Oikeasti näkevälle

Anonyymi-ap

Olen rakastumut mieheen joka varmaan olisi paras unohtaa( vaikka parempaakaan ei oo tulossa). Mutta en voi. Välillä mies on "lähellä" ja sitten vetäytyy kauemmas. Taistelin 3 vuotta tähän kiinnostumista vastaan mutta sitten annoin periksi. Eipä ketään parempaakaan tullut vaikka olisi ollut tilaa ja aikaa. Mies ei ole tehnyt minulle mitään lupauksia mutta odotan silti. Aina kun tapaamme on yhteys aina niin voimakas ettei kukaan muu mahdu mun elämään/mieleen. Tämä on hullua tiedän, mutta minun intuitio käskee silti odottamaan. Jos mun intuitio on niin väärässä niin mitä väliä millään on? Tämä oli kuitenkin mun viimeinen yritysrakkauden suhteen.

16

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tuohon täältä näkijöitä vetelet? Luuletko että ne täällä ne oikeasti näkevät sinulle asioita katsoo? Taitaa olla vähän väärä formaatti oikeita kysellä, jos ilmaiseksi haluat kysele naapurintädeiltä tai puistoissa vastaantulijoita.

      • Anonyymi

        No mitä vittua teet sitten täällä jos et usko ? Mene sinne puistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vittua teet sitten täällä jos et usko ? Mene sinne puistoon!

        Ei nyt noin kannata riehaantua jos joku sanoo kuin asiat on. Vai onko tullut paljon oikeasti näkeviltä vastauksia, mitä? Ja miksi pitäisi tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt noin kannata riehaantua jos joku sanoo kuin asiat on. Vai onko tullut paljon oikeasti näkeviltä vastauksia, mitä? Ja miksi pitäisi tulla.

        Just niin, ja mitä ihmeen uskon asioita ne on. Kyllä itsekin tiedän, on oikeita näkijöitä mutta tasan varmaan ne ei täällä vastaile ilmaseks.
        Ne joilla on aikaa ja intoo ilmaseksi kertoilla tarinoita ja jutella mukavia on just niitä joilla ei ole asiakkaita. Se miks ei ole johtuu ihan vaan siittä ettei heillä ole lahjaa ja kykyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin, ja mitä ihmeen uskon asioita ne on. Kyllä itsekin tiedän, on oikeita näkijöitä mutta tasan varmaan ne ei täällä vastaile ilmaseks.
        Ne joilla on aikaa ja intoo ilmaseksi kertoilla tarinoita ja jutella mukavia on just niitä joilla ei ole asiakkaita. Se miks ei ole johtuu ihan vaan siittä ettei heillä ole lahjaa ja kykyjä.

        Ei ole mitään näkijöitä olemassakaan. Aloittaja voi kysyä itseltään, miksi tällainen hahmo kiinnostaa. Oliko oma isä samanlainen, etäinen ja vetäytyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään näkijöitä olemassakaan. Aloittaja voi kysyä itseltään, miksi tällainen hahmo kiinnostaa. Oliko oma isä samanlainen, etäinen ja vetäytyvä.

        Ihan varmaan on olemassa mutta ei ne mitään orjia ole jotka tekisi ilmaseksi. KUKA tekee MITÄÄN ilmaseksi? Täysin tollo alotus. Saako näkijät kaupasta tavarat ilmaseksi? Saako ne asua ilmaseksi jne. Mene itteesi toope!


    • Anonyymi

      ethän alottaja oo syntynyt 91 ja etunimi ala J kirjaimella?

      • Anonyymi

        No ei ollut kumpikaan oikein.


    • Anonyymi

      Huomenna naiseen, ylihuomenna taas mieheen jne!

    • Anonyymi

      Nostan oikeasti näkevälle..

      • Anonyymi

        Siinäpä nostelet,kukaan ei täällä ilmaiseksi vastaa. Ota yhteyttä näkijään ja maksa sille,niin me muutkin tehdään.

        Eikä sinun aloitus ollut edes mikään kysymys. Tai kysyit mutta vastasit itse. Niin mitä ihmettä sä haluat tietää?

        Tilaa aika tuolata paljon kehutulta Naomilta,sen pitäisi tietää. Mutta myös hän vastaa
        suoraan kiertelemättä joten voi olla ettet kuule sitä mitä haluat kuulla.

        Ne näkijät ketä kertoo vain sen mitä haluaa kuulla ei ole aitoja. Lycka till


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä nostelet,kukaan ei täällä ilmaiseksi vastaa. Ota yhteyttä näkijään ja maksa sille,niin me muutkin tehdään.

        Eikä sinun aloitus ollut edes mikään kysymys. Tai kysyit mutta vastasit itse. Niin mitä ihmettä sä haluat tietää?

        Tilaa aika tuolata paljon kehutulta Naomilta,sen pitäisi tietää. Mutta myös hän vastaa
        suoraan kiertelemättä joten voi olla ettet kuule sitä mitä haluat kuulla.

        Ne näkijät ketä kertoo vain sen mitä haluaa kuulla ei ole aitoja. Lycka till

        Täysin samaa mieltä!
        Täällä törmää tosi usein noihin vapaamatkustus - yrityksiin, että jotkut koittaa koukkia ilmaseks.
        Jotkut työttömät voi hupimieles mainostaa ilmasia, joilla ei ole muuta tekemistä kun pelleillä ja leikkiä ennustajii.

        Mä käyn itse just tossa mainitulla, ja voin sanoo et ei ole suotta kehuttu. Kävin joskus yhdellä mikä otti vastaan Tampereella. Myötäili selvästi mun puheita ja kerto sellasta mitä arvasi et haluisin kuulla. Mitä hyötyy sellasesta muka on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä!
        Täällä törmää tosi usein noihin vapaamatkustus - yrityksiin, että jotkut koittaa koukkia ilmaseks.
        Jotkut työttömät voi hupimieles mainostaa ilmasia, joilla ei ole muuta tekemistä kun pelleillä ja leikkiä ennustajii.

        Mä käyn itse just tossa mainitulla, ja voin sanoo et ei ole suotta kehuttu. Kävin joskus yhdellä mikä otti vastaan Tampereella. Myötäili selvästi mun puheita ja kerto sellasta mitä arvasi et haluisin kuulla. Mitä hyötyy sellasesta muka on.

        Niitä vapaamatkustajia on paljon. Facen puolella sen huomaa. Voi kristus mitä kysymyksiä siellä on. Samaa tyyliä kuin tämä.

        Tämäkään ei ymmärrä,että jos mies ei ole antanut huomiota eikä näytä kiinnostusta vaikka kaikkensa on koettanut.
        Pitäisi jo kertoa,että mitä se tarkoittaa. Ei se täällä kysymisellä parane.

        Jos miestä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Pitäisi nyt tyhmemmänkin se tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä vapaamatkustajia on paljon. Facen puolella sen huomaa. Voi kristus mitä kysymyksiä siellä on. Samaa tyyliä kuin tämä.

        Tämäkään ei ymmärrä,että jos mies ei ole antanut huomiota eikä näytä kiinnostusta vaikka kaikkensa on koettanut.
        Pitäisi jo kertoa,että mitä se tarkoittaa. Ei se täällä kysymisellä parane.

        Jos miestä ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Pitäisi nyt tyhmemmänkin se tajuta.

        Niin ja sen että aidot näkijät sanoo sen mitä nousee eikä sitä mitä asiakas toivoo. Jos on tuokin oikealla käynyt, eikä saanut mieleistään vastausta, niin onko vaan niin ettei suostu sitäkään uskomaan, sen kuummin kuin sitä, että mies ei voisi olla vähempää kiinnostunut, vaan penää täällä "oikeitten perään. Siis niin kauan kuin joku, kuka vaan, kertoo mieluisan vastauksen.
        Täällä on ainakin "oikeasti näkeviä2 turha peräänkuuluttaa. He eivät pyöri täällä. Heillä on asiakkaita. Maksavia asiakkaita.


    • Anonyymi

      Nostan oikeesti näkevälle..

      • Anonyymi

        Nostele ny jonnekin jo!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe