Mistä kerrottua petuniaa?

Ei löydy

Mistä löytäisin kerrotun petunian taimia Suomesta?

5

445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari 1

Kyllä niitä myydään ihan taimitarhoissa, toreilla ja siellä missä kesäkukkia yleensäkin myydään.

• kerrotut

petuniat olen ostanut Keravan vankilan puutarhalta.

• ei edelleenkään

Aika yllättävää, että olen käynyt läpi Viherpajan, Backaksen, Hong Kongin, Bauhausin, Tarjoustalon, Kukkatalon Tuusulassa ja muita enkä ole koskaan nähnyt kerrottuja petunioita myytävänä, vain niitä perinteisiä yksinkertaisia. Torilla en ole käynyt katsomassa, mutta silti epäilen.

• Krispoy

Olen samaa mieltä että mistään ei saa kerrottuja petunian taimia??ilmoitelkaa joku jos tiedtte mistä niitä saa.

• EHKÄ LÖYTYY

Hei,
      luulen, että Viherlandiasta täältä Keski-Suomesta Jyväskylästä saattais löytyä.
      On iso ja monipuolinen kauppa, jossa vierähtää helposti muutama tunti.
      Löytyy myös viihtyisä kahvila/lounaspaikka.
      Siemenistä näyttää löytyvän ainakin tarhapetuniaa, joka kerrottu versio, mutta taitaa olla jo vähän myöhäistä tätä kesää ajatellen niistä, joita voi tilata sieltä postitse.
      Soittamalla varmaankin sais asian selville, puutarhapihakin oli jo avattu, kun kävin orvokin taimia ostamassa pari päivää sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3727
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      23
      3011
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2285
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2095
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1622
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      40
      1576
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1502
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    10. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      470
      1393
    Aihe