaho onpas sulla huonosti asiat. 🤭
- Anonyymi
Seksistä oli kysymys
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618248Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165677Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1164701Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2124579Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli354509Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554023Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603890Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793772Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava443700SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha873528