Noh missä liikenne ministeri

Anonyymi-ap

Noh vähöpätöinen posti

16

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan töissä toisin kuin sinä.

    • Anonyymi

      Lulu on paras ministeri, oikea Hämeenlinnan ylpeys, voitaisiinko Lulun syntymäpäivä julistaa yleiseksi liputuspäiväksi Hämeenlinnassa?

    • Anonyymi

      Kato vähän muutakin kuin Sannan kuvia sepitysmediassa. Lulu yks ahkerampia ministereitä! Eikä ole edes ilmiö glopaalia ilmasto pöytää eikä kivakiva infoja.
      Minä minä hei kattokaa...olenko kuvassa..minä minä .

      Hyvä Lulu!jatka samaan malliin.

      ,

      • Anonyymi

        Hyvä perskokkelit, jatkakaa tuloerojen kasvattamista ja kokoomuksen suhteellisen rikkauden kasvattamista, suhteellisen älyn pienuuden todentumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä perskokkelit, jatkakaa tuloerojen kasvattamista ja kokoomuksen suhteellisen rikkauden kasvattamista, suhteellisen älyn pienuuden todentumaa.

        Viimeinen lause pätee sinuunkin.


    • Anonyymi

      Kiemu marisee marisemistaan, kun pitkätukkaa harmittaa niin pirusti Lulu Ranteen nousu ministeriksi. Kiemun oma politikointi Hämeenlinnassa päättyi nolosti scc mahalaskuun ja jättikorvauksiin, niissä itse keittämissään liemissä Kiemu nyt marinoituu.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää politiikasta mitään.


    • Anonyymi

      PersGäry voisi olla tällä hetkellä valtakunnan ykkösvirkamiehiä 12 000 euron kuukausipalkka vaan eipä ole.

      • Anonyymi

        Pienen maailmasi kuningas Gary aina mielessäsi messiaana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Perskokkelit ajavat Suomen sotaan. Hiiri vastaan elefantti, hiiri luottaa että kaveriinsa leijonaan, joka tosi paikan tullen sanoo ciao ja pärjäile.

        Tällä kertaa tämä porukka ei selviä ilman maastakarkoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perskokkelit ajavat Suomen sotaan. Hiiri vastaan elefantti, hiiri luottaa että kaveriinsa leijonaan, joka tosi paikan tullen sanoo ciao ja pärjäile.

        Tällä kertaa tämä porukka ei selviä ilman maastakarkoitusta.

        Onhan siellä se puutarha-aita suojana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perskokkelit ajavat Suomen sotaan. Hiiri vastaan elefantti, hiiri luottaa että kaveriinsa leijonaan, joka tosi paikan tullen sanoo ciao ja pärjäile.

        Tällä kertaa tämä porukka ei selviä ilman maastakarkoitusta.

        Ryskin trollin uho on kova. Meeppäs melskaamaan takas pietariin tehtaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryskin trollin uho on kova. Meeppäs melskaamaan takas pietariin tehtaalle.

        Joko Lulu on tehnyt uuden taksilain, aikaa ollut vuosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko Lulu on tehnyt uuden taksilain, aikaa ollut vuosi

        Vanhukset kulki ennen taksilla nyt ne ei enää uskalla kun ei tiedä paljonko matkasta huijataan. Luulisi että koko alalle olisi hyödyksi jos myös vanhukset kulkisivat takseilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhukset kulki ennen taksilla nyt ne ei enää uskalla kun ei tiedä paljonko matkasta huijataan. Luulisi että koko alalle olisi hyödyksi jos myös vanhukset kulkisivat takseilla.

        No en tiedä. Suurin tuotto tulee juopoilta iltaisin. Eipä oikein iske aamuinen mummovuoro.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe