kynsisienestä

kärsivä

kun nyt luontaistuotteista löytyy apua jos jonkinlaiseen vaivaan,niin onko kynsisieneen olemassa mitään poppakonstia?Lääkäriltä varmaan saisin ihan kunnon lääkkeen,mutta kuulemani perusteella tuo lääke on aika kallista.Eli jättäisin sen viimeiseksi vaihtoehdoksi,jos muita konsteja ensin kokeilisin.

15

2915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisa

on saatavana edullisempi versio lääkkeestä, hinta n. 40 egee.

• inkvis

Ihmettelen sitä että miten aikaisempina aikoina on kyseistä vaivaa postettu. Joitakin takuuvarmoja keinoja on ollut.

Itselleni tulee vitsinomaisesti mieleen vain pitkäaikainen liotus jossakin terveellisessä lievästi desifioivasssa kuumahkossa vedessä, päämääränä kynnen hidas taivuttaminen irralleen. Eli ongelman mekaaninen poisto.

Ehkä parempiakin keinoja on sillä se on tarttuva ongelma joka pitää saada ehdottomasti pois.

• luulisin

niin eipä kai kynsisieni yhtäkkiä ole maailmaan tullut vaan on luultavastikin ollut jo kauan,eli jollain keinolla ne ennenkin on poistettu ja luultavasti luonnon lääkkein.Siksi kyselinkin jos joku tietäisi jotain ainetta tms.jolla sen saisi pois.Kiitollisena ottaisin neuvoja vastaan

• ink.

Tuolta vaihtoehtoisten palstalta löytyi otsikko jalkasilsa. Siinä kerrottiin onnistuneesta vetyperoksidihoidosta, kirjoittajana mm. RaMi.

Luonnontuote tai ei, mutta helppoa ja halpaa se on joten kannattaa kokeilla.
      Itse olen jo menossa apteekille.

Ei muuta kuin vajaakäyttöinen jalkakylpylaite tai pesuvati tietokoneen alle ja menoksi.

• Samu

• vetyperoxidi

Kyllä, minä ainakin suosittelen kokeilemaan tuota Vetyperoksidia, siinähän ei mitään häviä jos ei voitakaan. Niin edullista tuo on.

Itselläni on myönteinen kokemus tästä, tiputtelen pipettipullolla tippoja kynnen alle ja päälle useita kertoja päivässä, ja jo n. viikon kuluessa havaitsin muutoksia parempaan.
        Kynsi on erilainen, terveemmän oloinen ja kynsisienelle tyypillinen paha haju on kokonaan poissa ! Uskaltaisin jopa sanoa, että sieni on POISSA.
        Tältä ainakin vaikuttaa. Aika näyttää, kasvaako uutta tervettä kynttä tilalle, sienen palaamatta.
        Nyt kulunut jo muutama viikko ja hyvältä vaikuttaa edelleen. Olen varmuuden vuoksi joka päivä edelleen laittanut ainetta aamuin illoin.

• kynnen alle
        vetyperoxidi kirjoitti:

Kyllä, minä ainakin suosittelen kokeilemaan tuota Vetyperoksidia, siinähän ei mitään häviä jos ei voitakaan. Niin edullista tuo on.

Itselläni on myönteinen kokemus tästä, tiputtelen pipettipullolla tippoja kynnen alle ja päälle useita kertoja päivässä, ja jo n. viikon kuluessa havaitsin muutoksia parempaan.
        Kynsi on erilainen, terveemmän oloinen ja kynsisienelle tyypillinen paha haju on kokonaan poissa ! Uskaltaisin jopa sanoa, että sieni on POISSA.
        Tältä ainakin vaikuttaa. Aika näyttää, kasvaako uutta tervettä kynttä tilalle, sienen palaamatta.
        Nyt kulunut jo muutama viikko ja hyvältä vaikuttaa edelleen. Olen varmuuden vuoksi joka päivä edelleen laittanut ainetta aamuin illoin.

miten tuon vetyperoksidin saa laitettua kynnen alle?Ei mulla ainakaan kynsi yhtään anna periksi että sinne alle saisin tiputeltua...

• saa
        kynnen alle kirjoitti:

miten tuon vetyperoksidin saa laitettua kynnen alle?Ei mulla ainakaan kynsi yhtään anna periksi että sinne alle saisin tiputeltua...

Ostettua vetyperoxidia tai noita öljyä mistä tuossa yhdessä jutussa oli kyse?Luontaistuotekaupasta?Osaako siellä myyjät neuvoa jos kysyy?Itse niin harvoin,jos koskaan luontaistuotekaupassa asioin...

• vetyperoxidi
        kynnen alle kirjoitti:

Apteekista saa sekä vetyperoksidia, että pipettipulloja. Kun tiputtaa tippoja kynnen ja varpaan ihon väliin ylhäältä päin, niin kyllä se sinne kynnen allekin imeytyy, kun pitää varvasta pystyasennossa jonkin aikaa.
        Tuota otsonoitua öljyä saanee Miikan linkissä mainituista pyörätarvikeliikkeistä. Itse en ole sitä hankkinut.)
        ( seuraavalle kysyjälle tässä oma arvelukseni, että tuskin tämän kummempaa tietoa ja neuvoja saat apteekista tai luontaistuotekaupasta. Saattaa olla, ettei niillä edes ole minkäänlaista aavistustakaan tästä asiasta ... )

• vetyperoxidi
        vetyperoxidi kirjoitti:

Apteekista saa sekä vetyperoksidia, että pipettipulloja. Kun tiputtaa tippoja kynnen ja varpaan ihon väliin ylhäältä päin, niin kyllä se sinne kynnen allekin imeytyy, kun pitää varvasta pystyasennossa jonkin aikaa.
        Tuota otsonoitua öljyä saanee Miikan linkissä mainituista pyörätarvikeliikkeistä. Itse en ole sitä hankkinut.)
        ( seuraavalle kysyjälle tässä oma arvelukseni, että tuskin tämän kummempaa tietoa ja neuvoja saat apteekista tai luontaistuotekaupasta. Saattaa olla, ettei niillä edes ole minkäänlaista aavistustakaan tästä asiasta ... )

....Miika on tämän asian asiantuntija, linkissä olevassa kotisivustossa.

• sama vaiva
        vetyperoxidi kirjoitti:

Vieläkö on sieni pysynyt poissa vetyperoksidikäsittelyn ansiosta?

Tuota pitää testata heti huomenna.

• vetyperoxidi
        sama vaiva kirjoitti:

Vieläkö on sieni pysynyt poissa vetyperoksidikäsittelyn ansiosta?

Tuota pitää testata heti huomenna.

POISSA ON ! Paksu haiseva töhnä kynsien alta on kadonnut !
        Ulkonäöltään nämä vanhat sienen runtelemat kynnet eivät ole silmiä hivelevän kauniita...
        Toivottavasti uuden terveen kynnen kasvun myötä tilanne siltäkin osin vielä muuttuu. Olen viilalla viilaillut kynsiä , se kohentaa ulkonäköä jonkin verran.

• sama vaiva
        vetyperoxidi kirjoitti:

Käytitkö mitään vipusysteemiä päästäksesi kynnen alle, vai oliko kynnen hajoaminen jo niin paha, että aineen alle tiputtaminen onnstui suoraan?

Tuntuiko mitään kipua, kun vetyperoksidi vaikutti? Jätitkö aineen kynnelle vai pesitkö?

Väkiviinaetikkaa olen vielä testannut lähinnä esipuhdistusmielessä, mutta ei ole ainakaan n. viikon aikana vielä ihmeempiä tapahtunut...

• Kokemuksia

Tiedän useita henkilöitä joiden kynsisieneen tehosi seuraava tuote: LR Aloe Vera Cream with Propolis. Sisältää peräti 79 % Aloeta ja paljon propolista, mehiläiskittivahaa. Aamuin illoin.
      Infoa mm: [email protected]

• terveeksi

Osta kreipinsiemenuutetta ja laimenna. Sivele aamuin illoin sienen valtaamaan kynteen ja juo sisäisesti. Ohje: Ulkoisesti 10kertaa voimakkaampana kuin sisäisesti n. 2 viikon ajan. jätä kynsi kasvamaan rauhassa ja uusi puhdas kynsi kasvaa. tämä on tosi ja kokemusta on. jos myöh. taas tulee sientä niin tee hoito uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      83
      3739
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      107
      1114
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      865
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      846
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      780
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe