Jos minulla olisi 200 euroa, tarjoaisin sen pääministeri sanna marin pikku-housuista

Anonyymi-ap

Ne tulee olla käytetyt, mielellään kolme päivää tai viikon!

13

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sannalla onkin pikku - housut ja ikäisekseen hyvin säilynyt pirtsakka kaunotar , tyylikäs lady .

    • Anonyymi

      Jaa
      Jaa

    • Anonyymi

      Sannan pi..u haisee

    • Anonyymi

      Mitä tämä merkitsee?

    • Anonyymi

      Olen haistellut monen Sannan pimpiä!

      • Anonyymi

        Paikallisen ?


    • Anonyymi

      Olehhan varovainen noitten toiveittesi kanssa , niilä on tapana toteutua nimimerkki , Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Minä voin myydä omat 150 eurolla

    • Anonyymi

      Koeta kerätä ne 200 euroa.

    • Anonyymi

      Voi sinua ! Ehkä itse pidät kalsareitasi viikon, mutta kuvitteletko naisten pitävän samoja kalsareita vuotokautta pitempään, en minä ainakaan. Tuskin Mariinikaan. Toki on niitäkin naisia jotka eivät välitä. Taloutesi ei tunnu olevan kunnossa ja pikkareita ei varmasti ole myytävänä mihinkään hintaan. Toivon että etsit mielekkäämpää ajan kulua, vaikka lintujen bongaamista, luonnossa liikkumista, lukemista. Tämä erikoinen avautuminen pisti silmään. Siksi otin kantaa, Seksuaalinen fantasia jolla ei ole mitään todellisuuteen yhteyttä. Saattoi olla pilaa koko avautuminen, mutta jos ei, olen todella huolissani, mitä ihmisten mielessä liikkuu. Jos naisen läheisyyden kaipuu on sitä että pikkarit riittää; osta kaupasta pitsihepeneitä ja v..ä käteen, silmät kiinni, silloin voit hekumoida unelmiesi naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Maskimies kuulemma kauppaa jopa kolmekin viikkoa putkeen käytettyjä, ns. pässin pökkimiä välihousujaan 3€/kpl hintaan, mukana myös haju. Edestä keltaiset ja takaa ruskeat, takana saattaa olla myös Tummelin jäämiä ja ns. sissijuustoa. Laduilla kävely niillä on ehdottomasti kielletty. Yksinkertaista.

      • Anonyymi

        OOtako jo hakeneet Perjantaipullon ?


    • Anonyymi

      Kuolisit siihen. Hän on kehitysvammainen. Etkö huomaa sitä ulkonäön perusteella? Liian pieni nenä, liian lyhyt ja naisen rintoja ei ole ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe